Massive Entertainment utannonserar Star Wars Outlaws

Robot
Massive Entertainment utannonserar Star Wars Outlaws
Medlem

i alla fall inga lightsabers. det kan ju bli ngt. Beror på gameplay... Eller så är det bara StarWars
Undrar hur rymden blir - bara transport eller flyger man själv?

Avstängd

Gillade inte huvudpersonen, men det kan bli bra även om Disney har förstört mitt Star Wars-sug.

Medlem

Kvinnlig Solo och mini-Chewie? Kanske kan bli nått, blir intressant å se lite spelande.

Medlem

Kommer det finnas nån multiplayer/coop, eller endast singleplayer?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Helt klart intressant, kan bli riktigt bra.

Medlem

Ser ut att kunna bli något. Men jag är mer för de stora äventyren med lite ljussablar.

Medlem

Jag är inte alls hypad *sitter och studsar i soffan*

men jag ogillar när man bara får cinematic trailer och ingen info om vilken typ av gameplay.
Gillat massives tidigare spel så detta kan bli kul. eller skit.

Medlem
Skrivet av JohannaBjärred:

Gillade inte huvudpersonen, men det kan bli bra även om Disney har förstört mitt Star Wars-sug.

Dra ner lite på ditt intresse för Amerikansk politik och börja engagera dig i annat ett tag så slutar det bli ett problem för dig ska du se. Det är lite som att följa olika hockey lag kan jag tänka mig. Men inget som kommer att påverka dig och ditt liv vad dom bråkar om i en delstat i USA. Om ett år eller 2 så är det något annat löjlig som inte heller kommer att påverka dig. Så du kommer aldrig bli glad. Och det är det dom vill. Dom vill inte att du ska bry dig om din lön eller mänskliga rättigheter som påverkar dig eller svagare i samhället.

Avstängd
Skrivet av Alienshade:

Dra ner lite på ditt intresse för Amerikansk politik och börja engagera dig i annat ett tag så slutar det bli ett problem för dig ska du se. Det är lite som att följa olika hockey lag kan jag tänka mig. Men inget som kommer att påverka dig och ditt liv vad dom bråkar om i en delstat i USA. Om ett år eller 2 så är det något annat löjlig som inte heller kommer att påverka dig. Så du kommer aldrig bli glad. Och det är det dom vill. Dom vill inte att du ska bry dig om din lön eller mänskliga rättigheter som påverkar dig eller svagare i samhället.

Wtf? Har bot-filtret på siten slutat fungera?

Medlem

Cool trailer, men håller hypen i schack tills vi får se gameplay. Kul med mer Star Wars som inte bara är skywalker och jedis!

Ase
Medlem

Kul kan bli bra hoppas på äventyr & förhoppningsvis en hel del rpg influens så kan det va nåt! bara hoppas att det blir rent sp & inte ett konsollierat film tryck på knappen i rätt tidpunkt men håller tummarna

Medlem
Skrivet av JohannaBjärred:

Wtf? Har bot-filtret på siten slutat fungera?

Det jag tror @Alienshade menar är: "chilla lite", ha tålamod och vänta lite mer med att börja säga det du verkligen är här för att säga, och inte kom in alltför hårt i landningen med ett nyskapat konto. Annars ser det mest ut som du är en av de många bannade som försöker smyga in igen med ett billigt lösskägg från Butterick's (vilket du självklart inte är). Uber håller säkert redan ett extra öga på dig, så ta det lugnt. Det är ett maraton, inte en sprint.

On topic: Det här ser faktiskt lovande ut! Star Wars Jedi-spelen ger oss mer high-level äventyr. Det här ser ut som ett sådant där mysigt low-level äventyr där galaxens öde inte hänger på våra axlar och utvecklarna kan ha lite mer fria tyglar. Följer med intresse. Mer Star Wars till folket!

Avstängd
Skrivet av Kyraal:

Det jag tror @Alienshade menar är: "chilla lite", ha tålamod och vänta lite mer med att börja säga det du verkligen är här för att säga, och inte kom in alltför hårt i landningen med ett nyskapat konto. Annars ser det mest ut som du är en av de många bannade som försöker smyga in igen med ett billigt lösskägg från Butterick's (vilket du självklart inte är). Uber håller säkert redan ett extra öga på dig, så ta det lugnt. Det är ett maraton, inte en sprint.

On topic: Det här ser faktiskt lovande ut! Star Wars Jedi-spelen ger oss mer high-level äventyr. Det här ser ut som ett sådant där mysigt low-level äventyr där galaxens öde inte hänger på våra axlar och utvecklarna kan ha lite mer fria tyglar. Följer med intresse. Mer Star Wars till folket!

Om han menade "chilla lite" så kanske han skulle skriva det istället för att börja svamla om amerikansk politik, som jag dessutom inte bryr mig ett skvatt om. Sen undrar jag om man måste gilla Disney för att få skriva här eller vad det är du menar med det? Jag är ju inte den enda som känner att Disney har mjölkat sönder Star Wars.

Något av den sjukaste svaret jag någonsin sett faktiskt. Jag fick mig ett gott skratt så det får jag tacka för.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Dra ner lite på ditt intresse för Amerikansk politik och börja engagera dig i annat ett tag så slutar det bli ett problem för dig ska du se. Det är lite som att följa olika hockey lag kan jag tänka mig. Men inget som kommer att påverka dig och ditt liv vad dom bråkar om i en delstat i USA. Om ett år eller 2 så är det något annat löjlig som inte heller kommer att påverka dig. Så du kommer aldrig bli glad. Och det är det dom vill. Dom vill inte att du ska bry dig om din lön eller mänskliga rättigheter som påverkar dig eller svagare i samhället.

Fattar inte, vad pratar du om? Kan man inte tycka att Disney har urvattnat star wars? Eller svarade du på fel kommentar?
Edit: Ah är det en ban-evader, har inte räknat ut vem isf.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Hoppas på något bra. En filmtrailer säger inte mycket.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Phyrino:

Jag är inte alls hypad *sitter och studsar i soffan*

men jag ogillar när man bara får cinematic trailer och ingen info om vilken typ av gameplay.
Gillat massives tidigare spel så detta kan bli kul. eller skit.

Kommer förhoppningsvis något mer på Ubisofts presentation ikväll. Är försiktigt optimistisk, även om jag tycker det är synd att de ska skohorna in ytterligare en berättelse under den här tidsperioden. Hoppas att det är i en helt annan del av galaxen iaf.

Medlem

Bara att hoppas att det inte blir något jävla crafting á la Ubisoft på det här

Medlem

Kan kanske bli bra, men jag personligen hade själv hoppats på lightsabers, mystik och utforskande.

Medlem

Ska Massive äntligen göra det EA inte klarade på 10 år? Bara hoppas det blir bra för så mycket att gå på finns inte ännu.

Medlem

Ser trevligt ut.

ELF
Medlem

Lite uppspelt blev man allt. Men svårt att säga hur det är utan gameplay.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Cool trailer, men håller hypen i schack tills vi får se gameplay. Kul med mer Star Wars som inte bara är skywalker och jedis!

Skrivet av nilo:

Kan kanske bli bra, men jag personligen hade själv hoppats på lightsabers, mystik och utforskande.

Man kan inte göra alla nöjda

Avstängd

Kan det släppas till Xcloud tro? Fick bara se att det kommer till Game Pass.

Medlem
Skrivet av nilo:

Kan kanske bli bra, men jag personligen hade själv hoppats på lightsabers, mystik och utforskande.

Tack och lov att det inte är så. Jag hade blivit fruktansvärt besviken om det slutar med att hon är Jedi.

Jag älskar att härja omkring med ljussabel och allt, men det behövs också bra spel utan.

Medlem

Vadå första öppna världen i ett Star Wars-spel? Var väl ändå Star Wars Galaxies.

Medlem
Skrivet av ryeshack:

Vadå första öppna världen i ett Star Wars-spel? Var väl ändå Star Wars Galaxies.

Ubisoft hoppades nog att vi inte var tillräckligt många som kom ihåg det.

1
Skriv svar