GTA V bekräftat

Medlem

hoppas på återbesök i vice city och glada 80 talet


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Dumpa allt som hade med GTA 4 att göra (utom euforia och ev. grafikmotorn fast lite putsad) så kanske det kan bli nått.

Bäst skulle dock vara en remake av det bästa GTA någonsin, Vice City såklart.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av zunkenrunken:

Min teori är Washingon DC då loggan är inspererad av en 5 dollars sedel. Trycket på 5 dollars sedelns ena sida föreställer Lincoln memorial, som i sin tur ligger i just Washingon DC.

Eller så har det bara med pengar att göra..

KoP
Medlem
Skrivet av aesdana:

Hoppas de skippar den där översociala skiten som inte lägger till något värdefullt till spelet... "Ska vi lira biljard? Nehe?" *tumme ner*

Håller med. Alternativt att dom tonar ner det lite. Men dom får gärna stoppa in en massa sköna minigames.

Medlem

HEY COUSIN YOU WANNA GO BOWLING ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av KoP:

Logon brukar ju ibland kunna hinta lite, men nu vart jag lite ställd. V‘et ser dock ut att vara inspirerad utav en dollarsedel.

La också märke till det, färgen stämmer dessutom har texten "five" det klassiska typsnittet så det känns inte så långsökt. Men det är kul att spekulera

Medlem

ser hellre ett red RDR 2 för att vara helt ärlig btw spelar någon det ens längre ? alltid tomt när jag går in i free roam =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Inte ännu en konsole port, förra spelet var ren katastrof!


signatur

AYY LMAO

Skrivet av cute_ninja:

HEY COUSIN YOU WANNA GO BOWLING ?

Blev ganska fort trött på det där så jag tog hand om problemet en gång för alla, trodde jag. Var ganska obehagligt när man fick det där meddelandet EFTER att ha knuffat ner sin kära kusin från stadens högsta bro :/

Medlem

"Stilen på V:et skulle kunna härledas till spelkort, vilket borde innebära Las Vegas, samtidigt som den gröna färgen ofta associeras till Irland."

Det svarta i bakgrunden är Afrika, det gröna är djungel och det vita snötäckta berg!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

fan alltså! är så JÄVLA JÄVLA TAGGAD NU!!N!N!N!11

Har längtat efter detta så jävla länge!

Men ja, vart ska man spekulera att det blir? Jag misstänker att Rockstar är ganska klara med det dom redan gjort. London kanske, men vart det än blir så måste det fan finnas lite terräng också! AMAGAD! SÅ TAGGAD!!!

Medlem
Skrivet av Ladestam:

"Stilen på V:et skulle kunna härledas till spelkort, vilket borde innebära Las Vegas, samtidigt som den gröna färgen ofta associeras till Irland."

Det svarta i bakgrunden är Afrika, det gröna är djungel och det vita snötäckta berg!

Las Vegas låter tråkigt :/


signatur

Only the dead have seen the end of war - Plato

Medlem
Skrivet av najtrows:

fan alltså! är så JÄVLA JÄVLA TAGGAD NU!!N!N!N!11

Har längtat efter detta så jävla länge!

Men ja, vart ska man spekulera att det blir? Jag misstänker att Rockstar är ganska klara med det dom redan gjort. London kanske, men vart det än blir så måste det fan finnas lite terräng också! AMAGAD! SÅ TAGGAD!!!

GTA vatikan ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

I'M SHIPPING UP TO BOSTON!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Vore kul om de gjorde ett GTA i stil med National Treasure-filmerna.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Gta med frostbite motor, en stad som "lever" dvs. bygger upp sig själv etc.
(Så att man aldrig får slut på saker att paja)


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Tycker det gröna i V:et ser ut som mönstret på en sedel. Amerikanska dollarsedlar brukar ju även anses vara gröna, vilket känns som om V:et är en referens till pengar. Las Vegas känns definitivt nära till hands.


signatur

Heja Blåvitt

Medlem

GTA DUBAI !

Då hade jag nästan kunna skaffa spelet bara för att hoppa från högsta byggnaden!

Medlem

Ordet "Five" är precis i samma skrift som på 5$ sedel.Grön färg=pengar. 5 Dollar Black Jack... ? Big Five Black Jack ?

Det kommer bli Vegas eller Atlantic City.

Medlem

GTA V trailer sponsras av SAINTS ROW - THE THIRD :3

Medlem

Fast det ser mest ut som grönt som i dollarfärgen, min gissning är Las Venturas (kanske även Los Santos och San Fierro som i San Andreas?)


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

London... Vem vill köra på fel sida vägen? Det går nog inte hem hos amerikanerna...

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ÄNTLIGEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!! THIS IS HUGE!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Yes! Dags att slutligen köra igenom Gay Tony som uppvärmning!

Medlem

YESSSSSSSSSSSSSSSSS YESSS YESSS YESSSSSSSS

Medlem

Är det lika segt som gta iv.
Kan dom ju glömma att jag kör de.

Medlem

Ja, Las Vegas hade verkligen varit bottenvalet.
USA överhuvudtaget känns otroligt överanvänt i spel den senaste tiden.

Boston känns väldigt troligt med tanke på den gröna färgen (Irland) och då "FIVE" i princip är en kopia av "FIVE" från dollarsedeln: http://i.colnect.net/images/f/825/272/5-Dollars.jpg

Något annat än USA känns inte troligt... tråkigt nog.


signatur

Have a good time!

Medlem

Hmm, 5e största staden i USA är Phoenix i Arizona..

"1. New York, New York - 8,214,426
2. Los Angeles, California - 3,849,378
3. Chicago, Illinois - 2,833,321
4. Houston, Texas - 2,144,491
5. Phoenix, Arizona - 1,512,986"

Medlem

Till saken hör ju att GTA i allmänhet är till för att driva med Amerikansk kultur.
Att sen placera GTA V i t ex Paris, London eller dylikt så blir resultatet lite annorlunda.

Tror fortfarande på USA helt klart.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Skriv svar