Slösurferi och sysslolöshet

Avstängd
Slösurferi och sysslolöshet

De senaste dagarna, med början efter det att jag hade gjort min andra tenta (fredag kväll), har jag inte riktigt känt för att spela något av de spel jag har. Om det beror på att jag blivit less på spelen, eller mer troligt less på att spela, kan jag inte riktigt svara på. Dessutom har jag inte riktigt känt mig sugen på att göra så mycket annat heller. TV:n känns dryg, titta på serier känns omständligt, spela är jag less på (som sagt), plugga japanska känns lite trögt, skriva på min roman känns även det trögt och att läsa en bok känns även det lite omständligt.

Vad kan man göra mer då? Ja, fila på Eon-äventyren jag spelleder (två stycken) går ju alltid. Nja, det känns lite trögt det med. I slutändan har det blivit så att jag mest har suttit och surfat. Konstigt nog har jag inte kunnat komma på något kul att göra på nätet heller. Typ de enda sidorna jag har besökt är FZ, men aktiviteten har varit ovanligt låg (eller så har min aktivitet varit ovanligt hög, helt enkelt) och Twitter, men där finns det inget att göra egentligen. Det har mest bara blivit slösurferi av det hela, vilket egentligen är väldigt tråkigt. Tiden flyr, på något konstigt vis, och rätt vad det är sitter man där och undrar vad man egentligen har gjort den här kvällen -- det har ju inte ens varit roligt!

Förhoppningsvis är det jag upplever inget annat än tillfällig posttentamisk stress eller svåra avkopplingsstörningar. Hur kul är det egentligen när man tycker är kul är jobbigt?

#blogg

1
Skriv svar