Hur många kalorier är det i en vanlig pizza?

Medlem

Ja, och detta gör du genom att göra dig av med mer än vad du tar in, därav definera, ser du kopplingen? :>

Medlem

Förstår kopplingen, ville bara tydliggöra det lite eftersom han frågade.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

jag kan säga dig att en frys pizza innehåller 900 kcal.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Kalorier spelar ingen roll bara ät =D


signatur

Rawr

Medlem

Svar: många


signatur

You can't win the game...

Medlem

Jag brukar alltid beställa Capricciosa med kebabsås och utan kalorier, smart va?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Enligt hälsovakten ligger pizza på:

Stor fettdrypande på 1060 kcal 420 gram
Mellan vanlig ligger på 610 250 gram
liten vanlig ligger på 360 kcal 150 gram

En vanlig Capricciosa ligger på 660 kcal 250 gram

Tycker denna information borde vara mer korrekt än det som folk sitter och gissar i denna tråd ;p

Hur fan kan det vara 660kcal i en vanlig pizza? En bigmac & C ligger ju på 960 och blir bra mycket mättare på en capricciosa än på ett bigmac meal...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Finns det ingen pizza med lax på ?

Medlem

Nja.. jo kanske, låter rätt gott... Och sen öser man på mä greddfil! och reker...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Enligt hälsovakten ligger pizza på:

Stor fettdrypande på 1060 kcal 420 gram
Mellan vanlig ligger på 610 250 gram
liten vanlig ligger på 360 kcal 150 gram

En vanlig Capricciosa ligger på 660 kcal 250 gram

Tycker denna information borde vara mer korrekt än det som folk sitter och gissar i denna tråd ;p

Hur fan kan det vara 660kcal i en vanlig pizza? En bigmac & C ligger ju på 960 och blir bra mycket mättare på en capricciosa än på ett bigmac meal...

Drick 100 gram matolja så får du i dig 884 kcal men tror du inte är speciellt mätt.

Medlem

Vilken är den värsta/godaste pizzan ni ätit då ?

Själv så vågar man knappast testa pizza med musslor å skit på, blääää,
men räkor å sånt kan nog vara mumsmums,

brukar ta en pizza ibland som heter oriental, som har ett stekt ägg eller om det är löskokt i mitten på pizzan och sen lite kött lök å krafs runt,

Karusell är rätt så fin också, salami ,lök, kött å annat, + Africana, ananas jordnötter å grejs....

Medlem

En calzone från kebab-hassan är min favorit.

Medlem

Old School tråd 8)


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

nu får ni ta och ge er! hur kan det gå så långt att folk på fz sitter och oroar sig över en pizza?! det är pizzorna som borde vara rädda! tveka inte nästa gång ni ser en... take no prisoners!


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Själv bulkar man så det är bara att shlafsha i sig pizza efter pizza.
kcal+ säger jag bara.

//Pizzamannen.

Medlem

haha... själv gillar jag turkpizzorna bäst, har testat de italiensa pizzorna men dom är inte lika goda.

8)


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

haha... själv gillar jag turkpizzorna bäst, har testat de italiensa pizzorna men dom är inte lika goda.

8)

word!


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem
Skrivet av RagNy:
Skrivet av Laxen:

haha... själv gillar jag turkpizzorna bäst, har testat de italiensa pizzorna men dom är inte lika goda.

8)

word!

Nah, själv föredrar jag Italiana-pizzar.


signatur

B lup

Medlem

Mums!

12
Skriv svar