Impopulära åsikter

Geeks Gaming

Jag tycker fler borde leva efter ”den gyllene regeln” för att världen ska bli bättre

Det är alldeles för många som blandar ihop ”yttandefrihet” med ”alla MÅSTE lyssna på mig och bekräfta mina tankar!!!11”

Ananas och nötter på pizza är gott *duckar*

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Jag tycker fler borde leva efter ”den gyllene regeln” för att världen ska bli bättre

Det är alldeles för många som blandar ihop ”yttandefrihet” med ”alla MÅSTE lyssna på mig och bekräfta mina tankar!!!11”

Ananas och nötter på pizza är gott *duckar*

Nej nu jävlar tar det hus i helvete. Vad fan är det du säger, pöjk? NÖTTER? På PIZZA? I vilken ohelig oas serverades du detta brott mot naturlagarna? Vilken sorts nötter? Med vad? Blir såklart nyfiken. Pinjenötter kan jag kanske tänka mig.

Also, gällande åsikter. Ofta tror folk att "jag får uttrycka min åsikt" är samma som "ingen kommer att ge respons". Man ser det rätt tydligt i dagens USA, och samma tongångar återfinns i många samtal i Sverige och Europa idag.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av doversund:

Gäller det även människor som har bytt ut religion mot ideologi?

Om den baseras på spöken, myter och övernaturliga väsen så ja.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skrivet av NordhNet:

Jag tycker fler borde leva efter ”den gyllene regeln” för att världen ska bli bättre

Det är alldeles för många som blandar ihop ”yttandefrihet” med ”alla MÅSTE lyssna på mig och bekräfta mina tankar!!!11”

Ananas och nötter på pizza är gott *duckar*

Jordnöten är egentligen ingen nöt.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Ogillar tjockisar som är för lata för att ta tag i sitt ätande/tränande och sedan skyltar med sina bypass-operationer som vi skattebetalare står för.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Jag tycker fler borde leva efter ”den gyllene regeln” för att världen ska bli bättre

Det är alldeles för många som blandar ihop ”yttandefrihet” med ”alla MÅSTE lyssna på mig och bekräfta mina tankar!!!11”

Ananas och nötter på pizza är gott *duckar*

Håller med, fast är osäker om det där med nötter och pizza.

Det heter dessutom inte "CaNcEl CulTuRe", det heter "We don't have to listen to your shit, don't let the door hit your ass on the way out"-culture.

Citat:

I'm sure this goes against everything you've been taught, but right and wrong do exist. Just because you don't know what the right answer is, maybe there's even no way you could know what the right answer is doesn't make your answer right or even okay. It's much simpler than that. It's just plain wrong.

- House M.D.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Om den baseras på spöken, myter och övernaturliga väsen så ja.

Tänkte mer på hur den uttrycks och praktiseras. En del tankar och idéer skulle en del människor kalla för "myter".


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Moderator | Testpilot

Låser. Vi har en tråd med samma namn, använd den istället.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

12
Skriv svar