Bungie arbetar på att förbättra endgame i Destiny 2

Medlem

Vilket MMO har inte lackande Endgame? Första expansionen kommer endå om typ en och en halv månad och raiden e inte ens ute än på pc. Jag personligen kan se mig själv krama ur ett bra antal timmar till. (Kör på PC men smygstartade på ps4)

Medlem

Mitt problem är att jag lägger 100% fokus på ett spel vilket gör att jag når taket för snabbt.

Men kan ändå inte undgå dessa uppenbara problem.

- för enkelt att nå 305. Raiden är ok, inte mer. Och när det går lika snabbt att farms public events och spela pvp för att nå 305 så gör jag hellre det faktiskt.
- de behöver inte bara göra prestige mer exklusivt utan hela end game måste få större påverkan. Skippa powerful engrams på ”vanliga” saker. Du kan, tekniskt sett, spela Patrols vecka ut för att nå 305 om du är med i clan.
- baka ihop alla modes i två kategorier i pvp är ganska korkat enligt mig. Jag tvingas spela något jag inte vill eller vara en idiot mot som andra och lämna tidigt. De behöver separera alla, precis som i bf och cod. Sedan kan de se vilka som inte är populära och helt sonika fa bort dem.
- de försöker nå casuals, hardcore och competetive samtidigt och det är svårt, så ja.. de misslyckas kapitalt med de två senaste.

Men jag är positiv i framtiden, live teamet har tagit över utvecklingen och det var dem som gav oss ttk.

12
Skriv svar