Film – Battlefield 3: Close Quarters

Robot
Film – Battlefield 3: Close Quarters

Snipern lär spela en undanskymd roll i sommarens Battlefield 3-expansion. Den nya trailern visar varför.

#battlefield-3, #battlefield-3-close-quarters, #dice, #battlefield-3-armored-kill, #battlefield-3-end-game


Medlem
Film – Battlefield 3: Close Quarters

Gör Battlefield 2143 istället!

Medlem

#HejRöj


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

I nästa expansion vill jag nog se en remake av fy_poolday och aim_map (från cs). Dessa kartor skulle passa oerhört bra med förstörbara miljöer och RPG!


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Medlem

Shit, snacka om en expansion för mej

Medlem

Står fast vid att Dice borde lägga krutet på Bad Company 3

Medlem
Medlem

Ja dice vet hur man gör trailers iaf!

Medlem

Sämst. Ge mig WW2 eller futuristiskt.

Medlem

Vad heter låten som de kör i filmen? Egengjord eller tagen från något album? Tyckte om den

Varje video är likadan, kaos och förstörda byggnader, är det allt vad BF handlar om idag?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Säger återigen, jag skippar Close Quarters. RPG och Grenade spam? Nej tack.

Har inte spelat BF3 på ett par månader nu, och med GW2 beta i helg, och release av Diablo 3 om mindre än en månad, så lär det inte bli mycket BF3 i flera månader framöver. Sista -riktiga- BF spelet, var BF2142 (även om den hade futuristisk "tema"). Bad Company och dess uppföljare (inkl BF3), är inga riktiga BF spel.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av jagspelardator:

I nästa expansion vill jag nog se en remake av fy_poolday och aim_map (från cs). Dessa kartor skulle passa oerhört bra med förstörbara miljöer och RPG!

Haha, hoppas du inte är allvarlig =P

Medlem

Satan, börjar trailers bli filmade i 60 fps nu? ^^

Enormt flyt i denna iaf!

Medlem

Ser bara B ut. Ville jag spela spastisk shooter hade jag spelat CoD.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Än en gång lyckas dem få förstörbarheten att se bra ut på film, när den suger totalt i själva spelet...

Skrivet av Gurkburk92:

Satan, börjar trailers bli filmade i 60 fps nu? ^^

Enormt flyt i denna iaf!

Jag tyckte det såg hackigt ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det lär ju bli bra banor för tävlingssammanhang.

Medlem
Medlem
Skrivet av Zelzahim:

Än en gång lyckas dem få förstörbarheten att se bra ut på film, när den suger totalt i själva spelet...

Enhanced Destruction (?) släpps i samband med denna karta. Alltså mer detaljerad destruction!

Medlem
Skrivet av melle:

Gör Battlefield 2143 istället!

Skulle mycket hellre se någon slags uppföljare till Codename Eagle istället.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Varje video är likadan, kaos och förstörda byggnader, är det allt vad BF handlar om idag?

Vad ska de handla om då? Små barn som springer runt och kastar rosenblad i solnedgången?

Medlem
Skrivet av Gurkburk92:

Satan, börjar trailers bli filmade i 60 fps nu? ^^

Enormt flyt i denna iaf!

Vi gick över till att köra 1080p 60 i och med Battlefield 3. Varför nöja sig med något lägre när spelet är så vackert?

Medlem

Armored kill, LÄTT!

Medlem
Skrivet av darkthunder:

Säger återigen, jag skippar Close Quarters. RPG och Grenade spam? Nej tack.

Har inte spelat BF3 på ett par månader nu, och med GW2 beta i helg, och release av Diablo 3 om mindre än en månad, så lär det inte bli mycket BF3 i flera månader framöver. Sista -riktiga- BF spelet, var BF2142 (även om den hade futuristisk "tema"). Bad Company och dess uppföljare (inkl BF3), är inga riktiga BF spel.

Är väl inte svårare än att gå in på en server med restriktioner på vilka vapen som får användas?

Det finns ju oanade möjligheter för att det här kan bli hur kul som helst, ex. bara Spas-12.

Omväxling från Conquest large, ska man verkligen såga det innan man har provat?

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Gurkburk92:

Satan, börjar trailers bli filmade i 60 fps nu? ^^

Enormt flyt i denna iaf!

Jag tyckte det såg hackigt ut.

Du får tyvärr gå till en ögondoktor, för det hackar verkligen inte.

[quote=kenji]

Skrivet av "jagspelardator":

I nästa expansion vill jag nog se en remake av fy_poolday och aim_map (från cs). Dessa kartor skulle passa oerhört bra med förstörbara miljöer och RPG! Haha, hoppas du inte är allvarlig =P

Sarkasm på hög nivå. Verkligen avskyr små trånga skitkartor ala cod. Vill ha minst en kilometer mellan flaggorna.


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Medlem

asså fyfan vad alla gnäller å gnäller här på FZ, vilket spel man än läser om så ska allt jämföras med föregångare eller tryckas ner. Va glad att dem gör något med spelet, tycker ni inte om spelet, varför ska ni då gå in och skriva meningslösa åsikter? Nu var det relativt lite gnällande på just detta men irritationen sedan D3 beta helgen sitter fortfarande kvar.

Te.x Diablo 3 betan...aldrig sett så jäkla korkade kommentarer och gnällande på en Beta.

Nu till min åsikt, ser sjukt najs ut men dem nya vapnena lockar faktiskt mest.

piZ


signatur

FUBAR

Medlem
Skrivet av Supr3me:
Skrivet av "walter_iego":

Varje video är likadan, kaos och förstörda byggnader, är det allt vad BF handlar om idag?

Vad ska de handla om då? Små barn som springer runt och kastar rosenblad i solnedgången?

Kanske taktik, lagarbete och episka fordonsstrider?

Medlem
Skrivet av Passe:

ska man verkligen såga det innan man har provat?

I detta fallet anser jag det berättigat. Har spelat BF spelen sen det hette "Battlefield 1942", och har spelat igenom alla banor i alla uppföljare ett otal gånger. Och jag kan säga på rak arm, att "Close Quarters" kommer vara en flopp för dom flesta långtids-veteraner i BF genren.

RPG, Grenade spam, tom "Spas-12" som du nämnde... Och TeamWork då: Du tror verkligen det blir mycket sådant när alla springer omkring och ska spränga så mycket som möjligt hela tiden?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

12
Skriv svar