Var skulle du åka?

Medlem

Fara bakåt i tiden och få den bilolycka som jag var med om ogjord där jag fick min whiplashskada sen skulle jag vara nöjd och glad.

Medlem
Skrivet av Thumba:

om en vecka kommer jag nog vilja åka tillbaka till igår så att jag kan rätta till alla fel jag kommer ha på engelska provet:D

Hehe det var smart


signatur

You can't win the game...

Medlem

Till närmaste ställe som har nattöppet just nu! Mina ben är såå tunga. Mmmunchies!

Medlem
Skrivet av boneless:

greger: det är ungefär lika troligt som att jesus har gjort det.

Kanske jag som är Jesus? Jag har kanske gjort en tidsmaskin utan att någon vet om det?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Dra till ~1940 och fota lite färgbilder på Hitler
Blir en massa pengar


signatur

hejsanhejsanhejsan

Youtube-proffs
Skrivet av andman:

Jag skulle nog spana in vem som egentligen hade ihjäl JFK eller Palme.

Edit: 22/11 1963 i Dallas eller 28/2 1986 på Sveavägen, alltså.

Haha, det skulle bara sluta med att du blir huvudmisstänkte och troligen kommer hamna i finkan, och 10 år senare skriver du din bok "hur jag reste bak i tiden och blev misstänkt för Palme\JFK mordet".

Sedan flyttas du till psykiatriavdelningen


signatur

Calle säger att jag är influencer

Youtube-proffs
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av CastorFiber:

Lottovinst framför allt.

Word.
Förutom det så finns det ju 1000 saker man skulle vilja se, människans historia, livets uppkomst, medeltida krig, Rom under dess bästa år. Å så hur framtiden kommer att bli, när vi stöter på utomjordiskt liv, eller när vi inser att vi aldrig kommer att göra det, nästa världskrig, USAs fall, första AI:n, när vi gör oss själva överflödiga, när vi smälter samman med AI:n vi uppfunnit, när vi dör ut... :S

Därför vi har Hollywood. Slipper vi tänka på sånt


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Vozk:

Resa tillbaks och rätta till en massa misstag man begått här i livet

Skulle du inte begå dem senare då eftersom du inte har lärt dig nått av dem.:)


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem
Skrivet av nagash:
Skrivet av Vozk:

Resa tillbaks och rätta till en massa misstag man begått här i livet

Skulle du inte begå dem senare då eftersom du inte har lärt dig nått av dem.:)

Klockren!:up:


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

resan fram i tiden, typ fem år, vill veta om jag har gift mej, vilket jobb jag har, vilka spel har kommit, hårdvaran i datorn, spelgrafiken, vilka krig är aktuella

Medlem

jo självklart skulle jag vilja åka 2008 år tillbaka och se själv om jesus verkligen fanns

Medlem

Åka tillbaka till år 2000 och hindra De Niro från att vara med i Bullwinkle filmen....


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

åka till 2001 och återuppleva guldet:) *drömmer*

Medlem

Jag skulle inte vilja åka någonstans, lev i nuet for fan pöjkar å jäntor !!


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Skulle åka fram i tiden så jag kan veta vilka misstag vi har gjort i framtiden så att jag kan förhindra dom. Iallafall dom under min livstid;), resten får dom klara själv.:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

Ta reda på alla resultat inom spel och sedan börja satsa pengar

12
Skriv svar