Hamburgekedjor - konsumentidioti på hög nivå.

Medlem
Skrivet av MFC:

Pizzerior är ofta en front för annan typ av verksamhet.. fast det kan man ju säga även om McD o de andra... på mer än ett sätt iaf.

Ja
Eftersom majoriteten av alla pizzerior ägs av invandrare sä är det ju naturligt att det pågpr diverse ljusskygga och sannorlikt olagliga nsidoverksamheter.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av IceMan:
Skrivet av bjosarn:

Finns bra thai t.ex.? Går även att få snabbare alternativ på indiska, eller vegetariska pizzor som ibland går på 5. Finns även också ställen med större smörgåsar eller liknande, matiga och goda.

thai? indiska? vegetariska pizzor? större smörgåsar ?

Nu glömmer du igen att alla inte bor i 08 :>

Jag bor i en liten skitstad och vi har tillgång till 3 thairesturanger, cirka 20 pizzerior och subway.
Fy fan för invandrare som skapar jobb va?

Och hur många svenskar jobbar i de pizzeriorna tex?

Medlem
Skrivet av Kamp:
Skrivet av Greger:
Skrivet av IceMan:
Skrivet av bjosarn:

Finns bra thai t.ex.? Går även att få snabbare alternativ på indiska, eller vegetariska pizzor som ibland går på 5. Finns även också ställen med större smörgåsar eller liknande, matiga och goda.

thai? indiska? vegetariska pizzor? större smörgåsar ?

Nu glömmer du igen att alla inte bor i 08 :>

Jag bor i en liten skitstad och vi har tillgång till 3 thairesturanger, cirka 20 pizzerior och subway.
Fy fan för invandrare som skapar jobb va?

Och hur många svenskar jobbar i de pizzeriorna tex?

Om du menar de jure svenskar så är det nog en hel del.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av bjosarn:

Finns bra thai t.ex.? Går även att få snabbare alternativ på indiska, eller vegetariska pizzor som ibland går på 5. Finns även också ställen med större smörgåsar eller liknande, matiga och goda.

thai? indiska? vegetariska pizzor? större smörgåsar ?

Nu glömmer du igen att alla inte bor i 08 :>

Man behöver inte bo i Sthlm för att det ska finnas gott om snabba matställen.. Tänk nere där jag kommer ifrån, där finns de massor av Thai och pizzor m.m. Även SUBWAY :D:D som mina två systrar öppnade förra året


signatur

,, lita på rosa

Medlem
Skrivet av Kamp:

Och hur många svenskar jobbar i de pizzeriorna tex?

Räknar man invandrare som svenskar är det en hel del. Gör man inte det så är det väl skit samma, om de inte jobbar på pizzerior behöver de jobb någon annanstans. De skapar arbetstillfällen, det är något att värna om.

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av bjosarn:

Finns bra thai t.ex.? Går även att få snabbare alternativ på indiska, eller vegetariska pizzor som ibland går på 5. Finns även också ställen med större smörgåsar eller liknande, matiga och goda.

Antar att du bor i en iaf lite större stad?
Finns inte så mycket att välja på ibland när skolmaten suger som den gör. Och det tar oss in på ett annat område: skolmaten är verkligen SKIT. Vad har det tagit åt Sverige?

Fast ifs så kan det bero på att mitt gymnasie får minst pengar/person till mat i hela Sverige.. äter fan ute 2-3ggr / veckan tills pengarna tar slut.

Känner likadant, man blir inte mätt och får inte i sig tillräckligt i skolan. Att man bor i en större stad med mer utbud gör endast att det går åt ännu mer pengar... Livet är hårt för oss fattiga gym(nazister).

Skrivet av WaltX:

Därför ska man köpa maten på Drive-In.

Haha så rätt..
poblemet löst, lås tråd


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

12
Skriv svar