The Hunter - nu för alla

Skrivet av helmesjo:

Efter en SNABB förstablick så kan jag säga att grafiken inte alls är så imponerande som den såg ut på alla videos. Dock är väl det inte så relevant i sådana här spel, men iaf en bonus som lockade mig mest Ska ge det en ärlig chans imorgon.

Kör du på högsta grafik?
Det här är helt klart den finaste skogspromenadsimulatorn jag sett...

Qjt
Medlem

Server Capacity Full

Medlem

FÖR ER MED SEG HASTIGHET!

Öppna .torrent filen som ligger i "C:\Program\Emote\hunter" med valfritt torrent program. Borde gå så snabbt det bara går om du har konfigurerat ditt torrent program rätt.

Skrivet av helmesjo:

Jag med, 22:49 (: Efter lite spammande kom jag in, och laddar nu i ungefär 500-1000 kb/s, helt klart godkänt. Men jag undrar varför inte fler använder bitt-torrent teknik, ser bara fördelar med de... (detta kanske använder de, men rent generellt?)

De borde samarbeta med Pirate Bay, om de ändå ger bort spelklienten gratis och tjänar pengar på att sälja upplåsningsbara features, vad har de att förlora på att använda världens bästa distrubitionsnät?

Lär ju inte ge mindre publicitet direkt.

Medlem

Av nån anledning så funkar inte spelet för mig. Startar det och det står loading sen hoppar den bara ut till desktop. Kan tilläggas att jag kör med Vista 64 om det nu skulle spela nån roll.

Medlem

Ahap, detta va ju skit skumt.

Startar spelet kommer till loading screenen, sen flashar DoW2 start screenen förbi som jag spelade för nån timma sen sen stänger det ner.

Kör med xp-64

Medlem
Skrivet av helmesjo:

Men jag undrar varför inte fler använder bitt-torrent teknik

För att det fungerar skit rent ut sagt.
Iofs är väl problemet att dom använder en hemmautvecklad skräpklient.

Låg i 1 kib/s med deras klient, maxar (800) med utorrent.

Medlem
Skrivet av Drapan:

FÖR ER MED SEG HASTIGHET!

Öppna .torrent filen som ligger i "C:\Program\Emote\hunter" med valfritt torrent program. Borde gå så snabbt det bara går om du har konfigurerat ditt torrent program rätt.

Tackar, funkade skitbra

Medlem

även jag drar hem det med utorrent och det går i 1,5mb/s... så skippa emotekienten

Medlem

haha tänkte väl dom kör me nån slags torrent.. emo låter ju så töntigt och gick väldigt slött.

Medlem
Skrivet av Drapan:

FÖR ER MED SEG HASTIGHET!

Öppna .torrent filen som ligger i "C:\Program\Emote\hunter" med valfritt torrent program. Borde gå så snabbt det bara går om du har konfigurerat ditt torrent program rätt.

Du borde få en riktig stor kram för att du skrev det där! 700kb/s *Swooosh!*

Medlem

hmz, bara jag som får en splash screen sen tillbaks till skrivbordet? finns också en 5 sidors tråd på forumet om exakt samma problem.. har dom ens testat detta spel eller

bleh..

Medlem

intressant, har inte tiden att testa nu dock.

Medlem
Skrivet av Drapan:

FÖR ER MED SEG HASTIGHET!

Öppna .torrent filen som ligger i "C:\Program\Emote\hunter" med valfritt torrent program. Borde gå så snabbt det bara går om du har konfigurerat ditt torrent program rätt.

Tack! Tankar i 2mb nu nästan 3:O

Medlem

Hmm...fattar inte att folk har det segt med Emoteklienten, ligger på 5,8mbit/s för mig.

Medlem
Skrivet av Keza:

Val av utseende på sin karaktär var ganska underligt Och då lägger jag fram det ganska subtilt, jag tror folk fattar vitsen.

"Underligt" var ordet... ehm, är alla svarta och kvinnor som jagar?


signatur

"White Obama Wants You!"

Medlem

Är det bara jag eller är det helt omöjligt att hitta en vit kille som avatar när man loggar in första gången? Misstolka mig inte nu, är inte rasist eller så, men varje gång jag shufflar är det 80% av alla avatarer som är mörkhyade, resten är vita och asiatiska tjejer?

De vita killar som dyker upp ibland (enligt ansiktsformerna) är de minst dubbelt så mörka som äkta mörkhyade människor... så mörka att jag endast kan se deras ögon.... Något måste ha blivit riktigt, riktigt fel där hos dem...


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Detta skall jag testa senare! Kan man skjuta andra jagare också?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av emoless:

Är det bara jag eller är det helt omöjligt att hitta en vit kille som avatar när man loggar in första gången? Misstolka mig inte nu, är inte rasist eller så, men varje gång jag shufflar är det 80% av alla avatarer som är mörkhyade, resten är vita och asiatiska tjejer?

De vita killar som dyker upp ibland (enligt ansiktsformerna) är de minst dubbelt så mörka som äkta mörkhyade människor... så mörka att jag endast kan se deras ögon.... Något måste ha blivit riktigt, riktigt fel där hos dem...

Haha, jag tänkte precis fråga samma sak.

Inaktiv

Man kan bara vara svart som kille, nåväl!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Äntligen!@#

Ska nog se att jägarpopulationen ökar lavinartat i år till följd av detta xD

Medlem

Ingen idé att försöka hitta en vit kille iaf. Det är bara slös på tid kan jag lova. ;o

Inaktiv
Skrivet av Blajjarn:

Av nån anledning så funkar inte spelet för mig. Startar det och det står loading sen hoppar den bara ut till desktop. Kan tilläggas att jag kör med Vista 64 om det nu skulle spela nån roll.

Samma problem här, fast jag kör XP.

Medlem
Skrivet av Keza:

Val av utseende på sin karaktär var ganska underligt Och då lägger jag fram det ganska subtilt, jag tror folk fattar vitsen.

Ja! Mest kvinnor, och alla män är svarta? wtf!?
Lite mer jobb kunde dom lagt ner på avatarer som inte såg så otroligt fula ut.

Medlem

Känns lite svagt att man måste betala per månad för att jaga andra djur eller få andra vapen.

Det är ju inte som att det är multiplayer nånstans, ända kontakten man verkar med andra spelare är en leaderboard (hade antagligen funnits även om det var ett vanligt fullpris spel).

Har inget emot att betala månadsvis för spel men inte för ett singleplayer spel. Det är lite som om ID hade gett ut Doom 3 helt gratis, men tagit ut en hyra för ficklampan.

... eller, har jag missat något?

Medlem

häftigt! här ska jagas!

Edit : hahah jag kunde bara välja mellan kvinnliga avatarer.
mysko

Medlem

Spelet kraschar vid loading skärmen...Stängs bara av.

Vista 64 här, ATI 4850 kort

Medlem

Äh, jag kan inte ens ladda ner det. Trycker på "Go hunting (installera spelet) Sen händer det inget mer förutom att det kommer upp en "sidan kan inte visas" nån gång ibland.
Och nån emote folder i c: /program finns inte heller

Medlem

På papper låter spelet halvroligt och casual, i verkligheten var det aptrist och slött.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Tycker det verkar intressant. Lätt att testa!

Skriv svar