En medelsvenssons virtuella äventyr

Medlem

Helt underbart bra!

Medlem

Haha!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Sjuuuukt bra tack för den


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Klockren artikel. Vart sugen på att skaffa GTA IV igen


signatur

Only the dead have seen the end of war - Plato

Medlem
Medlem

Väldigt skoj och innovativt, tumme upp!

Medlem

4 år gammalt spel. nuff said

Medlem

Fan vad rolig läsning.
Orkar inte citera något ur texten men det var en jävla massa guldklimpar där.
Tack för den!

Medlem

Åh fyfan vad roligt skrivet! Höjdpunkten är ju nästan att klockan gör tidsperspektivet helt fucked up!

Medlem

Mycket rolig läsning!

Medlem

Helt klart det roligaste jag läst idag!

Medlem

Väl skrivet Johan! Riktigt roligt med det perspektiv du beskriver tidernas sjukaste dejt!

Medlem

Så jäkla bra

Mycket, mycket bra skrivet!


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Medlem

Satan vad bra, helt underbart skrivet. Länge sedan jag skratta så tårarna kom

Medlem

Detta var av en helt annan liga... Tycker du borde få ett eget hörn varje vecka/månad en artikel med ett nytt spel HELT sjukt ball!!!!! mer sånt tack!


signatur

Godspeed

Medlem

bästa jag läst på fz tror jag!
Vilka reklambannrar ska jag klicka på så ni får betalt?


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Riktigt jävla kul! Mer sånt, att spela igenom spelen som de inte ska spelas igenom


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem
Medlem

+1! Härlig läsning.

Medlem

Nä, det här var inte särskilt roligt alls. Förväntade mig mer.

Medlem

Grymt rolig artikel !!!

Medlem

Varken polis eller fiender går in i ditt safe-house, så artikeln faller redan på första sidan. Hade kunnat uppskatta en sådan här artikel om den gjordes utan att bre på med en massa bs bara för att göra den mer underhållande.

Medlem

Riktigt roligt! Bra skrivet, undrar vad moraltanterna har att säga om det här...

Medlem

Tack för ett gott skratt! Alltid lika kul att se hur trasiga spel är om man inte spelar dem som de är designade för att spelas xD

Medlem

"Och Roman? Tja, han ringer ibland. Eller rättare sagt: han ringer exakt var tjugonde minut, dygnet runt, dag efter dag, vecka efter vecka. Jag svarar då och då, men det är alltid samma visa. Han håller på att bli misshandlad. Av samma män, på samma plats. De har hållit på med det där i två veckor nu. Jag går inte dit"

Garvar som fan!


signatur

<3

Medlem
Skrivet av kebbe:

Varken polis eller fiender går in i ditt safe-house, så artikeln faller redan på första sidan. Hade kunnat uppskatta en sådan här artikel om den gjordes utan att bre på med en massa bs bara för att göra den mer underhållande.

Jag funderade på det också. Dom står inte kvar och väntar när man kommer ut kanske?

Medlem
Skrivet av Smartheaded:

4 år gammalt spel. nuff said

Att du ens har ett konto, varför ens kommentera?! Du har ju uppenbarligen inte läst artikeln?

Det här var riktigt underhållande läsning


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Bra läsning och som de flesta andra här säger; väldigt underhållande!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Very nice

Annan rolig icke våldshandling är att köra MX/C i skateboard rampen vid vattnet, askul att göra olika hopp i.

Skriv svar