Se eldkastaren i Bad Company 2: Vietnam

Medlem

Bara för att gnälla lite då och att det var bättre förr.. men förstår inte att eld kastaren i RTCW fortfarande är den snyggaste jag sett i spel


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Bara för att gnälla lite då och att det var bättre förr.. men förstår inte att eld kastaren i RTCW fortfarande är den snyggaste jag sett i spel

+1

Medlem
Skrivet av SeeJay:
Skrivet av Fajri*:

Säkerligen helt värdelöst spel online, precis som alla andra Battlefield-spel.

Antar att du får bånge på COD-spelen där du inte behöver mötas av risken att gå vilse i det stora vida krigsfältet eller?

Hahaha


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

rtcw hade spelkänsla .. som man aldrig upplever med nya spel ..kanske för man spelat oändligt många fps-spel sen dess..

Medlem

iron+i...


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

150 spänn? Pc versionen kostar bara 100kr på webhallen


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Kan de inte släppa ett standalone spel med Vietnam tema. Vill helst inte betala 300-400kr för BC2 enbart för att sedan spendera 150kr till det här. Fast det är nog värt det ändå. Eftersom att jag älskade BF:V så kan jag bara inte låta bli att skaffa det, speciellt inte efter att ha sett den här trailern.
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

12
Skriv svar