Section 8-betan är igång

Medlem

Liknar det här UT till sitt upplägg?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Kuci:

Det är inte din email du ska använda, t.ex.

Min email är x@xplats.com

Och jag har det i gamespy, sen i Gamespy har jag också ett par "ID", som t.ex. Kuci.

Det är själva ID du ska använda, inte din email hoppas du förstod annars kan jag plocka fram en enklare text.

Problemet är bara att det inte går...

Medlem

Ska testa lite


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vet nån hur man får mech dräkten? Ser typ många som kubbar me den, men jag vet inte hur man får den...

Medlem
Skrivet av oskario:

Vet nån hur man får mech dräkten? Ser typ många som kubbar me den, men jag vet inte hur man får den...

Samla ihop 100 av dom där poängen eller vad det nu är (står nere till höger på HUDen). Du får dom här genom att göra saker, kills/caps/assists/etc.

Tryck sen B, och rulla igenom den menyn med mushjulet tills du hittar mech:en. Sen är det bara att placera den nånstans där det finns plats ledigt med musknappen.

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av oskario:

Vet nån hur man får mech dräkten? Ser typ många som kubbar me den, men jag vet inte hur man får den...

Samla ihop 100 av dom där poängen eller vad det nu är (står nere till höger på HUDen). Du får dom här genom att göra saker, kills/caps/assists/etc.

Tryck sen B, och rulla igenom den menyn med mushjulet tills du hittar mech:en. Sen är det bara att placera den nånstans där det finns plats ledigt med musknappen.

Och, tack!

Medlem
Skrivet av Nefty:
Skrivet av Kuci:

Det är inte din email du ska använda, t.ex.

Min email är x@xplats.com

Och jag har det i gamespy, sen i Gamespy har jag också ett par "ID", som t.ex. Kuci.

Det är själva ID du ska använda, inte din email hoppas du förstod annars kan jag plocka fram en enklare text.

Problemet är bara att det inte går...

Går inte för mig heller och officiella forumet är inte till någon hjälp.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Nefty:
Skrivet av Kuci:

Det är inte din email du ska använda, t.ex.

Min email är x@xplats.com

Och jag har det i gamespy, sen i Gamespy har jag också ett par "ID", som t.ex. Kuci.

Det är själva ID du ska använda, inte din email hoppas du förstod annars kan jag plocka fram en enklare text.

Problemet är bara att det inte går...

Går inte för mig heller och officiella forumet är inte till någon hjälp.

Alltså, gå in på gamespy.com. Logga in, sen får man ju välja sitt nickname, t ex jag har 2 stycken på mitt account på gamespy (oskario och oskarioD.U). Jag valde då OskarioD.U att köra på, sen är det bara att ta samma lösenord som när du loggade in på gamespy. Klart!

Medlem
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Nefty:
Skrivet av Kuci:

Det är inte din email du ska använda, t.ex.

Min email är x@xplats.com

Och jag har det i gamespy, sen i Gamespy har jag också ett par "ID", som t.ex. Kuci.

Det är själva ID du ska använda, inte din email hoppas du förstod annars kan jag plocka fram en enklare text.

Problemet är bara att det inte går...

Går inte för mig heller och officiella forumet är inte till någon hjälp.

Funkade för mig när jag skrev in min email utan @mailprovider.com. Typ om du reggat till Gamespy ID med något@randomserver.com så ska det gå att logga in med "något".

Medlem
Skrivet av oskario:
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Nefty:
Skrivet av Kuci:

Det är inte din email du ska använda, t.ex.

Min email är x@xplats.com

Och jag har det i gamespy, sen i Gamespy har jag också ett par "ID", som t.ex. Kuci.

Det är själva ID du ska använda, inte din email hoppas du förstod annars kan jag plocka fram en enklare text.

Problemet är bara att det inte går...

Går inte för mig heller och officiella forumet är inte till någon hjälp.

Alltså, gå in på gamespy.com. Logga in, sen får man ju välja sitt nickname, t ex jag har 2 stycken på mitt account på gamespy (oskario och oskarioD.U). Jag valde då OskarioD.U att köra på, sen är det bara att ta samma lösenord som när du loggade in på gamespy. Klart!

japp, de är de jag gjort och ändå funkar de inte. jag har testat båda mina nick plus alla lösenord jag har eller haft. Funkar fortfarande inte.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Då vet jag inte. Från början testade jag faktiskt oskario, men det funka inte. bara oskarioD.U fungerade. Det är nått mysko me det hela...

Medlem

Vet inte om det måste var samma namn som du fick beta nycklen i. Typ om du signade in på Fileplanet med OskarioD.U så går det bara att logga in med det.

Medlem
Skrivet av Icewind:

Vet inte om det måste var samma namn som du fick beta nycklen i. Typ om du signade in på Fileplanet med OskarioD.U så går det bara att logga in med det.

kan vara så, fast jag tror att jag signade in som oskario när jag fick beta nyckeln^^

Medlem

Jag fick betanyckeln med Thumba men inte faaan funkar de heller.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Testa göra ett nytt gamespy id eller nått då...

Medlem

Detta var fasen ingen höjdare, undra om det ens kan bli bättre när det passerat beta-stadiet...

Medlem

Jag tycker att det är sjukt kul. Men, folk tycker och tänker ju olika
Men detta känns som en höjdare till lan spel då det kan bli lite kaotiskt ibland.
Hoppas på bra story sen i sp.

Medlem

jag fick det äntligen till å funka och jag måste säga, jag tar tillbaks allt jag tidigare sagt, det är riktigt kul!

de enda jag kan gnälla på att de inte finns någon tutorial(kommer ju såklart fixas) och att man loggas ut hela tiden.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Kul blandning av andra fina FPS-koncept som Tribes/ETQW/Battlefield/PlanetSide!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Vet någon release datumet?

Medlem

Section 8 och District 9.

12
Skriv svar