Sony försvarar kraftiga prishöjningar på PS Plus

Medlem
Skrivet av Deekar:

Absolut inte. Det är väl så du utrycker dig i princip:)

Det speglar nog dina egna värderingar iom du använder ord som "väl" och "princip". Det finns en viss skillnad mellan att känna sig kränkt och att bli kränkt. Jag nämnde inget om omoget beteende.

Det jag menade var att jag har dålig koll på kostnaden av öl. Jag ville också poängtera att köpa öl och annat "onödigt" som man sedan pissar ut någon timme efter, för ett överpris är något gemeneman i en pressad ekonomi bör se över. Jag kan säga samma sak om sk energidricka (utan socker; halv-energidricka eller drog). Energidricka har jag inte köpt mer än 1 gång i hela mitt liv för att smaka.

Om jag kan få en tjänst som varar hela året, som jag har nytta och nöjje av, så kanske (notera KANSKE) det är att prioritera över att lägga dem på en konsumtionsvara, som varar en dag/kväll.

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Det speglar nog dina egna värderingar iom du använder ord som "väl" och "princip". Det finns en viss skillnad mellan att känna sig kränkt och att bli kränkt. Jag nämnde inget om omoget beteende.

Det jag menade var att jag har dålig koll på kostnaden av öl. Jag ville också poängtera att köpa öl och annat "onödigt" som man sedan pissar ut någon timme efter, för ett överpris är något gemeneman i en pressad ekonomi bör se över. Jag kan säga samma sak om sk energidricka (utan socker; halv-energidricka eller drog). Energidricka har jag inte köpt mer än 1 gång i hela mitt liv för att smaka.

Om jag kan få en tjänst som varar hela året, som jag har nytta och nöjje av, så kanske (notera KANSKE) det är att prioritera över att lägga dem på en konsumtionsvara, som varar en dag/kväll.

Gemene man bör nog se över om man ska lägga pengar på spel också om man har en så pressad ekonomi.

Medlem

Men har jag missförstått detta ? Eller måste man ha Ps+ för att tex spela spelen Online ? Tex Diablo 4 jag har nu, måste jag abonnera på denna tjänst för att spela detta utanför Campaign ?

Medlem

Usel tjänst.
Skandalöst man måste betala för online
Bojkott


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av lonian:

Eller gå all in PC. Ska du spela med vänner så får se till att dom också switchar till PC.

Ja men datorn haverera och är fattig student. Men när tillfälle ges så kommer jag gå över till pc. Ska bygga mig en liten soff pc tänkte jag mig 👌😊

Medlem

En annan grej med multiplayer spel, kanske de borde ingå en prenumeration några månader i kostnaden av spelet alternativt att de sänker pris på spelet. Ja det är fånigt att behöva betala extra för att koppla upp sig. För det gör man ju redan.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av KAOSMAN:

Ett tänkbart scenario skulle kunna vara att de släpper fler och bättre spel samt tjänster till prenumeranter iom en större budget. 🤩🤌

💩

123
Skriv svar