Inaktiv

Hur världen kommer se ut om 50 år? Det är svår att svara, då man inte upplevt något sådant.

Jag tror nog att världen kommer gå under, eller så kommer det hända om några tjugo år.

Jag är helt säker på det.

Medlem
Skrivet av Dreader:

Hur världen kommer se ut om 50 år? Det är svår att svara, då man inte upplevt något sådant.

Jag tror nog att världen kommer gå under, eller så kommer det hända om några tjugo år.

Jag är helt säker på det.

hade du en bra julafton?

Medlem

En sak "skyddar" mig ifrån jordens undergång.
det är att:

människan har i alla tider trott att NU kommer jorden gå under/mega stor katastrof.

och att man alltid har sagt och trott så, gör att jag känner mig säker på att det inte kommer ske. o/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Alla tycks vilja leva i den yttersta tiden.

Medlem

Om man sett på Phil från Framtiden (Phil of The Future) så känns framtiden ljusare men bara för att det är en serie så är det ju inte säkert att det är så det blir. Men de skulle iallafall vara en ljus framtid. Bortsett från att Phil kommer från år 2121 och om 50 år så är det år 2059 men framtiden är iallafall ljus där.:)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ett citat från Albert Einstein själv:
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Medlem

IceMan, för mig tycks världen vara inför ganska många problem. Dels har vi, i huvudsak, okontrollerad ökning människor vilket till slut leder till svält på ännu större skala än vi har nu aka "dieback".
Hotet om slutet på jorden via atombomber hänger ständigt över oss, men även om chansen är väldigt liten att vi alla nitas kommer det hända om chansen finns tillräckligt länge.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Om 50 år då är jag 94 år gammal, lol.

Inaktiv
Skrivet av ZUJ:

Om 50 år då är jag 94 år gammal, lol.

Hatar att behöva säga det här till dig men medlivslängden i Sverige är typ 78 år för män i Sverige. Du är med största sannolikhet död om 50 år


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Skriv svar