Uncharted 2 tråden

Medlem

visste ni att i förgår (Torsdes) vid kl 9 tiden så hade komplett.se 20x av Uncharted 2 tillsalu

läste det på sweclockers idag, en kille där hade fått tag på sitt ex å satt å spelade det.

han hade kommit 11% på +-2timmar - han sa

TVEKA INTE KÖÖÖP!


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Beställde mitt ex idag! Det blir att köra direkt efter att GTA IV klarats av!

Medlem

Verkar inte få hem spelet imorgon. Webhallen har inte skickat iväg det idag. F*ck.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

97/100 på Metacrit är ju helt sjukt för fan, ser så jävla hårt framemot det här spelet! Nästan så att man skulle dissa skolan en dag, lite sådär halv busigt. Bara en dag kvar nu!


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Inaktiv

Jag har en fråga angånonde spelet, hur mycket dödande är det i spelet? Löser man puzzel mest eller? Det är ju nämligen så att det finns massa skjutspel, så det här spelet måste väl innehålla något mer? Eller?

Medlem

Lusen, jag skulle nog tro att det är väldigt likt ettan! DVS mycket plattformande, mycket action och lite pussel då och då!

Medlem
Skrivet av WaltX:

Verkar inte få hem spelet imorgon. Webhallen har inte skickat iväg det idag. F*ck.

Sitter i samma potta här. Webhallen brukar alltid skicka ut spelen så man får dom 1 dag tidagare än de släpps.

Men nu verkar det som det inte skickats ut? Nån annan här inne som beställt från webhallen som kan kolla om deras ex har skickats? Kan ju vara många förbokningar så dom inte hunnit med alla?

Är väl bara vänta tills onsdag annars


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:
Skrivet av WaltX:

Verkar inte få hem spelet imorgon. Webhallen har inte skickat iväg det idag. F*ck.

Sitter i samma potta här. Webhallen brukar alltid skicka ut spelen så man får dom 1 dag tidagare än de släpps.

Men nu verkar det som det inte skickats ut? Nån annan här inne som beställt från webhallen som kan kolla om deras ex har skickats? Kan ju vara många förbokningar så dom inte hunnit med alla?

Är väl bara vänta tills onsdag annars

Jag känner två stycken som har sina spel på väg redan. Så det verkar vara väldigt många bokningar som du säger. Det handlar bara om tur.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Beställde från spelbutiken fick ett mail idag att det släpps den 16 :/ då får man inte spelet förens på måndag

Medlem

Varför beställer så många ?
Sånt är ju ofta opålitligt,
varför inte boka spelet i närmaste butik och hämta ut det samma dag det kommer ut ?

Medlem

På vilket sätt skulle det vara opålitligt? FÖ så brukar det vara mycket billigare att beställa från nätet än att köpa för fullpris i butiker. Dock finns det ju ofta inbyteserbjudanden att ta användning av.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Lusen, jag skulle nog tro att det är väldigt likt ettan! DVS mycket plattformande, mycket action och lite pussel då och då!

Plattformande? Vad exakt betyder det?

Det är nämligen så att jag vill inföskaffa mig en ps3 och är inte den typen som älskar renhåriga fps-spel. Därför behöver jag hitta några spel som faktiskt inte är bara fps.
Då såg uncharted lockande ut tyckte jag

Medlem

Enjoy!

EDIT: Titta i HD!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

haha ja har mitt ex i brevlådan har inte orkat gå ner o hämta de.. :),man e la lazy... o nej jag är inte tjock!

Inaktiv

Har lirat i narmare 4 timmar nu, med den asiatiska versionen.

Den lever verkligen upp till ettan, och mer dartill!

Har dock last lite reviews, och flera klagade pa sneak-delen i borjan av spelet som otroligt svart och obalanserat jmf med resten av spelet och en mork punkt i en for ovrigt riktigt bra spel.

Jag sager, Say What? Forsokte de Rambo-rusha lr vad? Korde igenom den delen av spelet och forvantade mig hela tiden att jag skulle stota pa nan del dar jag skulle fa sitta en bra stund med. Men sa helt plotsligt var jag klar med den biten, och jag hade inte dott en enda gang.

Nu vet jag inte om de har andrat nat fran review-versionen till retail, men jag hade inga som helst problem med de bitarna. Det var ju bara att kolla vilket hall vakterna tittar mot och inte sta dar liksom. Sneaking A o O. Var forsiktig, uppmarksam, och spring inte hur som helst. Latt!

Sneaking funkar ocksa ratt bra i ovriga delar av spelet. Ratt skont att kunna oskadliggora dem utan for mkt pang pang.

Treasures ar ocksa svarare att hitta. Nu sa springer jag inte direkt omkring overallt och letar febrilt, forsoker mest overleva mot Hard fienderna, men efter 4 timmar har jag fortfarande bara hittat 7/100 treasures.

Medlem

Mitt ex har de skickat. Men ska inte det släppas imorrn?

Medlem

Då ska jag köpa det imorrn! Synd att game tar 699:- betalt för sina spel... Vet någon om det finns en inbytes kampanj?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Ingen som kan svara på min fråga?

Medlem

Klar med spelet


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Då ska jag köpa det imorrn! Synd att game tar 699:- betalt för sina spel... Vet någon om det finns en inbytes kampanj?

2 spel 1kr på gamestop...


signatur

Rawr

Medlem

2an såg riktigt kul ut.. Men jag är dock en ny ps3 (slim) användare så jag måste ju köra igenom 1an först eller..

Medlem
Skrivet av Hinther:

2an såg riktigt kul ut.. Men jag är dock en ny ps3 (slim) användare så jag måste ju köra igenom 1an först eller..

Helst, ja.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

mitt skickades från Webhallen idag, hoppas de kommer i morgon


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Crawller:

Klar med spelet

Hur kunde du få det så tidigt? Köpt från US ?

inK
Medlem
Skrivet av Jozo:

Beställde mitt ex idag! Det blir att köra direkt efter att GTA IV klarats av!

Jag nöp GTA IV på 15h, 100%.
Så ifall du har beställt det är det bara börja ösa GTA IV nu då. :]


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av inK:
Skrivet av Jozo:

Beställde mitt ex idag! Det blir att köra direkt efter att GTA IV klarats av!

Jag nöp GTA IV på 15h, 100%.
Så ifall du har beställt det är det bara börja ösa GTA IV nu då. :]

Då har du verkligen rushat genom spelet Jag är väl på min tjugonde speltimme och klarat omkring 50% av spelet! GTA ska man njuta av långsamt enligt mig

Medlem
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av Crawller:

Klar med spelet

Hur kunde du få det så tidigt? Köpt från US ?

Har mina knep


signatur

Rawr

Medlem

Som garanterad innefattar att du praktiserar på Gamestop ;>


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

På vilket sätt skulle det vara opålitligt? FÖ så brukar det vara mycket billigare att beställa från nätet än att köpa för fullpris i butiker. Dock finns det ju ofta inbyteserbjudanden att ta användning av.

nja, tänker mest på postens gång, ibland när man beställt från typ Webhallen har det tagit enbart 1 dygn från det dom skickade paketet,

en annan gång tog det 10 dagar efter paketet gått från webhallen.

Det är flera gånger man blivit mäkigt förbannad när man väntar och väntar på ett paket och så finns spelet ute i butik...

Medlem
Skrivet av WildThing:

Som garanterad innefattar att du praktiserar på Gamestop ;>

heh eller hur.

Skriv svar