Medlem

Du har det bra du V1c. För mig och tjejen har lagget återkommit igen med sista patchen. Även så i scenarios. Segt...


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Jag spelade med alla effekter under ett 2wb keep siege i t2 med ca 20fps :O. Någon eller något på GOA måste tycka om mig :).


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jo någonting har hänt sista dagarna... stora fps dropp där det inte borde vara fps dropp, som i scenarion. Sen fungerar orvr bättre istället. Helpuckat.

Medlem

Har inte spelat så många scenarion men jag ska pröva imorgon..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Har fortfarande lagg vid riktigt stora fighter men vid mindre har det blivit bättre. Hoppas dem fixar alla dessa stuns,disable,disarm,knockdowns och allt sånt snart, det går inte o spela när man är stun i 10 sek för så länge är sjukt mycket borde försvinna direkt om nån rör en

Medlem

Tycker personligen det blivit mycket bättre just på den biten sedan sista patchen.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

måste säga att jag har börjat bli riktigt less på situationen i rvr just nu, Destro låser zoner konstant, misslyckas att ta forts, Order har inga organiserade wbs (fast det behöver inte destro när dom har sin zergblob) och det har varit såhär för länge

kommer lira Aion snart, får se hur det blir

Medlem

rvr är värdelöst att köra på azgal nu tycker jag(spelar order)
, vi har ju inte ens nån chans att låsa zoner utan så fort vi är nära så kommer destro med sin zerg. Det roliga just nu är att köra sc-grupper med 2 bw, 3 healer o en tank:)

Medlem

är också på Azgal, som Qiraa

ändå roliga just nu är duels (då det är möjligt, utan att nån idiot kommer och lägger sig i)

Inaktiv

Hur funkar spelet nuförtiden? Jag slutade mitt WAR-beroende ungefär när slayers kom, mest för att det blev så segt i RVR med allt lagg. Trots en ny dator för 10k var jag tvungen att stänga av alla effekter för att överhuvudtaget kunna spela i keeps.

Medlem

Laggproblematiken blev bättre ett tag, men så släppte de patch 1.3.1 och sen blev allt sämre igen. Har gett upp nu, Mythic verkar stå hjälplösa till problemen. Idag är sista dagen i spelet, sen löper min prenumeration ut och den kommer inte att förnyas före spelet blivit lagg fritt, om det nu lever så länge.

Nu återstår bara frågan vad man skall spela här näst...


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av Snake:

Laggproblematiken blev bättre ett tag, men så släppte de patch 1.3.1 och sen blev allt sämre igen. Har gett upp nu, Mythic verkar stå hjälplösa till problemen. Idag är sista dagen i spelet, sen löper min prenumeration ut och den kommer inte att förnyas före spelet blivit lagg fritt, om det nu lever så länge.

Jag tycker att du ska pröva aion och försöka överleva grafikstilen.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

vill inte göra det till en Aion tråd men jag är överraskad av hur bra allt flyter på trots massivt med folk igår kväll

synd bara att man måste vänta i kö för att logga in på servern eftersom det är så mycket folk som lirar

Inaktiv

Tråkigt med lagget måste jag säga, jag har också gett upp. Tänker inte börja igen eftersom det uppenbarligen inte blivit bättre.

Medlem

Nej snarare sämre. Mythic verkar prioritera allt utom just att få bort lagget, och det värsta är att majoriteten av dem som är kvar verkar tycka det är okej.

Förstår inte hur man kan tänka så. För min del spelar det ingen roll om Warhammer erbjöd världens mest överlägsna RvR och perfekt klass balans så länge lagget kvarstår. Det påverkar ju hela upplevelsen. I alla fall för mig.

Så nu blir det förmodligen Aion ett tag, om inget annat dyker upp denna veckan.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Pratar vi serverlag eller fpslag?

Medlem

Server

Edit
Blir kanske DAoC i stället. Kom nyheter idag om att Mythic skall vidare utveckla spelet.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Det låter ju inte så positivt ur WARs perspektiv.. :/


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Å andra sidan var det länge sedan det fanns något positivt att säga om Warhammer. Spelarna lämnar i stora skaror i NA efter Aion releasen. Ett par servers som varit på high är nu nere på low.

Vi får väl se om det håller i sig, eller om folk kommer tillbaka till Warhammer.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Hur är DAoC då? Ska titta lite på Youtube också..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

DAoC har den bästa RvR modellen någonsin. Dock har spelet ganska många år på nacken nu, vilket klart syns i grafiken, men spelvärdet är högt fortfarande. Att Mythic tänker sig vidare utveckla spelet gör att mitt intresse förnyades.

Man kan ju undra varför Mythic gör det, eftersom DAoC är en direkt konkurent till Warhammer och en stor del av hardcore spelarna kommer just från Warhammer. Förnyas DAoC blir det som ett sista dråpslag för Warhammer.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Väcker lite liv i den här gamla tråden..

Spelade idag på min Rune Priest alt på Karak Azgal och tog mig till lvl 19. Riktigt kul att spela healer när man har kompetenta tanks som gör vad de ska.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jaså är "Snäll" på gång nu alltså?

Jag har börjat spela en choppa. Riktigt kul. Är annars inte melee typen men det var roligare än jag trodde.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Snäll är definitivt på gång, är nu klar med mitt twink set. Närmar mig RR50 på "Elosald" också. Full conquror och halv invader har även införskaffats. Wirsted ligger på lvl 26, sakteliga på väg uppåt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Min alt heter "Togit", så levlar du inte allt för snabbt kanske jag kommer i fatt Snäll vad det lider.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Okej :), skrik till när du närmar dig toppen av T2.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Skriv svar