Playstation hittar inte hem i sommar

Robot
Playstation hittar inte hem i sommar
Medlem
Playstation hittar inte hem i sommar

Vilket skämt..

Medlem


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

det var ju inte kul

Medlem
Medlem

Det är ju endå bara Sims Online så det är inget att sörja över.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Deja vu någon? :D.
Jag tror deras koncept "ps home" fungerar, men är folk villiga att vänta tills nästa konsoll dyker upp? ;D


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Det är ju endå bara Sims Online så det är inget att sörja över.

Knappast

Medlem

Fan va synd, hade verkligen sett fram emot det nu i sommar.

Skrivet av tysonayt:

Det är ju endå bara Sims Online så det är inget att sörja över.

Tyst med dig 360 fanboy.

Inaktiv

Har slutat se fram emot detta sedan länge, there is no home.
Men tycker annars det är bra med finputtsning.

Inaktiv

Bara Skit ska vara Microsoft:D


signatur

The only one: DutyEA

Medlem
Skrivet av DutyEA:

Bara Skit ska vara Microsoft:D

I agree


signatur

Life is short , play more

Medlem

Sims Online?, du kommer kunna spela spel igenom Home. Träffa vänner, titta på filmer, skaffa möbler, bowla, spela pingis och mycket mer. Låter det som ett skämt?
Nej, skulle inte tro det.
Home kommer bli succé.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Sims Online?, du kommer kunna spela spel igenom Home. Träffa vänner, titta på filmer, skaffa möbler, bowla, spela pingis och mycket mer. Låter det som ett skämt?
Nej, skulle inte tro det.
Home kommer bli succé.

Du beskriver typ vad man sysslar med när man inte spelar, varför göra detta via en konsol framför en TV när man kan göra samma sak men på riktigt? Tycker det låter super nerdigt och får mig att undra om vissa personer saknar ett normalt liv utan sin konsol... suck!

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Sims Online?, du kommer kunna spela spel igenom Home. Träffa vänner, titta på filmer, skaffa möbler, bowla, spela pingis och mycket mer. Låter det som ett skämt?
Nej, skulle inte tro det.
Home kommer bli succé.

Men egentligen, inte för jag klandrar er... men låter ju lite absurt. "skaffa möbler, träffa vänner", titta på film"... snacka om verklighetsflykt, eller?


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Golvis:
Skrivet av mosoloa1:

Sims Online?, du kommer kunna spela spel igenom Home. Träffa vänner, titta på filmer, skaffa möbler, bowla, spela pingis och mycket mer. Låter det som ett skämt?
Nej, skulle inte tro det.
Home kommer bli succé.

Men egentligen, inte för jag klandrar er... men låter ju lite absurt. "skaffa möbler, träffa vänner", titta på film"... snacka om verklighetsflykt, eller?

Det folk brukar göra på fritiden utanför den virtuella världen hehe Om ni inte vill vänta på Home kan ni ju alltid börja spela Second Life, för det har precis samma features ;p

Medlem
Skrivet av DutyEA:

Bara Skit ska vara Microsoft:D

heh. knappast

Medlem

Home börjar Kännas mer som ett stort fiasko nu.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av DutyEA:

Bara Skit ska vara Microsoft:D

jag föredrar att slippa lämna in min konsoll pga att den blir för varm, så nej tack

Medlem

Ge mig Little Big Planet! istället

Inaktiv

Jag tror att många kommer bli besvikna på home. Visst, egen lya med nexgen grafik som man kan leka med hur man vill. Dock lär det ju bara finnas ett fåtal typer av lägenheter(om man ens får välja). Och jag tror inte den där "homevärlden" kommer att vara särskilt stor. Det kommer nog bli en ganska lokal upplevelse tror jag, kanske plats för ett hundratal på samma server eller nått.
Själva produkten var väl inte mer än 500-600 mb tung att ladda ner från den där proxyfusk-läckan...

Detta är förstås bara spekulationer. Men allt material jag sett från home än så länge tyder på några timmar svag underhållning med bra grafik, inget mer...

Glöm home och se fram emot den 29:e istället.

Medlem

Går det inte att jämnföra Home med second life i dem flesta aspekter? Fast av det man sett kommer Home ha bättre grafik.

Inaktiv

Hade Home kommit samtidigt som PS3, även om det varit lite buggigt, så hade jag förstått det. Nu är det mer som om de gick förbi någon som satt och spelade Second Life, som någon här har nämnt, när de pratade om deras problem men PSN. Av vad jag har sett av Home så tycker jag att det verkar löjligt. Ett lunarstorm för nördar kanske? Jag vet inte, det är bara mitt intryck. Kanske blir skitbra till slut. Men det är lite för sent enligt mig.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Medlem

Attans. Bäst för Sony att det funkar bra när det väl släpps hehe.


signatur
Medlem

Släpp HOME helt och låt alla sony snubbar jobba med Killzone 2 istället, vill ha nu

Inaktiv
Skrivet av corporaln0ll:

Fan va synd, hade verkligen sett fram emot det nu i sommar.

Skrivet av tysonayt:

Det är ju endå bara Sims Online så det är inget att sörja över.

Tyst med dig 360 fanboy.

Fanboy eller inte... det är ju nästan rätt det han säger. Men folk lär väl nappa på det iallafall.

Medlem

Sa dom inte sist att dom också behövde mer tid för att finputsa skiten? Är dom så dåliga på att finputsa är det nog dags att börja syssla med nåt annat istället.

Medlem

Kanske bara jag som minns fel, men mig veterligt har inte Sony sagt något releasedatum på Home. Bara att den eventuella betan kan skall dra igång tidigare än när själva home släpps


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Gör om gör rätt !

12
Skriv svar