Newbee från Kina vann International 4!

Inaktiv
Skrivet av Landelusen:
Skrivet av bleak:

Medlemmarna på FZ är bra på att kasta rassekortet omkring sig.

Nej jag är sannerligen inte en rasist. Jag sa bara varför jag ogillar framgångar för asiatiska lag. Det har ingenting med deras hudfärg att göra utan hur de beter sig i de flesta turneringar av dota och SC2 (Min åsikt återigen). Vars är deras Dendi, Notail, Bulldog, RTZ m.m? SingSing är bara duktig på att svära i sin stream.

Varför måste ni hårdra det till att jag avskyr asiater i allmänhet och är rasist?

Håller med dig. Kinesiska lag är bäst på Dota just nu, det är det verkligen inget snack om. Det tråkiga är ju mest att det är svårt att relatera till ett gäng killar som inte verkar glada att ha vunnit 30 miljoner kronor, kulturellt eller individuellt per gubbe - det är astråkigt. Självklart finns det undantag som i TI2, när Chuan ifrån IG var asglad - även han Kinesisk medborgare. Som västerlänning måste man få uttrycka att man inte förstår? Jag förstår iaf att man inte kan dra lite på smilbanden om man vinner 30 millar, eller bli öppet ledsen för att man inte vann dem (även om man kom undan med 9,6).

Tack så hemskt mycket för att du förstår vad jag menar.

Sport och E-sport är känslor. Att se någon vinna 30 miljoner eller en turnering i någon form av sport är tråkigt om personen ser ointresserad ut.

Medlem

Flertalet inlägg raderade. I den här tråden diskuterar vi inte SD eller rasism. Skaparen av inlägg som bryter mot reglerna kommer i fortsättningen att varnas.


signatur

Have a good time!

12
Skriv svar