Hawx-demo hos FZ

Medlem

Körde just igenom demot, skitskoj! Kanske blir ett köp ändå...

Medlem
Skrivet av simulacra:

Lär ju inte vara mkt att hänga i granen eftersom det är ett hån för allt vad flygspelen står för, men jag provar nog ändå, om inte annat för grafiken, kan alltid ha den som en skärmsläckare eller nått

visst ladda ner det, men du får inte gilla det, och våga inte gå och köpa det sen.

Medlem

det var ju inte så klyftigt av fz att döpa om rarfilen i torrenten som de la upp nu . hade de inte gjort det så skulle ju alla andra som redan dragit ner den kunnat hjälpa till med att seeda.

har ni någon anledning till att lägga exe'n i en rarfil förästen ?
vissa andra sidor lägger ju bara ut exen direkt = 50% mindre slöseri av diskutrymme.

Medlem

9mb/s, som FZ brukar vara, idag fick jag bara 1mb/s från FZ, heavy load?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Spelet är... skit. Tråkigt spel deluxe.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av simulacra:

Lär ju inte vara mkt att hänga i granen eftersom det är ett hån för allt vad flygspelen står för, men jag provar nog ändå, om inte annat för grafiken, kan alltid ha den som en skärmsläckare eller nått

visst ladda ner det, men du får inte gilla det, och våga inte gå och köpa det sen.

Det är lungt, jag kan omöjligt tycka om det, jag är alldeles för flygintresserad för det


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Lika dåligt som på konsol. Nä det finns bara ett bra flygspel och det är Ace Combat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Spelade precis igenom det, låste upp alla flygplan som gick, tyckte det var sjukt tråkigt med assistance på, dvs hud cockpit/third person cam etc. Men när man stängde av det var det faktiskt väldigt underhållande!

Medlem

Efter att ha spelat tränings missionen tyckte jag spelet verkade rätt underhållande... och efter att ha klarat den andra missionen kändes det som jag var ganska klar med det här spelet.

Om man tröttnar på gameplayet efter två missioner så tror jag inte full versionen var något för mig iaf.

Medlem

Nu var raren från fz korrupt enligt winrar, screw that then


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Urk, grafiken var inte direkt nån höjdare, kasst att det inte finns nån cockpitvy.

Medlem

eh finns ju cockpitvy i ps3 demot varför skulle inte pc ha ?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

eh finns ju cockpitvy i ps3 demot varför skulle inte pc ha ?

Hur hittar man åt den?

Medlem
Skrivet av Pliskin:
Skrivet av SWEBarb:

eh finns ju cockpitvy i ps3 demot varför skulle inte pc ha ?

Hur hittar man åt den?

knapp c = camera (eller v)

Boring spel


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Var kul i träningsmission, tyvärr blev det för mycket efter mission 2, fullt kaos med fiender och vad som är vart, dessutom är det bara drifta i luften som gäller hela tiden


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Var ganska kul om man körde expert mode utan assistance men men tveksamt om det håller i ett helt spel.

Redaktör
Skrivet av R3b0rn:

Personligen tycker jag Members borde vara prioritet och inte en massa jänkare... Fy FZ ... Fy ...

Skrivet av flyer232:

förresten borde inte medlemmar få tanka före besökare?

Vi tänker inte hindra nån från att tanka, sånt är bara ett sätt att skrämma iväg besökare. Däremot har man som inloggad fördelen att farten inte är begränsad; tror icke-inloggade får nöja sig med 500 KB/s.

Skrivet av Devildoll:

det var ju inte så klyftigt av fz att döpa om rarfilen i torrenten som de la upp nu . hade de inte gjort det så skulle ju alla andra som redan dragit ner den kunnat hjälpa till med att seeda.

har ni någon anledning till att lägga exe'n i en rarfil förästen ?

Vi har inte döpt om eller ompaketerat nånting. Vi la upp filen exakt så som vi fick den av Ubisoft.

Skrivet av Håkan:

Till FZ: Hur kommer det sig att ni inte har börjat använda torrents till fildelningen istället?

Som synes i den uppdaterade nyheten kör vi en torrent-lösning. Vi har gjort det då och då innan också, men eftersom vi ännu inte har hittat en lösning som är både enkel och effektiv har vi inte börjat köra det fullt ut än. Men det kommer förmodligen vad det lider.


signatur
Medlem

Synd att man inte fick lira Gripen i demot. Ser fram emot fullversionen där man verkar rättat till detta

[http://hawxgame.uk.ubi.com/aircraft.php]

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi har inte döpt om eller ompaketerat nånting. Vi la upp filen exakt så som vi fick den av Ubisoft.

allright, men rarfilen i torrenten har ni visst döpt om . från "tom clancy_s h.a.w.x demo.rar" till "hawxdemo.rar"

Edit : hoppas det inte låter som jag klagar bara .
tyckte bara att det var värt att påpeka

Redaktör

Aha. Torrenten kanske är omdöpt, ja (inte jag som fixade den). Vi får tänka på det framöver.


signatur
Inaktiv

Har testat demot på boxen, jisses sicket tråkigt arcadspel. Tacka vet jag Falcon 4.0

Medlem

Jag får CTD när jag försöker logga in på en profil.
Fungerar att skapa den men så fort man trycker "Apply" eller enter så fryser det bara. Stänger ner vid alt+tab.

Medlem
Skrivet av Painby:

Jag får CTD när jag försöker logga in på en profil.
Fungerar att skapa den men så fort man trycker "Apply" eller enter så fryser det bara. Stänger ner vid alt+tab.

+1

EDIT: Provade att köra det i kompatibilitetsläge för xp och ta kör som administratör, funkar då iaf.

Medlem

ÄR det bara jag här som inte kan lyckas att plana ut efter en stall??


signatur

<a href="http://www.shatteredcrystal.com/signup.php?ref=6518">Join Our Affiliate Program</a>

Medlem

Spelet är inte ett simulator spel men jag kan inte säga att det är ett Arkad spel eftersom det är ganska svårt att styra sitt plan det här spelet verkar inte kunna bestämma om det ska vara Simulator eller Arkad lol


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Tycker spelet värkar lovande, kommer nog bli jävligt kul att lira i co op och multiplayer

Medlem

Öhm. Nu har jag ju aldrig varit särskilt för flygspel, då de jag lirat alla varit dåliga enligt min åsikt. Men det här var riktigt dåligt. Varför tvingas jag flyga i det såkallade "Assistance Off" mode direkt? Vem vill flyga i en låst, äcklig vinkel utifrån? Inte för att tala om hur jag tvingades lyssna på motorns brusande ljud. Kontrollerna var totalt obegripliga, och eftersom jag tvingades flyga med synvinkeln utanför var det i princip omöjligt att skilja på upp och ner, fram och bak på mitt flygplan. Och grafiken sedan... Jag trodde det var ett måste att spel ska ha bra grafik nu för tiden? Alltså, hur mycket grafik ser vi egentligen i det här spelet? Marken, och flygplanet i princip. Men det kunde man inte lägga ner lite tid på? Det tycktes som om det enda dom fokuserat på var menyerna... Om dom ska skapa ett spel för dogfighting, så får dom ju se till att dessa dog fights är mer underhållande en dom i till exempel Battlefield 2, som är ett all-round krigs spel. Jag ska nog sänka ribban ännu lägre, till och med Frontlines har bättre dog fighting en det här. Och det spelet köpte jag på rea för tio kronor. Sanning. Första uppdraget var en pina att ta sig igenom, och andra uppdraget... Well, jag försökte skjuta ner dom 5 motståndare jag presenterats för i början, men inte nog med att dom skrek så mycket över radion, tydligen var det viktigare att jag sänkte några stridskepp och hjälpte lite trupper i staden (Aka åk hit, tryck alt, hitta nästa punkt?), när får jag tid för dogfightsen då? Jag har tydligen inte förståt vad det här spelets mål är, men tydligen har det inte så mycket med underhållning att göra.

Medlem

"ÄR det bara jag här som inte kan lyckas att plana ut efter en stall??"

Har du testat att lägga planet horizontellt och ge fullt pådrag?

Medlem
Skrivet av NaggoN:

"ÄR det bara jag här som inte kan lyckas att plana ut efter en stall??"

Har du testat att lägga planet horizontellt och ge fullt pådrag?

Det jag gör är att jag håller in W hela tiden och lägger planet horisontellt och ingenting händer jag bara fortsätter att falla, har provat att hålla in W och dyga brant för att få upp farten för att sedan plana ut, men motorn vägrar typ att starta. Börjar bli förbannad:evil:


signatur

<a href="http://www.shatteredcrystal.com/signup.php?ref=6518">Join Our Affiliate Program</a>

Medlem
Skrivet av Krongo:

Det jag gör är att jag håller in W hela tiden och lägger planet horisontellt och ingenting händer jag bara fortsätter att falla, har provat att hålla in W och dyga brant för att få upp farten för att sedan plana ut, men motorn vägrar typ att starta. Börjar bli förbannad:evil:

Du ska peka flygplanet ner mot marken, i den riktning du faller (titta på strecken som kommer från vingarna). I princip så måste du få upp hastigheten igen, så att lägga flygplanet horisontellt går lite emot hela poängen.

123
Skriv svar