Alla 1031 bilarna i Gran Turismo 5

Medlem
Skrivet av kebbe:

En finlandsfärja går framåt. En riskokare står och rostar på parkeringen medan plasten spricker.:up:

Hur får du ihop rostar och plasten spricker upp? Jag har aldrig sett plast rosta. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte sett speciellt många japanare som rostar i jämförelse med tex böndernas första val vad det gäller bil traktor..förlåt Volvo heter det ju.

Fördelarna med japansk bil är att dom är billiga, och trots små motorer så är dom otroligt pigga och ligger bra på vägen. Iaf om man ser till honda. Och det är dessutom sugmotor på de flesta modeller !


signatur

- Wiiga -

Medlem

Synd bara att mängd inte garanterar kvalité...över 1000 bilar...wow...
Ninety-Nine Nights 2 minns jag starkt (samma tanke), över 1 000 000 fiender...wow...

Medlem
Skrivet av Wiiga:
Skrivet av kebbe:

En finlandsfärja går framåt. En riskokare står och rostar på parkeringen medan plasten spricker.:up:

Hur får du ihop rostar och plasten spricker upp? Jag har aldrig sett plast rosta. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte sett speciellt många japanare som rostar i jämförelse med tex böndernas första val vad det gäller bil traktor..förlåt Volvo heter det ju.

Fördelarna med japansk bil är att dom är billiga, och trots små motorer så är dom otroligt pigga och ligger bra på vägen. Iaf om man ser till honda. Och det är dessutom sugmotor på de flesta modeller !

Han sa ju inte att plast rostar? Utan att just plast spricker.

"som rostar i jämförelse med tex böndernas första val vad det gäller bil traktor..förlåt Volvo heter det ju. "

Redan här blir du oseriös. Om man jämför japanarna från den tiden som du menar bönderna kör (740/940) så står sig Volvo bra mycket bättre än de tidiga japanarna vi fick in.
De fick ju inte dåligt rykte för att de var bra heller?

Resterat av ditt inlägg tyder ju på att du gillar Japanska bilar och troligtvis inte är opartisk gällandes denna fråga.

OnT:
Håller med om att det är tråkigt att det finns så många versioner av samma bilar. Hade även själv hoppas på fler standardbilar. Blir köp ändå.

Medlem

Är det bara jag som är en analfabet men var sjutton är Porsche???

Medlem
Skrivet av McKinley:

Är det bara jag som är en analfabet men var sjutton är Porsche???

RUF är ett tyskt företag som specialtillverkar Porsche-modeller. Eftersom RUF är ett eget bilmärke dyker det ganska ofta upp RUF:ar i bilspel där de av olika orsaker inte lyckats få en licens från Porsche

Medlem

Dom kan ha en miljard bilar spelet kommer inte komma för de

Medlem

Det här kommer att bli hur grymt som helst! Jag antar att fler bilar kommer att komma som DLC. Saknar bla Koenigsegg CCX.
Blir nog årets spel!

Medlem
Skrivet av McKinley:

Är det bara jag som är en analfabet men var sjutton är Porsche???

ja eller hur

Medlem

Ingen Porche eller Saab :O... tur att man har 360 och då Forza, som jag tycker har klart mkt bättre körkänsla och ljudet slår GT 5 klart

Medlem
Skrivet av fire_93:

Ingen Porche eller Saab :O... tur att man har 360 och då Forza, som jag tycker har klart mkt bättre körkänsla och ljudet slår GT 5 klart

Kan jag få låna din tidsmaskin när du är färdig med den?

Medlem

Kvantitet eller kvalitet?
Visst roligt med många bilar, men samtidigt är det ju inte många som är Premium jämfört med Standard.
Nä, vi får väl la se. GT5 blir väl kung under ett par månader, sedan kommer ett nytt Forza och sen tar det 5år till innan GT6 ens i närheten att bli färdigt.

Medlem

Tycker listan saknar lite Audi. Hade ÄLSKAT att köra en A5/S5/RS5. Mattsvart sådan så hade jag varit nöjd. Bara gamla Audi ser det ut som.

Medlem
Skrivet av Emsa:

Han sa ju inte att plast rostar? Utan att just plast spricker.

"som rostar i jämförelse med tex böndernas första val vad det gäller bil traktor..förlåt Volvo heter det ju. "

Redan här blir du oseriös. Om man jämför japanarna från den tiden som du menar bönderna kör (740/940) så står sig Volvo bra mycket bättre än de tidiga japanarna vi fick in.
De fick ju inte dåligt rykte för att de var bra heller?

Resterat av ditt inlägg tyder ju på att du gillar Japanska bilar och troligtvis inte är opartisk gällandes denna fråga.

OnT:
Håller med om att det är tråkigt att det finns så många versioner av samma bilar. Hade även själv hoppas på fler standardbilar. Blir köp ändå.

Självklart gillar jag japanska bilar, men jag har inget emot andra märken heller. Saab är tex en jävligt bra bil, lite dyr. Men man får iaf vad man betalar för till skillnad från tex Volvo. Och där får man en gratis gubb stämpel också.


signatur

- Wiiga -

Medlem
Skrivet av Moparperformance:

Asså jag fattar inte, de kan ta med en Volvo 240 Kombi, men inte en Volvo 242 turbo eller 242 Grupp-A racingbil. Dåligt

Kan ju va så att du kan trimma den med nya delar, sätta i turbo och så. Då har du din 240 turbo Kanske rent av en b21 motor finns som utbytes

Medlem

Kvalitet OCH kvantitet, det blir inte mycket bättre än såhär.
Synd för alla xbox-kids, men det kommer väl alltid en ny Forza som tröst snart :D.


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av BlåMes:
Skrivet av Annanaz:

menar ni allvar att ni orkade läsa alt :PPPP

Ja om man är intresserad?

Inte speciellt långt heller.

Folk har ju läst bibeln.

Gillar verkligen att du jämför Gran turismo 5 med bibeln. Hängiven Konsollirare det det! ;D

yay, premium schwimmwagen '42.

Medlem

Att de alltid ska envisas med att ha så j-a många variationer av samma bil. :evil:

Inaktiv

Känns som att man har satsat på kvantitet LÅNGT före kvalitet tyvärr =(

Hoppas jag har fel.

Skulle aldrig få för mig att köra bilsim i annat än cockpit view efter Forza 3.

Medlem

Kan knappt bärga mig!!! RUGGIGT sugen!

12
Skriv svar