Baldur's Gate 3 lär inte lämna early access förrän 2023

Robot
Baldur's Gate 3 lär inte lämna early access förrän 2023

Men barbaren har lagts till som klass.

#Baldurs-gate-3, #Larian-studios


Medlem

Alltid lika trevligt att titta på Larians streams. Väldigt uppfriskande att de är tydliga med vad som händer i bakgrunden, vilka funktioner som är på gång, och framförallt, att de tar till sig av spelarnas feedback och fixar/justerar/ändrar delar av spelet.

Att spelet blir senare än tänkt gör mig inte särskilt mycket, det finns tillräckligt i backloggen ändå.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Gnällkuk
Skrivet av Belfry:

Alltid lika trevligt att titta på Larians streams. Väldigt uppfriskande att de är tydliga med vad som händer i bakgrunden, vilka funktioner som är på gång, och framförallt, att de tar till sig av spelarnas feedback och fixar/justerar/ändrar delar av spelet.

Att spelet blir senare än tänkt gör mig inte särskilt mycket, det finns tillräckligt i backloggen ändå.

Så glad att jag inte skaffade ea av detta, hade haft svårt att hålla mig. Har fullt förtroende för Larian och farbror Sven. Utöver att de utvecklat spelet har de väl både flyttat, expanderat och kämpat med diverse problem som att inte ha ström osv.

Release Q2 2023 kanske?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar