Sett till story är Suicide Squad Rocksteadys "utan tvekan" största spel

Robot
Sett till story är Suicide Squad Rocksteadys "utan tvekan" största spel
Medlem

Storyn må vara bra, omsättningen däremot... vi får väl se.

Medlem
Skrivet av Rh3nium:

Storyn må vara bra, omsättningen däremot... vi får väl se.

Jag spår höga siffror vid launch, men kraftigt dalande väldigt tidigt. Hoppas att jag har fel.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Ser genuint värdelöst ut, tyvärr.

Medlem

Hoppas att det blir riktigt bra, även om jag varit tveksam

Medlem

Kommer köra ubisoft+ en månad och testa om det är något.

Medlem

Av det man sett av spelet så känns detta ganska tvivelaktigt om det är sant eller ej, men dom har ju också jobbat på spelet i 9 år.
Det är mer eller mindre samma tid det tog för dom att göra tre Batman spel.
Så frågan är ju om Suicide Squad har mer story än tre spel.

Medlem

jag är nog en av det få som tkr det ser att kunna vara kul, får infamous och sunset overdrive vibbar av det, hoppas mest bara inte liveservice skräpet drar ner det.

men om man hoppats på singleplayer kan jag förstå att man blir besviken, har ju squad i namnet och verkar vara så man ska lira det

Medlem

Från det man sett är det helt klart storyn som verkar mest intressant. Man får väl hoppas att den åtminstone levererar om nu annat blir mindre bra.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Har hört väldigt mycket ris från dom som spelat. Ni plockar väldigt varsamt fram dom få ord av ros som kommit.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Rh3nium:

Storyn må vara bra, omsättningen däremot... vi får väl se.

Vad menar du med omsättningen, om det kommer tjäna mycket pengar?

Är det verkligen en central fråga för dig inför släpp?

Känns väldigt märkligt tycker jag.

"Jaha, storyn kanske ska bli bra - men den stora frågan är ju hur mycket pengar det kommer dra in."


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

jag har längtat efter det här. Kommer köra SP och sen släppa det. Tror det kan bli bra!

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Vad menar du med omsättningen, om det kommer tjäna mycket pengar?

Är det verkligen en central fråga för dig inför släpp?

Känns väldigt märkligt tycker jag.

"Jaha, storyn kanske ska bli bra - men den stora frågan är ju hur mycket pengar det kommer dra in."

eh? tror du tolkade helt fel. det var en anspelining på hur man kommer att uppleva spelet, mekaniken, etc. De flesta pre-view kommenterarna hittills har ju inte varit särskilt positiva.

1
Skriv svar