PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem
Skrivet av lawi75:

Efter 13 kommer mailen från Elgiganten...

Oh så man kan sluta stirra i mailboxen fram till dess då...

Inaktiv
Skrivet av SoL:

Okej fattar, jämförelsen med kö lappen på ica och sen lotta ut den går inte att jämföra då du inte har fått någon kölapp hos elgiganten. Hade man gjort så här hos t ex webhallen hade det ju varit jäkligt surt

Absolut. Håller med

Medlem

Då väntar vi på email nu då. Förra gången fick jag ingen mail alls efter de lottade ut. Inte ens att jag fått en nitlott.

Medlem

Nitlott


signatur

IngenjörsFace med perverst intresse av "jymden" och fysik.

Medlem
Skrivet av Supermanbatman:

Okej! Personligen har jag inte fått något specifik lovat. Bortsett från första kvartalet... När blev du lovad det? Jag har både ring, mailat och besökt dem i deras butiker...

Har haft en löpande konversation med någon Rasmus från Mediamarkt på Facebook. Skicka ett meddelande till mediamarkt sverige på facebook och bara nämn ditt ordernummer

Medlem

Ingen tur denna gång heller. Fick precis svar ifrån EG

Medlem

Pratade precis med mediamarkt och personen sa att de inte hade fått några leveranser av PS5 SE de senaste veckorna. Hur kan då folk fått de levererat till sig för bara ett par dagar sedan? Själv bokade jag 9/10. Märkligt. Har MM så dålig koll?

Medlem
Medlem
Medlem

Blev inte utvald 😔 om nån vill ge bort en kod till disc edition så tar jag gärna emot, skulle göra mig och mina 2 barn skitglada 🙂 kanske kan skänka en slant till valfri välgörenhet som tack🙂

Medlem

Härliga nitlotter!

Medlem

Nitlott!


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

Nitlott tyvärr. Hoppas dock någon på FZ får som vill ha.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Medlem

Fjärde nitlotten i rad.

SoL
Medlem

Fjärde niten här med haha

Medlem
Skribent

Tyvärr du blev inte utvald denna gång 😥

Medlem

Känns som att det var 3 konsoller denna gång nitlott här med och hos alla bekanta.

SoL
Medlem

Undrar hur många konsoller dom hade igentligen, kanske hade det varit bättre att spara dom till nästa utlottning. Detta gynnar ju verkligen elgiganten, med likes, följare och reklam varje gång dom lägger ut en utlottning på deras instagram. Har inga problem med att det gynnar elgiganten så länge dom inte utnyttjar situationen.

Medlem

Det lottade ut de kvarvarande se konsoller de hade kvar. Inte så många antar jag. Bara att vänta tills man tröttnar på ps5 innan man ens har fått en.

Medlem
Skrivet av Jaydee3:

Det lottade ut de kvarvarande se konsoller de hade kvar. Inte så många antar jag. Bara att vänta tills man tröttnar på ps5 innan man ens har fått en.

De hade ju digitala också som var "huvudattraktionen" denna gång.

Medlem

Efter att ha fått nitlott på samtliga tidigare försök var det faktiskt min tur att få köpa ett Standard Edition idag!
Nu får vi se om det kommer imorgon. Hur lång tid tog det vid det senaste tillfället med expressleverans?

Medlem
Skrivet av Joajac14:

Pratade precis med mediamarkt och personen sa att de inte hade fått några leveranser av PS5 SE de senaste veckorna. Hur kan då folk fått de levererat till sig för bara ett par dagar sedan? Själv bokade jag 9/10. Märkligt. Har MM så dålig koll?

Tror alla säger olika, jag och en del som beställde 8 okt har börjat få sina skickade. Jag har dock inte fått än så jag antar det var sista batchen. Det kommer snart ska du se, ha tålamod!

Medlem

Nitlott, aja gör inte så mycket är mest Xbox SX jag vill ha.

Medlem

Nitlott, igen.

Inaktiv

Nitlott nr 4. Fåår köpa triss, då hade man säkert vunnit 30kr tillbaka i alla fall

Medlem

Uppdatering Ginza:

"Du har köplats 6.
Vi har fått enstaka leveranser än så länge med få konsoler vid dessa leveranser.
Vi förväntas få 12 st till konsoler framöver som jag kan se, men vi har tyvärr inte fått ett bekräftat leveransdatum."

Jag hade köplats 18 för ca en månad sen.

Medlem

Nitlott här med.
Var tredje försöket för egen del.

Medlem
Skrivet av Wkarmlid:

Någon i gruppen som vunnit och redan har ett ps5? Hade betytt otroligt mycket ifall någon kunde ge bort sig kod som inte har användningen till den😅 Kan betala en liten peng om de skulle vara så!

Försökte faktiskt åt ER idag i tävlingen hos Elgiganten! Blev dock lottlös som många andra jag med! Har själv redan en Ps5 disc, en Xbox Series X och en Series S sen typ strax efter lansering så mig är det absolut inget synd om! Men jag tänka regga mig i tävlingen endast för att sen erbjuda den eventuella vinsten/koden här i forumet till någon stackare som inte fått någon, givetvis till samma pris som den ska kosta, inget pålägg!, möjligen hade köparen fått bjuda (Swisha) mig och min son på en varsin pizza inkl bea som tack om den velat, men tyvärr blev ingen denna gång! Ska försöka även framöver

Skriv svar