Gratislira Modern Warfare 2 i helgen

Medlem

Jag tycker ryssarna är värre vad gäller allt. Otrevliga, gnälliga, fuskar ofta och förstår inte engelska...

Och bara det här med att man som svensk så ofta hamnar på ryska hosts med usel ping är ju märkligt. Så svårt kan det väl inte vara att prioritera matchningar inom sitt land...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Är det någon skillnad på fusk i spelet mellan pc-versionen och konsolversionerna?

Medlem
Skrivet av Eottt:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Jaja När alla nu har gnällt klart (Inte ens i närheten av klart förstås) kan jag varmt rekommendera detta lir.

även om det blir lite långa laddnings tider och lite krångel så var det jäkligt kul

Håller med! Spelet är riktigt roligt om man vill slå ihjäl ett par timmar med adrenalin pumpande action. Dock drar hela skiten med IWnet ner det ganska mycket.

Asså seriöst, kan nån berätta vad som är roligt med spelet? Man tröttnar ju helt ärligt efter kanske någon veckas spelade eftersom det är samma sak hela tiden. Jieses...:down:

Nämn ett online FPS spel som inte är samma sak om och om igen? För då vill jag gärna testa det.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

En annan sak som slog mig efter att ha kört bfbc2 och sen provat cod6 igen är ljudet. Det är liksom ganska så platt jämfört med bfbc2.

Sen så är grafiken lite halvkass i cod6. Iofs. så är det ett ganska så lättdrivet spel. Man kan maxxa grafiken utan problem


signatur

Jäh!

Medlem

F*n att man var sjuk i helgen. Annars hade det blivit lira av utav.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

hahahahaha nu är dom allt desperata!!! hahahahah


signatur

When theres no more room in hell, the dead will walk the earth

Medlem

Skönt att denna gratishelg är över, har bara varit en massa öststatsfuskare inne på varenda public-server pga att det varit just gratis...


signatur

Alltid retar det nån.

Medlem

Jag såg inga fuskare under helgen, det var kul att se låg-levels irra runt på kartorna.

"hahahahaha nu är dom allt desperata!!! hahahahah "

Antar att du fällde samma kommentarer när TF2 hade gratishelg.... båda gångerna? Oh nej just det, jag glömde ju att Valve är såååååå bra och fina och hederliga och inte alls elaka som Activision.

123
Skriv svar