Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

God of War! Mario + Rabbids! Med mera!

#spelhelg


Medlem

Det här är min lediga helg så jag kommer spela A Plague Tale: Requiem hela helgen.

Medlem

Det blir scum varenda kväll i helgen

Medlem

Trot eller ej men det blir bf2042, sista rycket innan cod mp blir tillgängligt. Tycker bf gått från kattlort till spelbart på sistone, men det är fortfarande mycket som skaver, så det blir en sista session innan avinstallation.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Plague Tale: Requiem. Efter det SOMA kanske (om jag vågar!)

Medlem

Valde, emellan A Plague Tale Requiem och Gotham Nights som båda dumpit ned i lådan Får bli Requiem efter lavazza koppen

Medlem

Kommer fortsätta nöta Overwatch 2. Trist att progression och cosmetics är som det är, men gameplay är åtminstone fortfarande väldigt kul.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Mario and Rabbids, är på andra planeten, det är så underbart detta spel!

Ambassadör
Xbox

Chivalry 2 och A Plague Tale: Requiem.


signatur

Jump in.

Medlem

Unsharted på PC,äntligen är den här på min plattform.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Beta testar The First Descendat på steam

Medlem

Resident Evil 2 remaken. Insåg jag köpte det för ett bra tag sedan men inte spelat. Sen var även 3an på rea så slog till på den. Inte kört något av dom tidigare så är helt nytt territorium för mig och de är faktiskt riktigt bra.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Det får bli en hel del sjukvårdare i Foxhole på shard 3 / Charlie. Ropa efter Slasktratten om ni blir skadade.

Medlem

Jag har kommit in i en liten spelperiod igen så nu har jag precis klarat av "The Dig", Scorn och A plague tale Requiem. I helgen blir det däremot arbete men om tiden finns skulle jag sätta min kronor på något mobilspel typ Hue.

Medlem
Medlem

A plague tale: requieum och Dead space.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Går in på sista uppdraget i Cyberpunk 2077 nu och imorgon startar jag God of War(4) igen för att fräscha upp minnet till Ragnarök!

Skrivet av Sten-greger:

Unsharted

F'låt var tvungen

It's not a lake, it's an ocean

Har besök och ska ha treårskalas, men om det hinns med något blir det fortsatt A Plague Tale: Requiem.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av MiLeS:

Resident Evil 2 remaken. Insåg jag köpte det för ett bra tag sedan men inte spelat. Sen var även 3an på rea så slog till på den. Inte kört något av dom tidigare så är helt nytt territorium för mig och de är faktiskt riktigt bra.

Framför allt tvåan.

"You...need help."


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Blir nog en sväng med Death Stranding i helgen tror jag

Medlem

Dishonored. Det håller än - med råge.

Medlem

jobbhelg plus castlevania 3 på original konsol


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem

Det blir Switch: Mario och kaninerna sparks of hope,Splatoon 3,Slay the spire och Ps5: Apex resten är lite osäkert. Kanske no mans sky,ny versionen av TLU och Horizon forbidden west.

Medlem

Om tiden finns blir det att hälla upp ett glas vin och njuta av Train sim world 2 på ps5an

Gnällkuk

Vault of the void! Fantastiskt indeispel, deckbuilder rogelite. Lite som Slay the spire.

https://store.steampowered.com/app/1135810/Vault_of_the_Void/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk
Skrivet av Zensu:

Går in på sista uppdraget i Cyberpunk 2077 nu och imorgon startar jag God of War(4) igen för att fräscha upp minnet till Ragnarök!

https://image.spreadshirtmedia.com/image-server/v1/mp/product...

F'låt var tvungen

Skitbra!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fick hem mitt 4090 idag så efter installation imorgon blir det nog A plague tale: requieum

Medlem

Jag ska jobba precis hela helgen så lär bli riktigt dåligt med spelandet, ska dock försöka göra klart de sista uppdragen i Rage..

Medlem

Jobbhelg för mig med men lite Darksiders Genesis alternativt WH40K: Daemonhunters.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Ghost of Tsushima: Directors Cut som verkar va en skön mix av lugn, roliga utmanande strider och en bra story. Nu i början känns det som ett sånt steg upp från Assassin's Creed Origins som jag påbörjade för en vecka sen och tappade tråden i efter några uppdrag och nån timmes utforskande. Sen är ju GhostoT fantastiskt vackert på sina ställen.

12
Skriv svar