Thief är nu officiellt

Robot
Thief är nu officiellt

Thief 4 har blivit med nytt namn – Thief, och är en smygupplevelse till pc, Playstation 4 och "andra next-gen-konsoler". Kommer presenteras ordentligt i och med nästa Game Informer, men tills dess kan du beskåda en snabbinblick i filmform.

#thief-4, #thief, #eidos-montreal


Inaktiv
Thief är nu officiellt

Kan nog bli skoj.


signatur

äldre än dig!

Medlem

Utvecklarna har jag gott förtroende om, detta skall bli spännande att följa.

Medlem

GRYMT!
Fan va jag älskar den serien!


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Nice som fan, fast vadfasen är det med den ständiga pilbågen i dagens spel? Den är ju överallt?

Medlem

Videoklippet borttagen av användaren. Något alternativ?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:

Videoklippet borttagen av användaren. Något alternativ?

Tydligen bytte de ut filmen mot en annan 6 sekunder kortare. Den nya är inbäddad. Dessvärre är jag inte helt säker på vad som skiljer sig i de två varianterna.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Frolle:

Nice som fan, fast vadfasen är det med den ständiga pilbågen i dagens spel? Den är ju överallt?

Men Thief har ju alltid haft pilpågen, vafan, det är ju ett signum för honom typ! Klart att den måste vara med


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Det här MÅSTE bara lyckas på alla det sätt Dishonored misslyckades.

Rejält taggad!

Medlem

Argh, nästa år. Jag har väntat så länge redan :(. Men det är väl bättre de tar tid på sig och gör ett awesome spel :).


signatur

/Ice_
#lett @ qnet

Testpilot

Ahh äntligen!

Hoppas de får med den kusliga stämmningen som man hade i de gamla spelen.

Medlem

Har aldrig spelat de gammla Thiefspelen men har gått och blivit ett fan av stealthspel så ser fram emot det här spelet mycket.

Medlem

Härligt, det var länge sedan, blir att gräva upp de andra spelen hur de förrädiska förrådens djup och spela igenom dessa igen!


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Trenden med att skippa ordningsnummer i titlarna verkar vara här för att stanna, men det här är minst sagt intressant!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

En fråga till allmänheten här: det senaste Thief, hur ser ni på "monster delen"? Lite diffus fråga men tror ni förstår.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

ohh, kan nog bli nice med tiiiif: dishonored ^_^

Medlem

Detta är inte Thief. Man hör ju klart och tydligt att de talar om ett spel som heter Tief.

Medlem

Underbart! Så länge de inte klämmer in XP överallt så kan det ju bli riktigt bra.

Medlem

ÅÅååååååh jag vill så gärna bygga upp hype och längtan kring detta spel, men jag är så rädd för att det ska bli moderniserat skit (dvs utvecklat för spelare som inte kan tänka själva) istället för det klassiska thief som de pratar så mycket om :/

Medlem

Kan detta bli bra utan Looking Glass-studios?

FM-guru
F.d. Sisyr

Haha, det var jäklar vad killen tjatar om "teeth".

Medlem

Inte för att en omstart var direkt nödvändigt, men hurra i vilket fall som helst för mer Thief!


signatur

Nämen!

Medlem

Sålänge dom gör de i stil me föregångarna och inte ändrar om serien helt, så ser jag fett framemot detta.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Det här MÅSTE bara lyckas på alla det sätt Dishonored misslyckades.

Rejält taggad!

Tyckte Dishonored var rätt ballt ändå Men ett nytt Thief? Yes Please! Har väntat som bara den efter ett nytt Thief.

Medlem

AMEN!!!!!!!!!!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

phi
Medlem

PIL OCH BÅGE!

Verkar ju inte så lovande med tanken på att dom inte ens kan uttala det.

Medlem

"Reinvent a franchise like Teeth..." höhö

Medlem

Så länge det inte blir en actionhybrid med en massa xp/unlocks så blir det här säkert kanon!

Medlem

Dishonored var ett bra spel på sitt sätt. Men ganska ofta står fiender och glor rakt på en utan att se ett skit. Vill ha ett smygspel som verkligen utmanar ordentligt.

Medlem

För någon som aldrig har spelat Thief-spelen. Har jag fått för mig att det är ett action/horror spel? Eller finns det skräckelement i serien?


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

12
Skriv svar