Inför betatestet av Bad Company 2

Medlem

Lugna er, spelet är ju inte speciellt imponerande iaf.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Nej vad besviken jag blev på spelet

Medlem

Det finns minst en torrent på TPB ifall någon är intresserad och inte orkar vänta på tex fileplanet.

Medlem

ngn vänlig själ här som kan ge mig en beta key tro?:D
E verkligen sugen på det.

Medlem
Skrivet av biggeking:

ngn vänlig själ här som kan ge mig en beta key tro?:D
E verkligen sugen på det.

Samma här, har en misstanke att spelet inte är så bra som jag tror. Lite för mycket fullauto i de filmer jag sett. Beta key skulle uppskattas!


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Robsterr:

Nej vad besviken jag blev på spelet


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Riktigt små skoj spel men en rad buggar med servers är det...spelet kraschar lite väl ofta när man letar servrar med Windows 7 64-bit och sen påstår den att mycke av servrarna är fulla även om det inte är maxat med spelare på den så tog runt 1 timme o hitta en server

riktigt härligt o demolera träd,mark och byggnader sen gillar jag skarpt den dynamiska slag fältet och mycket mer intensivare strider jämfört med Bf2.


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Askul spel tycker jag.

Skrivet av MrSandman:

Riktigt små skoj spel men en rad buggar med servers är det...spelet kraschar lite väl ofta när man letar servrar med Windows 7 64-bit och sen påstår den att mycke av servrarna är fulla även om det inte är maxat med spelare på den så tog runt 1 timme o hitta en server

riktigt härligt o demolera träd,mark och byggnader sen gillar jag skarpt den dynamiska slag fältet och mycket mer intensivare strider jämfört med Bf2.

Det kraschar om man kollar efter servrar via browsern, det står det i raden underst i clienten.

Medlem
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av biggeking:

ngn vänlig själ här som kan ge mig en beta key tro?:D
E verkligen sugen på det.

Samma här, har en misstanke att spelet inte är så bra som jag tror. Lite för mycket fullauto i de filmer jag sett. Beta key skulle uppskattas!

Fullauto funkar skitdåligt :P. Man skjuter lätt i salvor, du kanske dödar en på tio skott i salvor medans kanske 20-25 skott i fullauto. Askul Beta, om du får en key, använd den

Skriv svar