Massor av nytt gameplay från Dragon's Dogma 2 – och släppdatum!

Robot
Massor av nytt gameplay från Dragon's Dogma 2 – och släppdatum!
Quake-konnässsör
Medlem

Ser ut att vara bra design! Seriös känsla.

Medlem

Fyra månader kvar asså! Soooooooooooooooooooon!

Medlem

Fick stora Shadow of the colossus vibbar från den där Talos fighten...ser kul ut.

Medlem

Har inte spelat den första eftersom missa det helt när det släpptes men denna ska jag köra om inget annat tar min tid då

Medlem

Gillar ändå hur det ser ut, mycket möjligt att man skaffar detta


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Tycker det ser ut som en remake snarare än uppföljare. Det behöver inte vara något negativt dock om dom finputsar och gör allt bättre som jag tyckte var sisådär i första. Mycket QoL behövs.

Första spelet var en väldigt oslipad diamant så hoppas detta blir bättre.

Story och karaktärer verkar väl vara av samma kaliber tyvärr, ganska intetsägande/tråkiga.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Är rätt pepp efter att ha sett youtube-viseos som hyllat ettan och pratat upp tvåan.

Medlem

Xbox peppar med förbokningstrailer!

"Enter the engrossing fantasy world of Dragon's Dogma 2, coming to Xbox Series X|S on March 22, 2024. The latest trailer shares a look at a new unique vocation, all-new monsters, characters, and more from Capcom's fantasy action-RPG."

Medlem

Det ser fullständigt episkt ut! Ett givet köp för mig

Medlem

Kanske dags att påbörja första Dragons dogma


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Har inga associationer med serien men är helt insåld av gameplay-trailers. Ser fram mot detta!

Medlem
Skrivet av Knalle:

Det ser fullständigt episkt ut! Ett givet köp för mig

Spelade du ettan?

Första spelet var sjukt bra. Så mysig stämning och världen kändes så genuin och levande. Dragon's Dogma 2 är mitt överlägset mest efterlängtade spel.


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar