Todd Howard har till stor del spelat Starfield på Xbox Series S (pga barn)

Robot
Todd Howard har till stor del spelat Starfield på Xbox Series S (pga barn)

Hur planerar du att spela Starfield? Rösta!

#starfield, #todd-howard


Medlem

Saknar xcloud som alternativ

Medlem
Medlem

Ja, vad ska de säga egentligen? "Nej, spelet går inte bra på den här konsolen. Jag rekommenderar ingen att spela Starfield på Series S"

Medlem

Det enda Bethesda-spelet jag gillat hittills är Daggerfall så kanske jag testar detta ett par år efter release när det mesta är fixat och spelet + DLC är billigt.

Medlem

Finns det nå alternativ än PC?
Series S 😂

Det blir PC 6-12 månader efter release


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kommer köpa spelet @ Steam. Hoppas min PC kan driva det då det kräver ett GTX 1070 Ti och jag har ett GTX 1070 endast.

Skrivet av Molotov:

Finns det nå alternativ än PC?
Series S 😂

Jo precis. Nog fan har snubben flera Xbox Series X inkopplade i slottet som han bor i.
________________________________________________________________________________________
EDiT ::::: Stod nå annat tidigare i din kommentar. Det var det jag kommenterade på. Nu ser det jättekonstigt ut. Du raderade det förra. Vad var det du skrev först? När jag tryckte på citera så måste du ha redigerat kommentaren.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Medlem

Som han inte har pengar att ha en stor 4k oled och X i varje hörn….

Medlem
Avstängd

I Xcloud på min Samsung TV från 2021

Medlem

Mitt förtroende för Bethesda är inte så starkt efter att ha bevittnat Skyrim på PS3.

Geeks Gaming

Kommer testa det via gamepass först. Är det bra blir det nog resten via steam

Medlem

Han har väl råd att köpa en till Series X.. Är väl snart dags att pensionera Series S…

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Kommer testa det via gamepass först. Är det bra blir det nog resten via steam

Jag kör såklart gamepass också på min xbox. Är spelet så bra som det verkar, så blir det ett köp för att sponsra utvecklarna.

Medlem
Skrivet av Cappachino:

Han har väl råd att köpa en till Series X.. Är väl snart dags att pensionera Series S…

Det tycker inte MS.
Potatis-konsolen uppdateras med ny färg och större lagringsutrymme.
jippie!


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar