Alla Playstation 5-ägare kan få sex månaders gratis Apple+

Robot
Alla Playstation 5-ägare kan få sex månaders gratis Apple+

Erbjudandet gäller till och med juli 2022.

#playstation-5


Medlem

Kan rekommendera defending jacob, the morning show och tiny planet för att nämna några serier på Apple+

Medlem

Det låter väl trevligt!

Att ni rapporterar om företagspromotions med era nyhetsartiklar rynkar jag väl lite på näsan åt dock

EDIT: Fråga - Är den typen av artikel något som ni får i från något mediautskick av Sony, och så typ "aja gött kan göra en artikel av det"?

Lite nyfiken på hur det funkar.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag läste bara "Alla Playstation 5-ägare kan få sex"

Medlem
Skrivet av aT1C:

Jag läste bara "Alla Playstation 5-ägare kan få sex"

I'M SO SICK OFF ALL THESE LIES FROM BIG CORPORATIONS!!!

Typ 6000 kronor rakt ut ur kontot, och jag som egentligen ville ha XBOX!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av aT1C:

Jag läste bara "Alla Playstation 5-ägare kan få sex"

Du får vänta till nästa playstation för att få sex. PS6.

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Det låter väl trevligt!

Att ni rapporterar om företagspromotions med era nyhetsartiklar rynkar jag väl lite på näsan åt dock

EDIT: Fråga - Är den typen av artikel något som ni får i från något mediautskick av Sony, och så typ "aja gött kan göra en artikel av det"?

Lite nyfiken på hur det funkar.

Gissar att de får lika lite som de får för sina konstanta promotions av Gamepass

Redaktör
Ponny
Skrivet av Anton Q:

Det låter väl trevligt!

Att ni rapporterar om företagspromotions med era nyhetsartiklar rynkar jag väl lite på näsan åt dock

EDIT: Fråga - Är den typen av artikel något som ni får i från något mediautskick av Sony, och så typ "aja gött kan göra en artikel av det"?

Lite nyfiken på hur det funkar.

I det här fallet: såg en annan sajt rapportera om det, och tyckte ändå det var en trevlig grej (om inte jääätte-spelrelaterad). Ville dock vara nog med att man ska säga upp prenumerationen innan, för det är ju lätt att sådant bara tickar på. (Och den biten kanske inte Sony var lika noga med.)


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent

Jag scrollade förbi nyheten och läste bara översta raden, d.v.s. "Alla Playstation 5-ägare kan få sex".

edit: Såg i kommentarerna att jag tydligen inte var ensam

Medlem

Missa inte "The Servant", lätt top 5 bästa serierna de senaste åren. Säsong 1 kan ses ensamt, säsong 2 var mer av typ "Ojdå, det blev succe vi får krysta fram en ny säsong"

ZF
Medlem
Skrivet av aT1C:

Jag läste bara "Alla Playstation 5-ägare kan få sex"

Kanske värt sätta på specifikationerna i Tinder som det ser ut.

"Har PS5."

Medlem
Citat:

Tiden då en spelkonsol "bara" var en spelkonsol är, för ganska många av oss, historia.

Det vore trevligt om SVT insåg detta och släppte SVT Play till konsoler.

Medlem

@fz Inte för att vara så petig, men ni säkert menar Apple TV+ ….. 😉😉

Medlem

Holy shit! 6 månader är inte dåligt!

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

I det här fallet: såg en annan sajt rapportera om det, och tyckte ändå det var en trevlig grej (om inte jääätte-spelrelaterad). Ville dock vara nog med att man ska säga upp prenumerationen innan, för det är ju lätt att sådant bara tickar på. (Och den biten kanske inte Sony var lika noga med.)

Well, jag tackar för nyheten iaf…min Apple TV+ gick just ut (gratis året från mobilen) utan att jag sett ett program, och har inget emot en ny chans nu när det kommer lite titlar till hösten

Medlem

Härligt! Detta tackar vi för!

Avstängd

Intressant, man får testa det då i 6 månader.

Edit: har skaffat det nu men hittar inte en enda serie som ser bra ut. Oerhört tunt urval i jämförelse med Netflix, HBO och amazon. Men det kanske kommer. Man får ju ha det i 6 månader så.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Intressant, man får testa det då i 6 månader.

Edit: har skaffat det nu men hittar inte en enda serie som ser bra ut. Oerhört tunt urval i jämförelse med Netflix, HBO och amazon. Men det kanske kommer. Man får ju ha det i 6 månader så.

Kan rekommendera The Morning Show och For All Mankind.

Medlem

Apple+ är en sådan där lurendrejeriservice. Betala månadsavgift, och du måste efter det även betala för vissa filmer/serier i appen. Hård pass. Betalar jag månadsavgift, så tänker jag fan inte betala IGEN för saker inuti.


signatur

I drank what?

Avstängd
Skrivet av Mirage:

Apple+ är en sådan där lurendrejeriservice. Betala månadsavgift, och du måste efter det även betala för vissa filmer/serier i appen. Hård pass. Betalar jag månadsavgift, så tänker jag fan inte betala IGEN för saker inuti.

Ja jag såg det och blev förvånad att man måste betala 169kr för vissa filmer. Då köper jag hellre filmer i PS-store. Dom brukar ha rea ibland med. Köpte t.ex hela Harry Potter samlingen för en billig slant för 1,5 år sen eller nått.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Ted Lasso är bland det bästa som gjorts i drama/komedi-väg. Säsong 2 började precis.

Jag har haft Apple tv+ sedan lanseringen och aldrig betalat en krona Först fick jag ett år tillsammans med min Apple tv. Sen utökade Apple den perioden för alla och nu när mitt abonnemang skulle börja kosta pengar från 1 augusti så fick jag sex månader till via Playstation XD

Medlem
Skrivet av Mirage:

Apple+ är en sådan där lurendrejeriservice. Betala månadsavgift, och du måste efter det även betala för vissa filmer/serier i appen. Hård pass. Betalar jag månadsavgift, så tänker jag fan inte betala IGEN för saker inuti.

Fast det är ju sådant innehåll som du inte fått tillgång till alls om de inte sålde dem som ”bio hemma”. Förstår verkligen inte den här kritiken. Det är ju inte företagen som är giriga. Det är ju konsumenterna. Betala för det du vill se eller strunta i det.

Har inget med Apple att göra. Alla streamingtjänster har eller kommer anamma den här modellen. Betala extra för att titta NU eller vänta och få filmen i din prenumeration om tre till sex månader. Går att jämföra med: Betala 180 kr för att se den på bio eller hyr den om tre till sex månader för 49 kr.

Medlem
Skrivet av aT1C:

Jag läste bara "Alla Playstation 5-ägare kan få sex"

Yup, samma här...

KoP
Medlem

Inte direkt ett erbjudande jag skulle nyttja ens om Apple betalade mig. :'D

KoP
Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Det vore trevligt om SVT insåg detta och släppte SVT Play till konsoler.

Ja en app vore ju nice men brukar kolla på SVT Play via webb-browsern på Xböxen, vilket funkar rätt bra.

Avstängd
Skrivet av KoP:

Ja en app vore ju nice men brukar kolla på SVT Play via webb-browsern på Xböxen, vilket funkar rätt bra.

PS5 har ingen browser och jag fattar inte varför. PS4 hade ju. Men jag brukar kolla SVT via chromecast om det är något jag ska se. Funkar det med.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Den enda serien jag hört bra om på apple plus är defending jacob. finns det nå mer sevärt? man har ju redan netflix, prime video och hbo. Känns som det räcker haha

Medlem

Titta runt lite men verkade inte finnas mkt på apple+ som intresserar en annan.

Har ni några tips på något som är värt o se som de har men ingen annan har?

Skrivet av aT1C:

Jag läste bara "Alla Playstation 5-ägare kan få sex"

Det är bannemej på tiden!
Sony måste juh börjar leverera nu! haha


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Ook
Bibliotekarie (UU)

@SunShine Inte så mycket egentligen för tillfället. Apple+ har See, Snobben och hans vänner samt en tredje säsong av Amazing Stories.

Kan dock vara intressant med erbjudandet, säkert ett taktiskt drag, då Apple under slutet av september planerar släppa en tv-serie av Isaac Asimov verk, The Foundation, Stiftelsetrilogin.

Medlem

Grattis då till alla fyra som lyckats få tag på en PS5 🙄😏

12
Skriv svar