Vinn samlarutgåvan av Starcraft II: Heart of the Swarm!

Medlem

Lycka till allihopa! Ska bli kul att se om man har en chans måntro.

Medlem

Lycka till allihop!


signatur

I drank what?

Inaktiv

Som vanligt för lätta frågor.

Lycka till, oavsett!

Medlem
Skrivet av Segas:

Som vanligt för lätta frågor.

Lycka till, oavsett!

Det är la lite med att det måste vara nån typ av prestation inblandad för att det inte ska ses som de bara lottar ut 6 spel.

Inaktiv
Skrivet av ilduce:
Skrivet av Segas:

Som vanligt för lätta frågor.

Lycka till, oavsett!

Det är la lite med att det måste vara nån typ av prestation inblandad för att det inte ska ses som de bara lottar ut 6 spel.

Sant, men inte mycket till prestation.

Medlem

Får hålla tummarna då man ej har råd att köpa det när man är arbetslös. Lycka till alla.

Medlem

Hoppas!! Nåt att se fram mot när Tentaperioden är slut på lördag!

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Icerock:

Tror att det är lättare att vinna på Triss 25år 25000kr än att vinna här på fz

Fast en triss lott kostar pengar, så även om så vore fallet så är det ju knappast en rättvis jämförelse.

Nej det är en rättvis jämförelse för min del i alla fall på tanke hur ofta jag brukar köpa triss en gång var tredje månad om änns de

Fast det är lite sant det du säger också i triss så gäller det 100% tur, medan jag har ingen aning hur Egmont Tidskrifter AB väljer sina vinnare förutsatt att de har alla rätt på frågorna. Förmodligen, ohh han har ett coolt namn vi tar han


signatur

Gillar munkar!

Medlem
Skrivet av Icerock:
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Icerock:

Tror att det är lättare att vinna på Triss 25år 25000kr än att vinna här på fz

Fast en triss lott kostar pengar, så även om så vore fallet så är det ju knappast en rättvis jämförelse.

Nej det är en rättvis jämförelse för min del i alla fall på tanke hur ofta jag brukar köpa triss en gång var tredje månad om änns de

Fast det är lite sant det du säger också i triss så gäller det 100% tur, medan jag har ingen aning hur Egmont Tidskrifter AB väljer sina vinnare förutsatt att de har alla rätt på frågorna. Förmodligen, ohh han har ett coolt namn vi tar han

Chansen att man vinner en vinst på över 10 000kr på triss är 1 på 21200 lotter och 21200 lotter kostar 530 000kr så det är aldrig värt att köpa lotter ^^ du kan köpa 1 lott per dag i 1000 år och då kommer du mest troligt ha fått 1 hög vinst, med hög vinst menar jag 1 miljon+ men då har man lagt ut 9.1 miljoner på lotterna man har köpt. Detta borde övertala vem som helst till att sluta köpa lotter om man it är helt blåst. ^^

Medlem

Det skulle vara kul om man kunde se statistik hur många som är med å tävlar beroende på vilka priser som delas ut tror sc vinner förhoppningsvis. Glha allesammans

Den hadde inte varit fel att ha på hyllan.

Medlem
Skrivet av Dicez:
Skrivet av Icerock:
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Icerock:

Tror att det är lättare att vinna på Triss 25år 25000kr än att vinna här på fz

Fast en triss lott kostar pengar, så även om så vore fallet så är det ju knappast en rättvis jämförelse.

Nej det är en rättvis jämförelse för min del i alla fall på tanke hur ofta jag brukar köpa triss en gång var tredje månad om änns de

Fast det är lite sant det du säger också i triss så gäller det 100% tur, medan jag har ingen aning hur Egmont Tidskrifter AB väljer sina vinnare förutsatt att de har alla rätt på frågorna. Förmodligen, ohh han har ett coolt namn vi tar han

Chansen att man vinner en vinst på över 10 000kr på triss är 1 på 21200 lotter och 21200 lotter kostar 530 000kr så det är aldrig värt att köpa lotter ^^ du kan köpa 1 lott per dag i 1000 år och då kommer du mest troligt ha fått 1 hög vinst, med hög vinst menar jag 1 miljon+ men då har man lagt ut 9.1 miljoner på lotterna man har köpt. Detta borde övertala vem som helst till att sluta köpa lotter om man it är helt blåst. ^^

Sant ur ett logiskt perspektiv, men det är inget som säger att du inte kan gå in en dag och bara köpa en triss och få någon mille det är det jag snackar om 100%


signatur

Gillar munkar!

Medlem

Fan va fett fattig student hade inte sagt nej till den nya starcraft expansionen

Medlem

Lycka till allihopa!

Medlem

Är det någon som inte vill vinna?


signatur

Nä men, annars då?

Medlem

Mycket fin tävling

Medlem

Håller tummarna.

Medlem

Mycket trevligt


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Släpptes Starcraft till konsol? Det hade jag totalt missat Fast strategi spel gör sig inte bra på konsol imo

Medlem

Håller tummarna så det gör ont lite grann

Medlem

For the swarm!

Medlem

Japp blir att hålla zergling klorna i hopp om det

Medlem

Hoppas hoppas!

Medlem
Skrivet av Rior:

Håller tummar, klor och vad nu Protoss har för fingrar att man vinner!

Phase blades Jag antog utmaningen, frågorna kändes enkla nog att jag knappast kommer vinna Menar att fler har chansen


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem
Medlem

gl hf! Tackar FZ ni är bäst!

Avstängd

Asså om jag inte vinner så kommer en hundvalp att dö...

Medlem

Det här hade ju inte varit helt fel att vinna


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Snälla .. Den första tävlingen jag verkligen verkligen vill vinna här på FZ.. Seriös strateginörd här!!!

Medlem

For Adun! .... vill ha!, ge mig?


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

123
Skriv svar