Battlefield 3 – se första gameplay-filmen!

Moderator | Testpilot

Bad company 3.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av emoless:
Skrivet av Hannu87:

Gott

Bra sås

Sergy perkele

Medlem

Ser otroligt nice ut nu! Jävligt läckert. Toppen i framtiden vore den grafiken med som en annan sa 120 spelare+. Jävlar villket drag. Tänk att även kunna blanda ut det mot lite Operation flashpoint på en stor karta med Warfare, MUMS. Kör Bfbc2 på högsta (1920x1080) med 8800GT, intel e6750 och 2 gb ram. Ända jag inte har på är HABO eller vad det nu heter. Så tror inte detta spel ska vara några problem minnst på medium med riggen, då det är nästan samma motor.


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av Spectral:

Skrek han "Christoffer" där i slutet? Vore ju rätt ballt om man fick spela som svensk soldat med våra vapen och fordon på nån bana

Ja de vore najs

Medlem

Precis som i alla trailers ser trailen ungefär 100ggr ut än vad spelet gör när du väl kör igång det på en high res monitor. Blir väl som bc2 fast lite upphottat...

Medlem

Årets höjdpunkt! Ingen tvekan!

Medlem

Ser bättre och bättre ut. Gillar hur grafiken verkar skilja sig ganska markant från BC2 och saknar det där Frostbite-utseendet.

Medlem

Näääh, fyfan vad likt BC2 det är... FAIL!!!!

Medlem

Christoffer!

Såg riktigt bra ut!

Medlem

Grafiken ser, som väntat, extremt bra ut, iaf på det lilla som går att utläsa av denna trailer.

Men gör de verkligen reklam för en expansion redan nu, halvåret innan själva spelet släppts?
Det känns ju lite....billigt....


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av totte1015:

Näääh, fyfan vad likt BC2 det är... FAIL!!!!

idiottroll

edit:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Fy satan.. jag dör.. jag DÖR!


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Medlem

Det är nånting med ljudet i teasern som får mig att rysa av glädje. Hoppas de gäller för spelet också

Medlem

Hoppas man får tillgång till betan när man förbokar så inte bara dom som köpte MoH får testa i förväg.

Medlem

kan dom komma med en vettig gameplay trailer snart eller ><

Medlem

Brutalaste och skönaste spelet i år, redan förbokat ... förbokade Black ops 3 dagar innan release och dom pengarna kommer man inte få tillbaka (PC)

Medlem
Skrivet av Soulless:

Grafiken ser, som väntat, extremt bra ut, iaf på det lilla som går att utläsa av denna trailer.

Men gör de verkligen reklam för en expansion redan nu, halvåret innan själva spelet släppts?
Det känns ju lite....billigt....

den verkar ju trots allt vara gratis om du förbeställer, så -billigt- är det väl på det sättet iaf

dessutom är det väl en del av reklamkampanjen och för att locka tillbaka spelare som gillade bf2 men inte bc-spelen, eftersom det är mp-maps från bf2 som är med i dlc:en. tycker inte det är billigt i negativ bemärkelse, bara smart marknadsföring. jag skulle tro att många speltillverkare har dlc-material redan klart vid release av vissa spel, som man sen tar betalt för. här får man ju iaf chansen till att få det gratis.

Medlem

Första gången jag sett samma trailer två gånger direkt efter varann.

Medlem

Fick inga goosebumps, är lite besviken

Medlem

Hur många sekunders gameplay var det i denna "gameplay-film"? Suck, att det är så svårt att göra ett vettigt klipp...

Hur som helst, så intressant ut, hoppas det är bättre än 2142.... vilket iofs inte är så svårt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Bad company 3.

Känns faktist lite som det.. andra grejer jag stört mig på är att Commander inte kommer att finnas(det var tydligen för svårt för vissa människor att hantera 4-5 grejer..), ingen radar/minimap och självklart det värdelösa med att man inte får se hur mycket liv man har..

Själva klippet var som väntat inte särskilt långt men det man fick se är grym grafik och bra ljud.. men inte mer än det. Varför kan man inte få spela ryss soldat eller från en annan nation än de uttjatade amerikanska super soldaterna? Stör mig att man måste spela en amerikansk soldat på platser som där krig faktiskt existerar.

Medlem

Umm..om jag ska tolka filmen rätt så kommer det finnas en singelplayer-kampanj? Kommer det att finnas? Eller kommer den enda singleplayer-delen vara kartstrider mot bottar? (som i föregående BF-spel)
(Ja, jag är för kass för att spela över Internet.)


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

Förrenderad much?


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av Araxnoid:

Umm..om jag ska tolka filmen rätt så kommer det finnas en singelplayer-kampanj? Kommer det att finnas? Eller kommer den enda singleplayer-delen vara kartstrider mot bottar? (som i föregående BF-spel)
(Ja, jag är för kass för att spela över Internet.)

Videon du såg var från single player kampanjen. Du kan läsa mer om den på andra BF3 artiklar samt finna in-game bilder där.

Medlem

Glädjetårar! :')

Medlem
Skrivet av Staffan:
Skrivet av Spectral:

Skrek han "Christoffer" där i slutet? Vore ju rätt ballt om man fick spela som svensk soldat med våra vapen och fordon på nån bana

Ja de vore najs

Hur får du det Christoffer och svenka arméen att bli ett?

Medlem
Skrivet av donhenri:
Skrivet av Araxnoid:

Umm..om jag ska tolka filmen rätt så kommer det finnas en singelplayer-kampanj? Kommer det att finnas? Eller kommer den enda singleplayer-delen vara kartstrider mot bottar? (som i föregående BF-spel)
(Ja, jag är för kass för att spela över Internet.)

Videon du såg var från single player kampanjen. Du kan läsa mer om den på andra BF3 artiklar samt finna in-game bilder där.

Aha,oki. Tack för svaret (: Givet köp då


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

Ni alla som tycker det här ser dåligt ut ska jag upplysa er om att det här är bara dom första stadierna dom har kommit med.
Det med liv tycker jag är merkant bort blåst tycker man skulle testa vad en människa klarar av och sen sätta in det i spelet så det blir mer realistiskt och mer skoj
Lika så med fordonen men det kanske blir för dyrt för dom och då går dom back om dom inte kör massor med expansioner.

Medlem

Den som säger att BF 3 ser ut som CoD, borde omgående uppsöka en ögonläkare.
Länge leve DICE, man har grafken och man har ljudet. CoD saknar allt det där, för istället har man plastiga ansikten, ärtbössor till ljud och grafik som skulle kunna passa till lergubbarnas värld och buggar som får en att konstant vilja slå sönder något av ren frustration.

Givet köp!

Stick och brinn crAraptivision för er nonchalans med skitprodukter som Call of shitty.

Skriv svar