Capcom om nya ip:t Exoprimal: "Total frihet"

Robot
Capcom om nya ip:t Exoprimal: "Total frihet"

Behövde inte ta hänsyn till föregångare.

#exoprimal


Medlem

ja jag tyckte spelet var rätt roligt absolut, jag har väl lirat en 40 timmar kanske körde igenom mestadels av det content som finns. Vart väl lite tristare efter ett tag för mig, Personligen skulle jag vilja se mer av Raiderna alternativt ett helhjärtat pvp läge.

Medlem

Multiplayer..... nej tack


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Med tanke på att det peakade på typ 4500 spelare och senaste 24-timmar peaken är 960 spelare på Steam så kan det inte anses som något annat än dunderflopp för ett multiplayer-spel som kräver internetuppkoppling.

Jag trodde de skulle floppa och landa på 18000 spelare inom en månad, men att inte klå 1000 efter två veckor, wow.

Medlem

Jag har hört flopp tyvärr. Men det ser rätt hurtigt ut. Tyvärr så har jag inte tid med den här typen av spel just nu men kanske i vinter.....

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Med tanke på att det peakade på typ 4500 spelare och senaste 24-timmar peaken är 960 spelare på Steam så kan det inte anses som något annat än dunderflopp för ett multiplayer-spel som kräver internetuppkoppling.

Jag trodde de skulle floppa och landa på 18000 spelare inom en månad, men att inte klå 1000 efter två veckor, wow.

Ja jo visst, kanske är det inte bra nog för att sticka ut från mängden spel. Själv är jag upptagen med klara ut andra påbörjade spel så har liksom inte tid att tid testa detta just nu. Men vad jag sett så såg det rätt skoj ut men inte så att jag släpper allt annat jag redan håller på med.

Medlem

En positiv överraskning och kan rekommendera att ge det en chans om man har gamepass medans det har en aktiv player base. Skulle dock inte rekommendera att köpa det till fullpris.

1
Skriv svar