106 miljoner! GTA VI-trailern har redan fler visningar än GTA V-trailern

Medlem
Skrivet av nils45:

I normala fall brukar dom göra en protagonist som inte tål skiten, vilket har varit lite av grejen med "Rockstar", men jag tror inte dom vågar längre, det känns som dom måste skapa protagonister som är en del utav gen-z istället för att stå utanför den.

Låter som om du inte haft lite koll saker som hänt i Florida, då Social Media bitarna i trailern är typiskt Florida:

https://www.youtube.com/watch?v=mtGWI1k0qhs

Finns många letat reda på alla Referenser som trailern har som de valt att använda i deras Trailer.

R*, har baserat allt på saker som faktiskt hänt, hoppas det inte flygit över huvudet men deras mål sedan Cops & Robbers egentliga versionen har varit Satir på USA


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem
Skrivet av Muthoz:

Låter som om du inte haft lite koll saker som hänt i Florida, då Social Media bitarna i trailern är typiskt Florida:

https://www.youtube.com/watch?v=mtGWI1k0qhs

Finns många letat reda på alla Referenser som trailern har som de valt att använda i deras Trailer.

R*, har baserat allt på saker som faktiskt hänt, hoppas det inte flygit över huvudet men deras mål sedan Cops & Robbers egentliga versionen har varit Satir på USA

Vissa verkar inte förstå det

Sen är det OK att inte gilla det. Men då gillar man inte heller GTA så inget nytt under solen för dem. Finns som sagt andra spel.

Medlem
Skrivet av nils45:

Reagerade också på det.

Googlade Brazilian butt lift. Världens fulaste grej. Förstora rumpan så det ser helt onaturligt ut med en smal midja.

HAHA! Ja, det var ju tydligt med speciellt hon som twerkar på bilen - men så är det ju baserat på en riktig händelse (likt mycket annat ur trailern som verkar driva med "Florida Man" rätt mycket) så de vill väl ironisera över symptomet i sedvanlig Rockstar-anda!

Medlem

Lite meh om jag ska vara ärlig. Kändes mer som ett DLC till femman.

Sen är jag ju övertygad om att detta kommer att bli en succé och vara jättebra.

Medlem
Skrivet av Augustus:

Lite meh om jag ska vara ärlig. Kändes mer som ett DLC till femman.

Sen är jag ju övertygad om att detta kommer att bli en succé och vara jättebra.

En utvecklare (som nu verkar ha lämnat Rockstar) som var med på både GTA V, RDR 2 och nu delvis sexan säger att "det kommer se ut exakt såhär när du spelar". Det är en galen uppgradering från femman. Och kartan kommer vara så stor, med flera städer, förorter och utkanter ("The Everglades" irl) att femman snarare kommer kännas som ett mindre DLC till sexan

Medlem

Har en känsla av att det är Troy Baker som gör rösten till ”Jason”, alltså Lucias partner. Någon annan som också hör likheten?

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Det är den tredje snabbaste videon på youtube att nå 100 Miljoner views.
Inget annat spel är ens i närheten.

Kollade lite snabbt på populära trailers. Mest tittade officiella videon.
Endat Minecraft har mer views men det är under 12 år.
GTA IV Nådde strax under 100 Milj på 24h.
Man får tycka vad man vill, men det ÄR sjukt imponerande.

Fortnite = 64 Milj
Genshin Impact = 33 Milj
WoW: WoD = 36 Milj
Skyrim = 26 Milj
Fallout 76 = 39 Milj
Elden Ring = 12 Milj
Cyberpunk 2077 = 33 Milj
Overwatch = 43 Milj
Red Dead Redemption 2 = 37 Milj
Minecraft = 167 Milj

Spel som släpptes 2023;
Starfield = 18 Milj
Baldurs Gate 3 = 2,7 Milj
Spider Man 2 = 30 Milj
Zelda = 16 Milj
Diablo 4 = 12 Milj

Så var det inte när jag kommenterade.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Så var det inte när jag kommenterade.

Vad var inte så?
Du kommenterade på en nyhet där trailern redan hade 106 miljoner views.

12
Skriv svar