Inaktiv

Ni som glömmer av att tvätta er och borsta tänderna kommer ni ihåg att torka er i efter ni har bajsat?


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv

dusch varje morron, dock bara tvätta håret varrannan ^^
svettas så förbannat när jag sover.
tandborstningen efter frukost.

tandborsten är svår o komma ihåg på helgen..
brukar somna i duschen på morron, o sen kommer man försent till plugget.. ska nog installera ett vägg ur där =D

tattuera dej på armen?
vissa har ju sånna där kom - ihåg - band på armarna för att
komma ihåg saker , vet inte hur det funkar...

fixxa något pop up fönster när du startar datorn "DUSCHA FFS!
sen har du tänder som bakgrundsbild

Good luck !


signatur

Det var en gång, och den var grusad.

Inaktiv
Skrivet av RoGGe:

Får fan ångest om jag av någon anledning missar att duscha eller borsta tänderna nån dag. Typ - "Luktar jag? Kände hon där att jag luktar?"

sådär känner jag med,
kan tycka att ja fortfarande luktar lök efter bara promenerat till skolan = (

självförtroende ?


signatur

Det var en gång, och den var grusad.

Medlem

Värsta människor är dom som inte har koll på sin egen andedräkt det är fan värst.

Brukar alltid ha koll på det och om man vet om sig att man konar av att ha käkat vissa mat, ät lite persilja eller åtminstone tugga tuggummi.

Sen gillar jag att man säger att jag luktar inte skit ,polarn intrygar
har ju resten av alla människor man möter som kanske inte tycker det.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av TailDude:

självförtroende ?

Vad är det?

Skrivet av Notumforce:

Värsta människor är dom som inte har koll på sin egen andedräkt det är fan värst.

Brukar alltid ha koll på det och om man vet om sig att man konar av att ha käkat vissa mat, ät lite persilja eller åtminstone tugga tuggummi.

Det där med andedräkt har jag svåra psykologiska problem med. Vet inte om någon nånsin reagerat på min andedräkt men jag får för mig det och missbrukar därför tuggummin när jag befinner mig offentligt. Ibland går det så långt att jag håller ett visst avstånd från folk när jag talar med dom av rädsla för att jag har dåligt andedräkt.

Medlem

Skaffa en mobil som du kan ha alarm på en almenacka så att säga.

Själv tvättar jag mig bra osv sminkar mig även ibland, men tänderna har jag aldrig varit särskillt bra på men ska bli ändring nu när det blir så jävla dyrt


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Angående dusch var dag och fetter så trodde jag man var säker om man bara tvålade varannan dag... fettfan är ju kvar så länge man inte skållar sig. Lite försvinner väl men jag märker att det blir en hel del om jag skiter i tvålen tre dar i rad. Jag får dock ibland feta knepiga utslag på benen efter en extra lång dusch som vissa påstår kommer pga min frekventa användning av duschen.
Min personliga favorit mot lukt osv på sommaren är absolut torr, sätt på en kväll och var lite obekväm så slipper man allt oroande för armhålorna i en vecka +


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

jag gissar att många här fortfarande får sina tandläkar-räkningar betalda av pappa staten.

efter att ha varit på undersökning och fått pröjsa runt tusen spänn för att laga lite hål blev jag extremt noggrann med att borsta tänderna.

det är klart, somliga kanske klarar sig på att borsta varannan dag eller något, men jag skulle aldrig chansa på det...

Inaktiv
Skrivet av sno0zer:

Min personliga favorit mot lukt osv på sommaren är absolut torr, sätt på en kväll och var lite obekväm så slipper man allt oroande för armhålorna i en vecka +

Kan du förklara hur du menar där ?

Bah: svettas x2000 såfort ja måste koncentrera mej eller blir lite smått nervös


signatur

Det var en gång, och den var grusad.

MFC
Medlem
Skrivet av Hunken:

Ni som glömmer av att tvätta er och borsta tänderna kommer ni ihåg att torka er i efter ni har bajsat?

du kan ju svaret på den frågan själv.. dum fråga tycker jag, går ju inte ens att jämföra!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av Hunken:

Ni som glömmer av att tvätta er och borsta tänderna kommer ni ihåg att torka er i efter ni har bajsat?

du kan ju svaret på den frågan själv.. dum fråga tycker jag, går ju inte ens att jämföra!

Inte alls, jag tycker hans fråga är klockren.
(no pun intended)
Man glömmer väl inte att borsta tänderna eller att duscha? Kom igen...

Att sköta sin hygien ordentligt är viktigt av många anledningar, en del av er skulle behöva flytta hem till mamma igen verkar det som...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Helst duscha varje dag men varannan dag går om man inte skall ut, sen en extra dusch före och efter en träning och förstås före tjej.

Tandborstning morgon, kväll och samt då man tar extra duschar.

Eller så kan man säga... man går inte ut om man inte har duschat.

edit:
Hur är det med hår?

Raka bort skägg, bögsträng, plocka monobrows samt allt hår som är fult.

Klippning vid varje löning.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Före träning?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

^-- vid träning som har mycket kroppskontakt, vid solo träning kvittar det.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv
Skrivet av Sipmo:

^-- vid träning som har mycket kroppskontakt, vid solo träning kvittar det.

Öhm, för att ?
Är det brottning är det ju meningen att det ska
vara svettigt typ.. om inte annat så blir det svettigt rätt fort ?

Eller tänker du på typ, Dans?


signatur

Det var en gång, och den var grusad.

Inaktiv
Skrivet av TailDude:
Skrivet av Sipmo:

^-- vid träning som har mycket kroppskontakt, vid solo träning kvittar det.

Öhm, för att ?
Är det brottning är det ju meningen att det ska
vara svettigt typ.. om inte annat så blir det svettigt rätt fort ?

Eller tänker du på typ, Dans?

Aikido


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

tänk såhär. Näsan vänjer sig väldigt snabbt vid illaluktande dofter och sånt den alltid känner av.

Med andra ord, Du kanske luktar riktigt beskt och surt. SAMTIDIGT! ;O

Och vill du verkligen det? Är man ren får man bättre självförtroende och vågar vara nära flickorna. Tänk på det pojkar!

Ps: Tjejer haaaatar pojkar som luktar... förutom min. Hon tycker det bara är mysigt... fast det beror ju p vad man luktar. Inte duscha på fem veckor = nasty. Bli lite svettig av en workout = grr.


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Inaktiv
Skrivet av Wahlgren:

Ps: Tjejer haaaatar pojkar som luktar... förutom min. Hon tycker det bara är mysigt... fast det beror ju p vad man luktar. Inte duscha på fem veckor = nasty. Bli lite svettig av en workout = grr.

Akta er För Farenheit doften!
Då får man springa för livet


signatur

Det var en gång, och den var grusad.

Inaktiv

Mina händer tvättar jag dock väldigt ofta. Blir förbannad när man ser hur många killar som skiter i att tvätta händerna efter de t.ex. har varit på toa.

Skäms!

MFC
Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av MFC:
Skrivet av Hunken:

Ni som glömmer av att tvätta er och borsta tänderna kommer ni ihåg att torka er i efter ni har bajsat?

du kan ju svaret på den frågan själv.. dum fråga tycker jag, går ju inte ens att jämföra!

Inte alls, jag tycker hans fråga är klockren.
(no pun intended)
Man glömmer väl inte att borsta tänderna eller att duscha? Kom igen...

Att sköta sin hygien ordentligt är viktigt av många anledningar, en del av er skulle behöva flytta hem till mamma igen verkar det som...

tror många NÅGON gång glömt borsta tänderna eller duscha.. men torkningen är en så naturlig del av bajsandet så jag tror inte man kan resonera så.. enda gången jag kan tänka mig att man faktiskt GLÖMMER torkandet är när man är på fyllan.. men det är ren spekulation..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Nu precis efter lumpen är jag totalt härdad mot allt som involverar duschning och tandborstning, kunde gå en vecka utan något av det om man var lat/trött i fält eller linknande.

Men men, börjar få ordning på det nu


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

När det gäller tjejer ska man ALLTID duscha innan man träffar en tjej :D. Man kan gärna duscha varje dag men varannan går också bra förutom om man har haft träning eller svettats i allmänhet. Tänk på att även om du inte tror du luktar så kan man göra det! :).

Inaktiv
Skrivet av Famest:

När det gäller tjejer ska man ALLTID duscha innan man träffar en tjej :D. Man kan gärna duscha varje dag men varannan går också bra förutom om man har haft träning eller svettats i allmänhet. Tänk på att även om du inte tror du luktar så kan man göra det! :).

Hah, klart man duschar innan man träffar en brud, det är ju ren självbevarelsedrift


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

Varannan dag minimum, därefter efter behov.
Innan du vet ordet av det så kommer du att ångra dom gångerna du Inte gör det
Det är inget ovanligt att man slarvar med hygienen när man är själv på tex helger, ett litet råd dom stunderna bara, var egoistisk, gå och duscha


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem
Skrivet av flakkz:

Hah, klart man duschar innan man träffar en brud, det är ju ren självbevarelsedrift

Nej, det är en helt annan drift som kommer in i bilden där.

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:
Skrivet av flakkz:

Hah, klart man duschar innan man träffar en brud, det är ju ren självbevarelsedrift

Nej, det är en helt annan drift som kommer in i bilden där.

Jo precis, man vill bevara sig själv det vill säga föra sina gener vidare


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Inaktiv

hur glömmer man bort att duscha eller borsta tänderna för den delen? det är väl rutin sens man var liten.

Medlem

det är tråkigt. jobbigt.
man glömmer, sitter vid datorn, poff 12h har gått och det är sova dax.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

lukta på dig själv så kommer du dusha varje dag :S


signatur

My way is better than yours :D

MFC
Medlem
Skrivet av abz:

hur glömmer man bort att duscha eller borsta tänderna för den delen? det är väl rutin sens man var liten.

Ja, det går.. problemet är att man inte är liten längre.. när man är stor så har man andra åtaganden som gör att vissa saker hamnar längre ner på listan över prioriterade aktiviteter.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

123
Skriv svar