Valve stänger Steam för P12:or

Medlem
Skrivet av fujim:

Får jag be er ändra den sunkiga rubriken?
Det finns även F12 som spelar spel.

Jisses. Här har vi en som blivit riktigt sjukligt indoktrinerad. Sök hjälp.

FML
Medlem
Skrivet av IceDusT:
Skrivet av fujim:

Får jag be er ändra den sunkiga rubriken?
Det finns även F12 som spelar spel.

Jisses. Här har vi en som blivit riktigt sjukligt indoktrinerad. Sök hjälp.

Äsch låt henne vara, onödigt att kasta kottar. Skönt att de flesta verka vara på samma plan här och tycka att det är bara trams av henne.

Medlem
Skrivet av IceDusT:
Skrivet av fujim:

Får jag be er ändra den sunkiga rubriken?
Det finns även F12 som spelar spel.

Jisses. Här har vi en som blivit riktigt sjukligt indoktrinerad. Sök hjälp.

Jisses. Här har vi en som blivit riktigt sjukligt fastrotad i gamla fotspår!. Sök hjälp

Medlem
Skrivet av kentxy:
Skrivet av IceDusT:
Skrivet av fujim:

Får jag be er ändra den sunkiga rubriken?
Det finns även F12 som spelar spel.

Jisses. Här har vi en som blivit riktigt sjukligt indoktrinerad. Sök hjälp.

Äsch låt henne vara, onödigt att kasta kottar. Skönt att de flesta verka vara på samma plan här och tycka att det är bara trams av henne.

Did you just assume their gender? /s

FML
Medlem
Skrivet av adde111:
Skrivet av kentxy:
Skrivet av IceDusT:
Skrivet av fujim:

Får jag be er ändra den sunkiga rubriken?
Det finns även F12 som spelar spel.

Jisses. Här har vi en som blivit riktigt sjukligt indoktrinerad. Sök hjälp.

Äsch låt henne vara, onödigt att kasta kottar. Skönt att de flesta verka vara på samma plan här och tycka att det är bara trams av henne.

Did you just assume their gender? /s

I guess I did

Gnällkuk

Fan vad jag spyr på muppar som känner sig kränkta av att man skriver P12. Det är ett uttryck, precis som fjortis som indikerar att man är ung och omogen.

Om man blir kränkt för att uttrycket P12 är diskriminerande mot tjejer så måste man bara vakna upp varje morgon men ambitionen att "nu jävlar, idag ska jag vara så pk som jag aldrig varit och visa alla vilken fantastisk förebild som människa jag är!".

Det finns saker man kan tycka är förlegat, sexistiskt och så vidare men det är en skillnad till att försöka bli mer modern och att sitta och leta efter småsaker att haka upp sig på och hytta med näven.

Jag kan nästan garantera att ingen tjej känner sig kränkt eller orättvist behandlad när man exkluderas från uttrycket P12, men vit kränkt man i valfri ålder över 20 finns det gott om, fler än de utsatta för kränkningar känns det som.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:

Fan vad jag spyr på muppar som känner sig kränkta av att man skriver P12. Det är ett uttryck, precis som fjortis som indikerar att man är ung och omogen.

Om man blir kränkt för att uttrycket P12 är diskriminerande mot tjejer så måste man bara vakna upp varje morgon men ambitionen att "nu jävlar, idag ska jag vara så pk som jag aldrig varit och visa alla vilken fantastisk förebild som människa jag är!".

Det finns saker man kan tycka är förlegat, sexistiskt och så vidare men det är en skillnad till att försöka bli mer modern och att sitta och leta efter småsaker att haka upp sig på och hytta med näven.

Jag kan nästan garantera att ingen tjej känner sig kränkt eller orättvist behandlad när man exkluderas från uttrycket P12, men vit kränkt man i valfri ålder över 20 finns det gott om, fler än de utsatta för kränkningar känns det som.

Det är ingen som känner sig kränkt, folk skojar bara..

Medlem

Lite pinsamt att dom flesta inte vet att man använde sig utav såna förkortningar inom idrottsföreningar o lagsporter för att informera om hur gamla dom är...

Medlem

Hahahaha härlig bild, riktig P12:a alltså

Medlem
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av =FFM=FH:
Skrivet av fujim:

Får jag be er ändra den sunkiga rubriken?
Det finns även F12 som spelar spel.

P12 står väl för Pinsam-unge 12 år?

Vh
P30

Pinsam-unge 30 år??

That's me

Trevlig fredag

Inaktiv

Tolv år. då var de NHL 94 och Street Fighter 2. Något som nog är betydligt mer passande.

Medlem

Dem borde göra så här Steam child mode där det finns spel typ som lego batman och annat sen när man är 13 så får man spela alla spel Svårt förklarat men hade varit jätte bra

12
Skriv svar