Ny Horizon Forbidden West-trailer!

Robot
Ny Horizon Forbidden West-trailer!
Medlem

Det ser fantastiskt ut! Jag längtar så det gör ont.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Avstängd

Så otroligt underbart det ska bli att få sätta tänderna i detta.
Sony visar var skåpet ska stå som vanligt


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem

OMG!! Skulle låta bli, kunde inte låta bli… oj vad jag längtar! Spelat om ettan fem gånger och håller nu på med min sjätte genomspelning. Jag är en person som normalt tröttnar efter 30min med vilket spel som helst men jag älskar precis allt med Horizon!

Skrivet av 4thePlayers:

Så otroligt underbart det ska bli att få sätta tänderna i detta.
Sony visar var skåpet ska stå som vanligt

Sony

Det är Guerrilla games som gör allt hårt jobb.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det här spelet känns som en given succé och den titeln som kommer sätta ribban för Sony och Playstation 2022 och framåt. Det ser oerhört trevligt ut och jag gillar framför allt skogsmiljöerna - är det månne redwoodskogarna i norra Kalifornien vi kommer att få utforska? Kommer dock vänta med att se hur det funkar till PS4 innan jag köper.

Jag hoppas att spelvärlden är mer interaktiv än i det första spelet och att Guerilla kikat lite på spel som RDR2 och Valhalla vad gäller vad som faktiskt går att göra i världen när det kommer till utforskning. Jag tyckte det brast lite där i det första spelet och framför allt var det för mycket ljudfiler och dokument man skulle läsa igenom för att få ta del av all lore. Det är såklart logiskt att ha sådant i ett postapokalyptiskt spel där bakgrundhistorien är oklar men jag hoppas det finns mer variation i Forbidden West. Finns så mycket möjligheter och potential som jag hoppas de kan ta tillvara på. Allt annat med ettan var ju helt fenomenalt!

Avstängd
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Sony

Det är Guerrilla games som gör allt hårt jobb.

No shit.
Men utan Sony tror jag inte guerilla skulle kunnat växa som dom gjort


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem
Skrivet av 4thePlayers:

No shit.
Men utan Sony tror jag inte guerilla skulle kunnat växa som dom gjort

Och samtidigt så är det väl Sony som tar den största risken om ett spel blir flopp?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

det är ju charles från RDR2 som berättar

Skrivet av 4thePlayers:

No shit.
Men utan Sony tror jag inte guerilla skulle kunnat växa som dom gjort

Det håller jag med dig om.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Finns det robot-kobror alltså?

Medlem
Skrivet av Smultronizer:

OMG!! Skulle låta bli, kunde inte låta bli… oj vad jag längtar! Spelat om ettan fem gånger och håller nu på med min sjätte genomspelning. Jag är en person som normalt tröttnar efter 30min med vilket spel som helst men jag älskar precis allt med Horizon!

Oj, varken jag eller damen kom längre än 3 timmar var när vi testade


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem
Skrivet av Issue:

Oj, varken jag eller damen kom längre än 3 timmar var när vi testade

Samma. Spelade i 5h och tyckte det var ganska trist.

Ska ge den nya en chans framöver när den hamnar på rea.

Medlem

Machiiiiines ? Meeeh Nej tack! Verkar svintråkigt. Däremot så är grafiken riktigt sjuk, det ser väldigt bra ut. Jag hade velat sa liknande miljöer och samma grafik fast i medeltid typ.

Medlem

Hoppas det är lika fantastisk story i detta som i första spelet.

Medlem

Ser lovande ut! Älskade förra och hela konceptet med stora robotdjur. Av nån anledning så dammade min hjärna av Will Smiths Wild Wild West när jag läste titeln på spelet


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Ja det ser galet grymt ut.
Enda jag kan säga som jag inte är helt fan av är att man avslöjar bara mer o mer maskiner osv.
Jag vill gärna se hur spelet ser ut grafiskt men vore önskvärt om de slutade o ge ut nya detaljer med varje ny trailer som kommer.
Kul o få upptäcka nya maskinerna själv istället o gå "wow.. coolt" istället för "ah ja nu kommer de här ja som vi såg i trailern".


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Ser snyggt ut. 😊

Hoppas inte det blir samma som för Halo: Infinite, att den extra kraften endast används till högre upplösning och fler bilder/sekund. 

Medlem

Ser riktigt bra ut.

Tur i oturen att jag aldrig hann med att spela DLCt till första spelet, så blir att dra igenom The Frozen Wilds innan Forbidden West släpps.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av Löfbergs lila:

1) Vf behöver du köpa igen om du spelat i 5 timmar?

2) Rea? Sony har väl rakt av gett bort det här spelet.

Tror det är Forbidden West som åsyftades.

Medlem
Skrivet av Löfbergs lila:

1) Vf behöver du köpa igen om du spelat i 5 timmar?

2) Rea? Sony har väl rakt av gett bort det här spelet.

Syftade alltså på det nya som släpps i februari. Det första har jag redan såklart.

1
Skriv svar