Rejäl rea för Avengers – innan det slutar säljas

Robot
Rejäl rea för Avengers – innan det slutar säljas

Tas bort från butiker, men är fortsatt spelbart.

#avengers, #marvels-avengers


Medlem

Bortkastad potential, allt i GaaS namn. Fan vad jag hatar GaaS.


signatur

I drank what?

Releasehästryttare

Även om detta hade varit gratis så är det inte värt tiden.

Medlem

Hade inte spelat det om jag fick betalt.

Medlem
Skrivet av Deekar:

Hade inte spelat det om jag fick betalt.

Det hade jag gjort, få betalt för spela ett spel som kan underhålla någon timma.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Skribent
Skrivet av Mirage:

Bortkastad potential, allt i GaaS namn. Fan vad jag hatar GaaS.

Indeed!

Förhoppningsvis inser både utvecklare och kostym-folket att floppen inte berodde på Avengers som varumärke. Riktigt trist att de kastade bort ett så starkt IP tillförmån för Gaas.

Crystal Dynamics hade nog kunnat göra nånting vettigt av det hela om dom satsat på story och en varierande singleplayerupplevelse istället..

Medlem

Ja jag hade iallafall roligt med spelet och ångrar inte alls att jag köpte det day one

Medlem

Så glad att detta spel floppade med tanke på deras girighet. Folk talade med plånboken!

Medlem

Vad är grejen? Jag har nog missat vad folk ogillat. Crystal Dynamics brukar ju leverera ändå? Vet att jag testade kanske 30 minuter när det fanns på game pass och tyckte det verkade ok men är helt ointresserad av superhjältar (så vida det inte är toxic avenger).

Skribent

Jo, GaaS och att det kom för sent (folk är less på superhjältar) förstörde nog.

Kommer nog köpa nu på rean dock, 50:- är inte ens en chipspåse och en 1,5l nu för tiden så varför inte. Tror jag får med 2-3 st så kan vi härja runt lite när andan faller på, om servrarna lever fortfarnade d.v.s. 😬

Spelade några timmar när det fanns i Game Pass och det var verkligen bortkastad tid. Gillade vad de gjorde med Ms Marvel som karaktär men spelkänslan var bland det sämsta jag upplevt i ett högbudgetspel.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Ja jag hade iallafall roligt med spelet och ångrar inte alls att jag köpte det day one

Samma här. Det råkade bli typ 260 timmar.. heh.

Spider-Man är ju inte med i Steam-versionen och Epic, exklusivt för Playstation om jag förstod det rätt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelade igenom spelet som ett rent singleplayer. Storyn är väldigt Marvel och det var trevligt. Gav aldrig endgame en chans då jag var rätt nöjd efter storyn. Väl värt en genomspelning för de som gillar Marvel och superhjältar i allmänhet.

Medlem

Det borde nog fan finnas lagar som gör att företag som överger spel som har en SP-del måste göra så det går att spela offline. Samt inte kunna hota med rättsliga åtgärder om communityn fixar egna servrar för multiplayer. Spel är ju trots allt en form av kultur, det är lite tragiskt att se spel försvinna pga att företaget bakom var kasst. Och det kommer ju inte orsaka företaget ekonomisk skada om alla som vill skulle kunna spela spelet efter det har övergivits.

Gen
Medlem
Skrivet av Joewson:

Spelade igenom spelet som ett rent singleplayer. Storyn är väldigt Marvel och det var trevligt. Gav aldrig endgame en chans då jag var rätt nöjd efter storyn. Väl värt en genomspelning för de som gillar Marvel och superhjältar i allmänhet.

Tack för den korta recensionen. Satt nämligen och funderade på om det var värt ett köp bara för story. Är inte intresserad av endgame grind ändå.

1
Skriv svar