Draken kommer! FZ pratar med spelmusikmakaren Malukah

Robot
Draken kommer! FZ pratar med spelmusikmakaren Malukah

Som gärna gör Elder Scrolls VI-musiken.

#dragonborn-comes, #malukah, #skyrim


Medlem

Förlåt.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Malu ❤️ Hennes covers och spelmusik är såklart fantastisk men jag rekommenderar er att också lyssna på hennes egenproducerade låtar, där hon spelar många av instrumenten själv! "I follow the Moon"är en av mina favoritsånger


signatur

War, War never changes...

Skribent
Skrivet av Tarotikum:

Malu ❤️ Hennes covers och spelmusik är såklart fantastisk men jag rekommenderar er att också lyssna på hennes egenproducerade låtar, där hon spelar många av instrumenten själv! "I follow the Moon"är en av mina favoritsånger

Håller helt med om att man ska lyssna på hennes egenproducerat material också.


signatur

"Writer and Fighter"

Gnällkuk

Kul med lite såna här oväntade intervjuer! Hon är en riktig talang!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hon verkar vara en så jäkla trevlig människa, hjärtat gick sönder lite när hennes hund Thor (en äldre labradorherre som gästspelat i ett antal videor) gick bort häromsistens.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Skribent
Skrivet av PeTTs0n:

Hon verkar vara en så jäkla trevlig människa, hjärtat gick sönder lite när hennes hund Thor (en äldre labradorherre som gästspelat i ett antal videor) gick bort häromsistens.

Ja, jag hade bara några dagar innan det hände skickat frågorna. Så när jag läste det fick jag dåligt samvete och skickade ett till mail och sa att hon inte behövde stressa med frågorna. Hon gjorde de ändå relativt snabbt, men verkar vara supertrevlig utifrån konversationen jag haft md henne över mail också.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja, jag hade bara några dagar innan det hände skickat frågorna. Så när jag läste det fick jag dåligt samvete och skickade ett till mail och sa att hon inte behövde stressa med frågorna. Hon gjorde de ändå relativt snabbt, men verkar vara supertrevlig utifrån konversationen jag haft md henne över mail också.

Han hade sin egen theme också.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Aporopå Dragonborn så var jag i Malmö igår och fick höra Sabina Zweiacker o Malmö symfoniorkester med kör framför den låten. Fantastiskt!

The Ashen One

Trevligt att läsa detta! Denna kvinna har stor musikalisk talang som vi nog många här hört idag.
Tack FZ för en trevligare läsning, samt lite musik.
Hoppas alla har en trevlig spelhelg, glöm inte bort musiken i spelen, det är halva spelet skulle jag säga, att sätta rätt stycke på rätt plats.
Må vi aldrig mer höra Rap i RPG Teasers ...

Skribent
Skrivet av RullstolsHulkeN:

Aporopå Dragonborn så var jag i Malmö igår och fick höra Sabina Zweiacker o Malmö symfoniorkester med kör framför den låten. Fantastiskt!

Hon gör en fantastisk version av den. Fick höra henne sjunga den när jag gick på Orvars Score-konsert för några år sen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Kul intervju, den gjorde att jag lyssnade igenom flera av hennes låtar. Hon är väldigt bra och mycket av hennes material framkallar gåshud.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har lite svårt att lyssna på vissa covers, speciellt mästerverk från Enya då det bara blir en sämre version...
Men visst hennes egna låtar va bra.

Skribent
Skrivet av Freakon:

Kul intervju, den gjorde att jag lyssnade igenom flera av hennes låtar. Hon är väldigt bra och mycket av hennes material framkallar gåshud.

Tack! Ja hon har en väldigt utmärkande röst också, går att identifiera direkt. Gillar den starkt!


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar