Över 100 speedruns på fem dagar - pågår nu!

Skribent

Inget tipstack?

Nåja, häftigt event iaf tycker jag. Fick upp ögonen för live speedruns under julen när en kille som kallar sig siglemic skulle ta tillbaka världsrekordet i Super Mario 64. Han tog det till slut, 120 stjärnor på 1.47.xx - helt galet. Riktigt underhållande att kolla på oxå :).

Medlem

hAHA... Såg någon annan slutet på Shinobi... killen spelade bra men fick otur med slutbossen. Jösses vad arg och ful i mun han blev, men på ett roligt sätt. Alla de andra bara satt och garvade. Lite synd om honom i alla fall. Efteråt satte de en tejpbit över munnen på honom. Om han är kvar i bild så kanske ni kan se om han fortfarande har munnen igentejpad. Han verkar behålla tejpen på.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Skoj med sånt här, oavsett om det är för att driva in pengar till vad som helst.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Tybalt:

hAHA... Såg någon annan slutet på Shinobi... killen spelade bra men fick otur med slutbossen. Jösses vad arg och ful i mun han blev, men på ett roligt sätt. Alla de andra bara satt och garvade. Lite synd om honom i alla fall. Efteråt satte de en tejpbit över munnen på honom. Om han är kvar i bild så kanske ni kan se om han fortfarande har munnen igentejpad. Han verkar behålla tejpen på.

Jag såg inte men jag hörde det ;D. Undra what the fuck is going on typ XD

Medlem

Någon annan som streamen dött för? Kommer varken in på den eller deras hemsida...

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Tybalt:

hAHA... Såg någon annan slutet på Shinobi... killen spelade bra men fick otur med slutbossen. Jösses vad arg och ful i mun han blev, men på ett roligt sätt. Alla de andra bara satt och garvade. Lite synd om honom i alla fall. Efteråt satte de en tejpbit över munnen på honom. Om han är kvar i bild så kanske ni kan se om han fortfarande har munnen igentejpad. Han verkar behålla tejpen på.

Jag såg inte men jag hörde det ;D. Undra what the fuck is going on typ XD

Haha, ja JMan är sån

Tack för att ni skrev om evenemanget FZ.

Medlem

Visar de något nu eller har det hängt sig? Eller ska de lira senare?

Medlem

De hade lite tekniska svårigheter, är live nu.

Medlem

Mja, någon enstaka gång så har streamen gått ned, men det är tillbaks nu.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det funkar nu!

Medlem

20000 dollar nu efter 24 timmar.

Förresten så är det battletoads nu.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Annanaz:

vänta vilken tidzon är schemat i?

GMT -5.

Medlem

Battletoads äger! lol

Undrar om de bryr sig om tiden eftersom de leker med glitchar överallt?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

FZ-medlemmarna borde organisera ett eget evenemang någon gång. Jag skulle gärna vara med, men skulle nog sinka de andra spelarna.

Medlem

Vilken bisarr mario-klon de börjat spela nu!

Medlem
Skrivet av asdfg:

Vilken bisarr mario-klon de börjat spela nu!

Mario är väl bisarr i sig.
J-killen berättar historier hela tiden verkar det som.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Mario är väl bisarr i sig.
J-killen berättar historier hela tiden verkar det som.

Iofs sant.

Stämningen är på topp!

Edit: slutbossen ett rymdlejon med ormsvans HAHA

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Tybalt:

Mario är väl bisarr i sig.
J-killen berättar historier hela tiden verkar det som.

Iofs sant.

Stämningen är på topp!

Edit: slutbossen ett rymdlejon med ormsvans HAHA

Bläckfiskarmar och en liten hund på huvudet också.

Nu kör han runda två och det liknar mer ett riktigt spel nu. Absurt är helt klart ordet för detta spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Sonic 1 nu, stor nostalgi.

Medlem
Skrivet av asdfg:

Sonic 1 nu, stor nostalgi.

Killen som spelar sonic verkar duktig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Killen som spelar sonic verkar duktig.

Tar man på sig en sådan hatt måste man vara duktig på det. Annars skulle man bara se ut som en idiot

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av cinderella:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av spett:
Skrivet av zhrooms:

Varför just cancer, kan väl donera till något spelrelaterat istället

Jadu shit for brains, fundera på de tills du eller nån du känner får cancer.

Med den logiken borde alla ge pengar till endast cancer. Fundera på de tills du eller nån du känner får cancer.

Men gå och donera din njure till EA då.

Inga ord..

F#n vad folk hoppa på dig för ditt inlägg zhrooms! Att de tar åt sig för så lite. Skaffa er ett liv asdfg å spett. Jösses!

Du kritiserar ett agerande men sedan går du och gör precis likadant. Bra där...

Det kallas att försvara sig.

Medlem
Skrivet av gfdhgfdhgf:
Skrivet av WildThing:

För det andra, jag antar zhrooms att du haft turen att inte ha någon i din närhet gå bort i cancer.

uh

Skrivet av WildThing:

Men tyvärr är det många som inte har den lyckan, och det är därför sådana här events både är välkomna och får mig att skänka pengar till välgörande syften. De behövs verkligen, mer än vad man först kan tro.

nejdet behövs inte, det är inte viktigt alls att ge sådan forskning pengr

Hahaha!

Medlem
Skrivet av emil2796:

lol zhrooms är ett riktigt praktexemplar av en idiot. Jag ser fram emot att läsa hans kommande kommentarer!

Lägg av!

Medlem

Ska se till att donera pengar i framtiden när jag har en stabil inkomst, hoppas att många gör likadant. Pengar till cancerforskning och liknande är ju bland det bästa pengar kan gå till.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Inget tipstack?

Nåja, häftigt event iaf tycker jag. Fick upp ögonen för live speedruns under julen när en kille som kallar sig siglemic skulle ta tillbaka världsrekordet i Super Mario 64. Han tog det till slut, 120 stjärnor på 1.47.xx - helt galet. Riktigt underhållande att kolla på oxå :).

Jo, du ska ha ett tipstack. Det är du värd. God jul!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Tybalt:

Killen som spelar sonic verkar duktig.

Tar man på sig en sådan hatt måste man vara duktig på det. Annars skulle man bara se ut som en idiot

Hehe... mjo... eller så har han självdistans och kan bjuda på sig själv för välgörande ändamål.

Nu kör de mega man X i alla fall. Kul att se alla buggar och annat utan att se folk "nörd-räjjga".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skribent
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Shadee:

Inget tipstack?

Nåja, häftigt event iaf tycker jag. Fick upp ögonen för live speedruns under julen när en kille som kallar sig siglemic skulle ta tillbaka världsrekordet i Super Mario 64. Han tog det till slut, 120 stjärnor på 1.47.xx - helt galet. Riktigt underhållande att kolla på oxå :).

Jo, du ska ha ett tipstack. Det är du värd. God jul!

God Jul

Helt svettig (och lycklig) efter JVM finalen nyss, kan omöjligt sova nu. Blir till att varva ner lite med att se någon speedrun eller två.

Medlem

Myser med ett glas mjölk och kikar på Mega Man race! <3


signatur

Nämen!

Medlem

Awful games done quick... haha vilket bra segment!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skriv svar