Läckt: ett av septembers Playstation Plus-spel är Saints Row-rebooten

Robot
Läckt: ett av septembers Playstation Plus-spel är Saints Row-rebooten
Medlem

Grymt om det stämmer. Ett spel jag aldrig hade lagt pengar på men som jag gärna vill testa.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har velat testa så nice.. blir att lägga till sen prova om ett halvår.. helt för många spel nu

Medlem

Jag har alltid älskat alla Saints row spelen förutom 4an och måste säga att jag tycker om rebooten.
Visst det kanske inte är min humor men världen är trevlig samt gameplayet är skönt.
Spelet har också fått många uppdateringar som gör att det flyter på bättre och inte har lika många buggar.

Medlem

Det här är ju mer av ett straff än en belöning.
Varför kan jag inte få något bra istället Sony?
Inte direkt så att PS Plus varit det hetaste när det kommer till månadens spel.

Medlem

Jag testade det, och nej buggarna finns kvar. Jag spelade i en timme på samma uppdrag och tänkte varför händer inget, Jo för spelet låste in mig i ett uppdrag som inte gick att ta sig vidare ifrån.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Det här är ju mer av ett straff än en belöning.
Varför kan jag inte få något bra istället Sony?
Inte direkt så att PS Plus varit det hetaste när det kommer till månadens spel.

Lite så. Sony väljer spel varje månad som säger "Köp inte PS+. Det är inte värt det."


signatur

I drank what?

Medlem

Trevligt, helt klart värt de futtiga 30-40 kronorna per månad som prenumerationen kostar. Övriga funktioner som ingår i prenumerationen har dock mer värde för mig personligen, så dessa spel är bara en bonus.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av matt76:

Trevligt, helt klart värt de futtiga 30-40 kronorna per månad som prenumerationen kostar. Övriga funktioner som ingår i prenumerationen har dock mer värde för mig personligen, så dessa spel är bara en bonus.

Ja precis och dom 30-40 kronorna betalar man ju egentligen för online delen, dessa spel är ju bara en bonus. Men ibland dyker det upp några guldkorn ändå.

Och väldigt många jämför detta med gamepass, dom har totalt missat att man kan uppgradera för några tior till per månad till playstation Extra eller Premium


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Köpte tyvärr det då jag älskade Saints Row back in the day. Vilket skämt till spel, inte värd någons tid. Finns inget att göra som är roligt.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Hörde att de skall höja PS plus prenumerationen rejält.

https://blog.playstation.com/2023/08/30/playstation-plus-mont...

"We also wanted to let you know that starting September 6 we will be increasing the price for PlayStation Plus 12-month subscriptions globally across all benefit plans. This price adjustment will enable us to continue bringing high-quality games and value-added benefits to your PlayStation Plus subscription service. "

Är det verkligen värt 1799kr för ps plus premium?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

1
Skriv svar