Tack Gaming 4 Forty.

Inaktiv
Tack Gaming 4 Forty.

Att vinna är inte så lätt.
Oftast så är det så många andra tävlande med så att chansen till att vinna något är minimal.
Jag har varit med i flera olika tävlingar under årens lopp men aldrig lyckats vinna något.

Förra året så startade Spelbutiken en Youtube kanal med Mattias och Tomas som jobbar där. De visar upp spel och intervjuar personer och ganska ofta har de också tävlingar där man kan vinna det som de visar upp.

Har varit med i ett flertal av dessa tävlingar. Skriver något som jag kommer att tänka på just i stunden men som så klart har med det man ska skriva om ifall man vill vara med och tävla.

Förra året så vann jag 4:e till 100:e priset i två tävlingar. Det var en Steelbook för Pokémon Brilliant Diamond och Shining Pearl, så nu är det bara att skaffa de spelen med. Sen vann jag en snygg T-Shirt från Bergsala med Game & Watch motiv.
Så det var kul att för en gång skull lyckas vinna något.

Sen nu idag så ringde Mattias och Tomas upp mig på Discord och när jag såg de på skärmen så håller de fram en Evarcade VS framför kameran och berättar att jag hade vunnit den.

Jag är så glad över vinsten så att jag inte vet vad jag ska säga. Kunde inte ens fortsätta koncentrera mig på att spela Stardew Valley som jag spelade innan de ringde.

Det är riktigt kul och nu är det bara att börja samla lite spel till den med

Tack ännu en gång Mattias och Tomas om ni läser detta
Gillar verkligen er Youtube kanal.

Medlem

Grattis. Förra saken jag vann var en påse frusna ärtor på ica av icas egna märke för att jag stod i fel kö.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Grattis. Förra saken jag vann var en påse frusna ärtor på ica av icas egna märke för att jag stod i fel kö.

Ärtor är svingott! Grattis!

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Grattis. Förra saken jag vann var en påse frusna ärtor på ica av icas egna märke för att jag stod i fel kö.

Tack

Inaktiv

Fick hem den idag

Medlem

Grattis! Själv sugen på en sån här. Posta gärna några intryck när du hunnit pröva den!


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Inaktiv
Skrivet av Ghost Writer:

Grattis! Själv sugen på en sån här. Posta gärna några intryck när du hunnit pröva den!

Tack

Testade lite tillsammans med min dotter förut och det var kul. Har dock aldrig spelat något av dessa spelen som följde med tidigare, men jag ska försöka komma med ett bättre intryck imorgon eller någon dag framöver när jag hunnit testa mer.

Inaktiv
Skrivet av Ghost Writer:

Grattis! Själv sugen på en sån här. Posta gärna några intryck när du hunnit pröva den!

Det var en bra konsol som jag kan rekommendera.
De flesta spelen är nog inte så mycket för mig men det fanns några som jag gillade en hel del och sen kan man ju köpa till fler spel och det gillar jag väldigt mycket.

Det är alltid lättare att visa än att beskriva, så här är en video där jag packar upp och visar spelen.
Du får ursäkta bildkvaliteten:

1
Skriv svar