Vad gör ni nu?

Medlem
Skrivet av Kellini:

Ball, hur fixar man sådant och hur mkt cash kan man tjäna? Cash i spelet? eller riktiga?

Googla på gt7 ahk pan anama 💪


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Är på öl och whisky-mässan, rekommenderar det starkt


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Installerar Scarlet Nexus.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Inväntar Man City - Liverpool


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av korvmos:

Är på öl och whisky-mässan, rekommenderar det starkt

Avis!

Medlem

Sörjer HIF, Glädjes till Rögle

Medlem

Surar och dricker 3.5or


signatur

Allätare

Medlem

Spelar Divinity Original Sin 2 på laptopen. Grymt spel om än väldigt svårt ibland. Är inte van vid denna typ av RPG men gillar det skarpt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Åker taxi.


signatur

IDKFA

Medlem

Spelar Lost in Random. Otroligt spel! Varför har jag inte hört talas om detta spel förrän nu.
Rekommenderas starkt!!

Ingår i Gamepass/EA Play

Medlem

Covid spruta nr 3, däckad i 1.5 dagar men mår bättre nu. Har aldrig haft lika stor effekt tidigare, blev rejält förvånad. Netflix 24/7.

Medlem

Påbörjat min resa i Skyrim igen med ny build.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ny säsong av Diablo 3 så sitter köttar det tillsammans med klanen jag spelar med.

Medlem

Hemma hos morfar med familjen och grillar. Strax äta.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Terranzin:

Ny säsong av Diablo 3 så sitter köttar det tillsammans med klanen jag spelar med.

Vad kör du för karaktär?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har också spelat en smula Diablo 3, men inte kommit nån vart än. Witch Doctor spelar jag.

Medlem

Kollar de första avsnitten i nya säsongen av "Better Call Saul" som kom för nån dag sedan. Tänkte lägga Netflix på is ett tag, nu måste jag fortsätta...

Medlem

Just nu spelar jag Yakuza 0 och börjar fastna rejält! Var lite tveksam till om jag skulle gilla de här spelen, men so far so good! Borde dock gå och lägga mig då jag har föreläsning imorgon vid klockan 9..

Medlem

Kör en match i Civilization 6. Passar på att samtidigt beta av lite avsnitt av en tv-serie jag följt ett tag.

Inaktiv
Skrivet av Terranzin:

Ny säsong av Diablo 3 så sitter köttar det tillsammans med klanen jag spelar med.

Ooh vad är nytt för säsongen?

Medlem
Skrivet av Loxus:

Har också spelat en smula Diablo 3, men inte kommit nån vart än. Witch Doctor spelar jag.

Witch doctor är min favorit. Riktigt kul att spela med


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Spelar lite poker online. Kul men tålamodskrävande.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har suttit och kodat hela dagen, tryckte i mig en burgare vid lunch och går nu loss på en pringles tub.

Skribent

Dricker kaffe som stått för länge. Författar reklamidéer för olika projekt. Njuter av solen som lyser. Busar med kollegans hund.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Sitter och med en programmeringsuppgift som går ut på att visualisera transformation/translation/skalning mellan två matriser, i Unity. XD

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Jag sitter i ett klassrum väntar på att en lektion ska starta.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Vabbar med två snoriga barn, 4 och 2 och vill inget hellre än att sova i lugn och ro.

Medlem

Jöbbar hemifrån (IT)

Medlem

Läser och svarar på denna tråd?

I övrigt sitter jag i teamsmöte för vem vill inte sitta i möte när man kan jobba?


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem
Skrivet av Nehcrom:

Läser och svarar på denna tråd?

I övrigt sitter jag i teamsmöte för vem vill inte sitta i möte när man kan jobba?

Samma sak här!

Jag sitter och läser om vad vederbörande på FZ gör i sina vardagsliv.

Skriv svar