Börjar man bli gammal?

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av EliasN:

När man först tittar på ett forum i den här stilen och ser vad folk har skrivit verkar majoriteten vara <20 år, men helt plötsligt får man reda på att personen man trodde var 13 var minst tre gånger så gammal.

Borde inte du bli van vid att vara helt fel ute snart? :heart:

Hahaha! (Sorry Elias, inget ont menat).

:heart::heart::heart::heart::heart:

Själv blir jag 28 i år. Och jag blir sjukt sugen på såna här spel. När jag inte lirar tuffa FPS alltså.

Edit: Kämpa på SoniC. Forskningen går framåt hela tiden. Cancer är inte lika farligt längre som det var för några år sedan.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Inaktiv

30 år.. Usch, men man är ju inte äldre än man känner sig, eller hur? Tycker fortfarande det är jäkligt kul att lira. Xbox och Pc.
Kommer nog aldrig gå över.. Eller? Haha.


signatur

EVGA 680i SLI-Core2Duo E6600-Corsair 2GB Twinx-Gainward 8800GTS 320MB-SoundB X-FI Elite pro-

Inaktiv

27 år. jag har tagit ut min 30-årskris i förskott, så man känner ju en press att bli det samhället förväntas av en. Därmed vill jag bara påpeka att medelåldern för en pc-spelare är 28 år. De flesta spelen idag görst faktiskt för vuxna

Medlem

29 år fyllda i år. Farligt nära den där otäcka åldern...

@SoniC: lycka till! Håller båda tummarna för dig!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Vetefan om 30 är så jävla farligt egentligen.. Har en bror som är 30 prick och verkar vara i sitt fucking prime, en annan bror som är 33 och mer är satans lycklig, en annan bror vars flickvän är 30 och är fan yngre än mig i sinnet verkar det som.. ibland. Är för övrigt 19.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Vetefan om 30 är så jävla farligt egentligen.. Har en bror som är 30 prick och verkar vara i sitt fucking prime, en annan bror som är 33 och mer är satans lycklig, en annan bror vars flickvän är 30 och är fan yngre än mig i sinnet verkar det som.. ibland. Är för övrigt 19.

Frågan är, ser hon bra ut? ^^


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

söt är hon.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av andreashal91:

TACK!!! Det är min tråd!! "Comviq!!!!" För ni kommer med en jävla massa noobfrågor!! Tex denna skit tråd!!!!!!!!

Är du seriös?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Är 35 (Suck.)

Jag tycker mig minnas att Terry Pratchet skrev något i stil med "Man är inte äldre än man känner sig, förutsatt att man känner sig ganska gammal".

(Ja han skrev på engelska, och jag kanske felciterar översättningen.)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Dozer:

30 år.. Usch, men man är ju inte äldre än man känner sig, eller hur? Tycker fortfarande det är jäkligt kul att lira. Xbox och Pc.
Kommer nog aldrig gå över.. Eller? Haha.

Det blir nog så att vi sitter på ålderdomshemmet och kör LAN och larmar på personalen när nätverkskabeln åkt ur:). Är 30 själv men har inga som helst planer på att sluta spela..


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv
Skrivet av Ariath:
Skrivet av Dozer:

30 år.. Usch, men man är ju inte äldre än man känner sig, eller hur? Tycker fortfarande det är jäkligt kul att lira. Xbox och Pc.
Kommer nog aldrig gå över.. Eller? Haha.

Det blir nog så att vi sitter på ålderdomshemmet och kör LAN och larmar på personalen när nätverkskabeln åkt ur:). Är 30 själv men har inga som helst planer på att sluta spela..

Skönt att höra, alltså är man inte ensam.
Konstigt nog har man funderat på det här, och intresset finns ju där fortfarande, även fast man kanske inte lirar lika mycket som man gjorde när man var yngre. Då körde man allt, nu kanske man är lite mer försiktig med vad man köper för spel.

Hursomhelst, jag kör tills jag trillar av pinnen.
Schysst speldata du har förresten!


signatur

EVGA 680i SLI-Core2Duo E6600-Corsair 2GB Twinx-Gainward 8800GTS 320MB-SoundB X-FI Elite pro-

Medlem

Dozer: Japp, trimmad och vrålsnabb


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

yay fyller 16 år i september


signatur

drömmer om Geforce 8800 Ultra

Youtube-proffs

21 år gammal. Så perfekt. Inte för gammal inte för ung. Har hela livet framför mig, och jag är glad att jag inte är född idag eller för några år sedan!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

jag är 24år och känner mig som världens älsta snusk-gubbe.

men hjärnan är väll runt 13, alltid nått


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

27 och snart 30... Då blir det stor fest för det är den magiska åldern när man får börja räkna åren baklänges. Är lite nyfiken på vad jag ska hitta på på min andra 25-årsdag.

Medlem
Medlem

jag mår dåligt bara jag tänker på att det känns som att en månad är en vecka, en vecka en dag etc. Jag minns hur det var när man var mindre, en månad var en evighet >.< kanske är det för att man längtade efter saker back in the days,nu gör man vad man vill med sin lediga tid, när man vill, hur man vill.

Medlem

18 bast har man hunnit upp till nu... hoppas det inte går lika segt dom andra 70


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

18 bast har man hunnit upp till nu... hoppas det inte går lika segt dom andra 70

Vill du bli gammal fort?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

Fy, jag klamrar mig envist fast vid ungdomen med min snart 27 år gamla kropp. Jag tränar och står i för att hålla mig ung. Jag vill inte bli gammal och krum. Mina jämngamla vänner drömmer om tjej och kids medans jag drömmer om resor och det stora blå. Därför upptäckte jag nyss att mina nya polare är alla två, tre år yngre än mig. Det var jag helt ovetandes om men det verkar som någon osynlig brytpunkt finns runt 25 där unga barnsliga drömmar byts ut mot tunga, allvarliga slentrianmässiga drömmar för vissa. Som tur är har jag ingåt en pakt med mitt libido och tänker därför vägra att växa upp. Synd bara på räkningarna....

Medlem

brrr mm, tänkt det med, och nästa år är det, ve och fasa, 25år
fattar det inte,,, jävla tiden.
iallafall, känns som att där vid 25, livet vänder. ifrån ung till vuxen, vare sig man vill eller inte.


signatur

R.I.P The_maxx

Youtube-proffs

Man undrar var ju i vilken gräns som dessa VVV (villa volvo vovve) drömmar börjar festa med kroppen?

Jag hade aldrig velat vara en farsa eller ha en villa volvo, hellre en insatslägenhet och typ, en flickvän eller två, eller tre. I veckan. Inte en fru liksom

Kankse har något med hormonerna att göra sedan typ


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

30+ o inte fanken har man något intresse av barn villa eller volvo direkt

Och ska man ha barn så hellre adapoterar jag ett barn.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Jag är 17, men känner mig som om jag var 83 därför att min syn/hörel är på den nivån . Vill man säga något till mig får man nästan skrika, annars hör jag inte ett ord.

Utan glasögon ser jag bara ett par meter framför mig.

Dessutom har jag _ont_ i ryggen.


signatur

I am become Death, the destroyer of worlds.
- J. Robert Oppenheimer, the Trinity Tests.

Inaktiv

18 år den 16 September..BLir naajs ;D


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Medlem

Jag har svårt att känna "respekt" för dem äldre ibland, och varför skulle jag ? Allt som oftasta behandlas de yngre användarna av diverse forum rent ut sagt som skit på vissa forum ( även detta har hänt ). Visst , mycket av den omogna attityden ( för att inte säga all ) kommer fårn yngre besökare. Visst kan man störa sig på dåligt språk etc, men det använder även jag själv och försöker ha överseende med det hela. Så jag säger till de äldre; Försök att föregå med ännu lite mera gott exempel eller ignorera bara , men det får kanske stå för mig. Och det är faktiskt inte alla "kids" som är odrägliga, akta så jag inte drar på mig kepsen och äppelknyckar byxorna.

Inaktiv

Bra sagt Nikie ! Håller fullständigt med dig.


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Medlem

Nike det där är inget unikt på forum gäller även irl .

Sen så får man respekt om man ger respekt i dom flesta fallen .
och så är det ganska många trådar i olika forum där man i princip slagit av hjärnan och bara låtit fingarna löpa övertangentbordet och då blir ju resultatet därefter.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Därmed vill jag bara påpeka att medelåldern för en pc-spelare är 28 år.

Fyllde 28 nu i veckan så man skulle kunna säga att jag är en medelålders pc-spelare.

För övrigt har jag alltid tyckt att det här med att räkna sin ålder är ganska fånigt.

Skriv svar