Medlem

Alltså detta är mer "prova spelet gratis över en helg", hela interweb är ju sönderspammad med beta-nyckel utdelning. Fick 3 mail från olika gamingsidor om detta. Alla har kvar!


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv

Tack så mycket

Inaktiv
Medlem

När man reggat på deras sida så står det nåt i mailet om att man kan tanka betan osv först den 8 mars? :/

Medlem
Skrivet av Lowaim:

När man reggat på deras sida så står det nåt i mailet om att man kan tanka betan osv först den 8 mars? :/

Mmh, verkar som att registreringen kom upp idag och att betan släpps den 8e.. verkar så, I dunno \o/

Medlem

Nån som vill ha en aktiveringsnyckel för betan? Kom på att jag inte har en korsbox


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

När jag ska registrera mig på betasidan så står det att min mailadress redan existerar för ett konto, men när jag ska logga in så hittar den inte min mailadress i databasen för något konto? WTF?!

Jag har inte reggat mig och kan således inte göra det heller. Någon med samma problem och/eller lösning på problemet?

Medlem
Skrivet av Rausner:

Jag har inte reggat mig och kan således inte göra det heller. Någon med samma problem och/eller lösning på problemet?

En annan mejladress?

Medlem
Skrivet av MooDHooDs:
Skrivet av Rausner:

Jag har inte reggat mig och kan således inte göra det heller. Någon med samma problem och/eller lösning på problemet?

En annan mejladress?

Jo det är ju iofs en rätt uppenbar lösning men tänkte först å främst om det bara var en bugg då jag gärna slipper använda jobbemailen eller göra en ny.

Medlem

synd att man inte kunde regga sig på sidan dock.. på står att jag redan har ett acc där.
även fast jag är 100% på att jag aldrig gort ett acc hos activision eller blur sidan.
men när man försöker recovra lösenordet så på står sidan att inget acc är reggat till min mail. men som sagt när jag fyller i mailen föra tt regga för betan så på står dom att jag redan har ett acc så dom kan dra åt helvete..

Medlem

Min nyckel kommer inte användas PM:a om du behöver

Inaktiv

Tackar, inte dumt med extra nödsituationsgold på köpet också

Jag älskar BETA's, och det här min första vunna BETA någonsin så det skall bli riktigt kul!

Undrar om jag inte var den första att hämta BETAn, tog den mellan 1-2 tiden idag


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv

Fick en key att registrera mig på sidan med där jag fick beskedet att de skulle emaila mig en "token" den 8.e mars. Någon som fått sin "token" ännu eller är jag bortglömd och ensam?

12
Skriv svar