Pokémon Scarlet and Violet får en ny patch nästa månad

Robot
Pokémon Scarlet and Violet får en ny patch nästa månad
Tor
Medlem

Jag fick Scarlet i julklapp av frugan, tycker ändå att buggarna inte är så omfattande som många sagt men det mår absolut bra av lite polering.

Medlem

Likt Tor så fick jag Scarlet av min partner i julas. Tycket inte jag har upplevt några större bekymmer med spelet. Visst, prestandan är väl inte riktigt där man vill ha det och animationer i bakgrunden är... slideshow-iga. Men det stoppar inte mig från att ha riktigt roligt med spelet, trots det. Men, som man säger, finns alltid utrymme för förbättring och polering.

Medlem

Har de fixat väderkvarnen än, eller snurrar den i 1 fps fortfarande? 😀

Medlem

Spelet skulle ju kunna vara hur bra som helst om det hade fått en sjuk polering. Och lägga till att man kan hoppa 😅

Skribent
Skrivet av Kulneff:

Likt Tor så fick jag Scarlet av min partner i julas. Tycket inte jag har upplevt några större bekymmer med spelet. Visst, prestandan är väl inte riktigt där man vill ha det och animationer i bakgrunden är... slideshow-iga. Men det stoppar inte mig från att ha riktigt roligt med spelet, trots det. Men, som man säger, finns alltid utrymme för förbättring och polering.

Det jag upplever (som jag skrev i recensionen) är att spelet blir värre ju längre man kör. I början hade jag inga problem alls, men efter 10-20 h började spelets prestanda halta. Det påminner om Skyrim på PS3 där problemen startade efter flera timmars spelande.

Men jag gillar ändå spelet.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar