Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Star Wars Jedi: Survivor, Wartales och Disco Elysium. Det blir en spelhelg att minnas!

#spelhelg


Avstängd

Ghosts of Tabor - beskrivs som Tarkow VR
INGEN bör missa detta spel

Det blir det att spela i helgen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

De blir att rusha igenom horizon zero dawn för att kunna spela forbidden west

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Jonas Vågström
Jag kommer att utforska och överleva så gott det går i Star Wars Jedi: Survivor! Recension incoming!

Jag är inte alls avundsjuk!

Medlem

Precis köpt Dead Island 2 gold edition så det blir att slakta zomvies

Medlem

I väntan på Aion Classic som kommer på Tisdag spelar jag Heroes of the Storm faktiskt för första gången på 5 år, lirat 20-30 games sen några dagar tillbaka. Mad World inväntar på söndag också, hoppas mycket på det!

Medlem

Jag ska göra ljusskygga affärer med olagliga vapenhandlare, avrätta tjallare, och utföra tidernas största kupp hos en intet ont anande knarkbaron på hans hårt bevakade söderhavsö. Och så ska jag spela lite GTA Online också om jag hinner.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det är dags för årets golfpremiär i helgen, så det blir uteaktiviteter för fullt

Medlem

Jag firar min födelsedag med subscription på Europa Universalis IV DLC och tänker spendera större delen av helgen med att lära mig spela det.

Medlem

Kanske blir fylle-Diablo3 i helgen

Spelade det efter X antal whisky och öl för en vecka sen. Och en snubbe från norra Norrland kontaktade mig och erbjöd sig gratis boost

Jag har spelat WoW i 15 år så man har ju lite koll på rollspelsaktiga spel

Han såg ut som en påfågel med ett tillsynes perfekt set (moggat eller ej). Och han bad mig stå på vissa ställen. Och min gubbe börja blinka som en trasig julgransbelysning. Och det var typ 8 miljoner items att eventuellt loota osv. Och vips så var man 70 helt sjukt var det iaf...... Sen fick man typ över +200 nåt wosshaberry-yoghurt-thing-leveling-thing-past-max-grejs...... fattade ingenting....

Efter det var man typ i chock nästan..... "va fan hände? och varför gjorde han det gratis?" Men han var grymt bra och supertrevlig

Vi kom fram till att jag skulle börja om från noll med en ny char. Så kanske jag spelar den lite grann i helgen..... Har "Reaper of Souls"-expansion. Men jag har inte listat ut hur det funkar... Om man spelar D3 i "orginalet", eller i expansion, eller om de hänger ihop. Lite oklart och suddigt när man spelar D3

Men skål! Det är ju fredag

Ambassadör
Xbox

Det blir till att fortsätta med The Last of Us Part 1 på PS5. Vilket jäkla spel!


signatur

Jump in.

Medlem

Lånade God of War Ragnarök på biblioteket. Så försöker plöja igenom det någorlunda snabbt.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Det blir till att fortsätta med The Last of Us Part 1 på PS5. Vilket jäkla spel!

Det här var min tanke med.. har iofs inte börjat än. Började med Days Gone här om dagen..men vet inte.. inte fastnat riktigt där

Medlem

Fortsätter mitt äventyr på min andra genomspelning av Ghost of Tsushima! Sparade andra omgången till PS5 och det var det rejält värt! Flyter fint som smör! Ska bli kul att äntligen få köra expansionen Iki island som jag då också sparade på! Har exakt sju dagar på mig nu att klara allt innan Jedi Survivor släpps!

Medlem

Jag lirar igenom Mass Effect Legendary Edition. Har gått för många år sedan jag sist lirade igenom ME-spelen 😊

Medlem

Advance Wars Reboot camp
Plus lite Skyrim

Medlem
Skrivet av Evilof:

Lånade God of War Ragnarök på biblioteket. Så försöker plöja igenom det någorlunda snabbt.

Wow..... funkar det? Lämnar man tillbaka spelet och sen delete'as spelet? Eller hur funkar det? Verkar som biblioteket har utvecklas sen jag var ung

Medlem

Slog till på Vampire: The Masquerade - Redemption för 31 kr, spelade bara demot för mer än 20 år sedan och hade då inte råd att köpa fullversionen. Blir kul att prova något annorlunda.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Som vanligt jobbar jag, men tänkte påbörja Elden Ring på PS5 och fortsätta med Xenoblade Chronicles på Switchen.... Verkligen dags att bli klar med det där spelet nu.

Medlem
Skrivet av magma:

Slog till på Vampire: The Masquerade - Redemption för 31 kr, spelade bara demot för mer än 20 år sedan och hade då inte råd att köpa fullversionen. Blir kul att prova något annorlunda.

Är det liknande originalet, eller sånt där grafik novell-trams?

Medlem

Passerade precis 1 000 timmar i Microsoft Flight Simulator så med största sannolikhet blir det flygsimulator som vanligt.

Medlem
Skrivet av Majoren:

Är det liknande originalet, eller sånt där grafik novell-trams?

Detta är mer av ett action-RPG


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Startade igång bayonetta 3 i veckan så fortsätter med det och slackar, ja vad det ju är man möter i trean? Vattengubbar


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av Evilof:

Lånade God of War Ragnarök på biblioteket. Så försöker plöja igenom det någorlunda snabbt.

Så man kan låna spel på biblioteket! vilken bra ideé tack antar att de är kö på de senaste spelen ?

Medlem

När jag väl får tid och lust o spela blir det väl fortsätta grinda exp på hardcore gubben i diablo 2 ps5, sista jag saknar för platinum.

Medlem

Kommer att fortsätta i Cyberpunk 2077. Vill göra lite mer gigs och sidouppdrag innan jag passerar the point of no return.

Medlem

Atomic Heart. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag vill spela just nu!

Medlem

Red dead redemption 2. Måste se hur handlingen slutar!

Medlem

Börjat spela animal crossing med lilla flickan igår på switchen (sist på bollen jag vet). Hon älskar det… kanske inte jag lika mycket

Började även LoU part 1 på ps5an igår kväll. Sjukt snyggt.. inte spelat sen det släpptes på ps4.. så kul att återvända igen🙂

Medlem

Alan wake remastered eller Horizon Forbidden West: Burning Shores

12
Skriv svar