Ny film från Medal of Honor

Medlem

den här trailern var gjord för att visa atmosfären och förmedla en känsla hur spelet ska bli, inte visa massa actionscener.

Medlem
Medlem

Förstår inte riktigt varför folk lipar över att man inte får "se hur spelet är", det är väl fortfarande ett FPS eller? De flesta fattar nog spelsättet och hur man styr, jag tycker bara att det är bra att man får lite mer story-baserade/bakgrundsbaserade filmer, stämningsbyggande som andra tidigare skrivit.

Sluta lipa över att det inte är en gameplay-film.


signatur
Medlem

Fan vad grymt!
Kan inte vänta tills oktober!!!!

Medlem

Var det bara jag som fick lite små World in Conflict-vibbar (deras CGI trailers mer specifikt) av trailern? Positiva saker med andra ord.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv

Bra känsla i trailern

Inaktiv
Skrivet av Lerner:

Sjuuuuuuk jävla rip off på Black Hawk Down när Shugart ringer hem till sin fru o pratar in på telefonsvararen, och sen missar han henne precis när hon springer in o svarar. Sen fick han medal of honor för sin insats den dagen.

Skrivet av Medalofhonor.com:

Everyone involved in creating the trailer was in complete agreement from the very beginning. We had three simple goals. We wanted to be authentic, we wanted to be respectful, and most of all, we wanted to give a special nod to Steven Spielberg, who created the Medal of Honor franchise over a decade ago.

Medlem

Amerikansk välgjord gegga. Påminner mig om http://www.youtube.com/watch?v=zWqT8Rljt_8

Medlem

Trailern gav mig rysningar.
Att man lär kännai soldaterna, tycker jag, säger mycket.

Medlem
Skrivet av hubbebus:

Fan vad grymt!
Kan inte vänta tills oktober!!!!

Måste tyvärr informera dig om att du nog inte har något val...


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

vill bara se ett ww2 spel igen alla dessa nutida krigspel börjar bli så överfylld marknad..

Medlem
Skrivet av realin:
Skrivet av Lerner:

Sjuuuuuuk jävla rip off på Black Hawk Down när Shugart ringer hem till sin fru o pratar in på telefonsvararen, och sen missar han henne precis när hon springer in o svarar. Sen fick han medal of honor för sin insats den dagen.

Skrivet av Medalofhonor.com:

Everyone involved in creating the trailer was in complete agreement from the very beginning. We had three simple goals. We wanted to be authentic, we wanted to be respectful, and most of all, we wanted to give a special nod to Steven Spielberg, who created the Medal of Honor franchise over a decade ago.

Vilket BS !

Medlem

I liked it.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av Sille:

vill bara se ett ww2 spel igen alla dessa nutida krigspel börjar bli så överfylld marknad..

Du vill ha ett WW2 spel och sen gnäller på överfylld marknad?


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

MFZ
Medlem

Rick Rubin lär ju kräva royalties för omslaget.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Väldigt bra teaser, det fick mig att vilja se mer av spelet.

Sorry, gillar inte den heller; speciellt inte när rutan är svart i 15 sek och någon klichéartat monolog från någon B-liknande film ska förmedla... nej, jag är tyst nu...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av son of RAMBO:

GOD DAMN! blev tårögd

Vilken jävla skitrailer med ett inledande äckel-american-middleclass-suburbs-telefonsamtal för att sätta "stämningen". nej, tacka vet jag BFBC2 som vet hur man sätter stämning i ett spel. Orka springa runt i pro-us-army bots och löjla sig genom att slänga sig på marken när en sketen helikopter som flyger åt fel håll får en raket i röven. Fox News-dramatisk dravel-känsla när den är som bäst. som ett dåligt genetiskt uppbyggt rövhål på konstant tomgång.

Medlem

alltså... folk.

ta det lungt! ni lär få hjärnblödning innan 30 om ni fortsätter med det där temperamentet.

imo tyckte jag trailern var sjuk nice!

Medlem

tänk om de är ingame grafik? ^^ vill veta mer om detta spel grr 15 oktober )

Medlem
Skrivet av Lerner:

Sjuuuuuuk jävla rip off på Black Hawk Down när Shugart ringer hem till sin fru o pratar in på telefonsvararen, och sen missar han henne precis när hon springer in o svarar. Sen fick han medal of honor för sin insats den dagen.

TACK!
Jag satt och undrade "vilken jävla krigsfilm är det här?" och du kom med svaret. Slipper jag undra mer.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Keasar:
Skrivet av Sille:

vill bara se ett ww2 spel igen alla dessa nutida krigspel börjar bli så överfylld marknad..

Du vill ha ett WW2 spel och sen gnäller på överfylld marknad?

Ja men de är ju sant, argumentet att det finns så mkt ww2 spel därute håller inte längre, det finns tamefan dubbelt så många modern combat spel.

Blir less på det som fan, hoppas Cod Blackops har nåogot mitt imellan att erbjuda.

Medlem
Skrivet av Keasar:

Var det bara jag som fick lite små World in Conflict-vibbar (deras CGI trailers mer specifikt) av trailern? Positiva saker med andra ord.

Påminner som fan om Wics trailers ja! Och telefonsamtal fanns ju med i Wics single player också...

Medlem

ush var riktigt bra teaser!längtar grymt till detta lir


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Det var en väldigt bra teaser måste jag säga. Tror de lägger mycket känsla i detta spelet, både glädje och sorg.

Ser fram emot det


signatur

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Medlem

äckligt b-aktig teaser


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av ThinBoi:

äckligt b-aktig teaser

Hur kan du möjligen tycka det? Den var ju riktigt bra. En teaser behöver ju inte inne hålla gameplay eller dylikt.

Denna teasern var bra!


signatur

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Vet inte om det diskuterats men jäkligt bra att man kan se videon på samma sida som artikeln är igen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Lerner:

Sjuuuuuuk jävla rip off på Black Hawk Down när Shugart ringer hem till sin fru o pratar in på telefonsvararen, och sen missar han henne precis när hon springer in o svarar. Sen fick han medal of honor för sin insats den dagen.

TACK!
Jag satt och undrade "vilken jävla krigsfilm är det här?" och du kom med svaret. Slipper jag undra mer.

Ja, antingen BHD eller TV-serien "Over There"... känns bekant..

Rätt OK teaser ändå. För alla vet ju redan hur ett MoH- eller CoD-spel ser ut så de kan lika gärna ge oss lite story/karaktärer så länge


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

123
Skriv svar