Kaffe – hur många koppar per dag?

Medlem
Skrivet av caracarn:

Men inte lika gott! Samt att mina organ är alla i prima skick

Du känner alltså inte till att Trocadero utvinns från toalettskålsvatten med Duck i.

Medlem
Skrivet av Majoren:

Du känner alltså inte till att Trocadero utvinns från toalettskålsvatten med Duck i.

🤣


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Det beror lite på hur man jobbar. 8-12 per dygn kanske.

Medlem

Noll. Smakar ju fan 😂
Lägg till 0 i röstningen


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Jag dricker tills jag blir sömnig det är signalen att det är dags att sluta 😆 ca 5-6 dubbel espresso innan lunch 👍

Releasehästryttare
Skrivet av USF-BH:

Noll. Smakar ju fan 😂
Lägg till 0 i röstningen

Läs min föregående kommentar!

Medlem

Noll koppar nu för tiden. Har druckit kaffe i perioder men klarar mig bra utan och myser hellre med en kopp té.

Medlem

På jobbet 4-6
På helgerna när man är hemma 2-4


signatur

AMD Ryzen 7 78003DX
Asus TUF RTX 4080
HyperX Fury 32GB 6000MHz
WD SN850 1TB

Medlem

Antar för en som inte dricker eller tycker om kaffe så smakar allt samma. Men så är det verkligen inte, det är skillnad på kaffe och kaffe.
Däremot känner jag så vad gäller energidryck allt smakar sötsliskit och the som lukat olika men smakar typ samma


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Noll koppar nu för tiden. Har druckit kaffe i perioder men klarar mig bra utan och myser hellre med en kopp té.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem
Skrivet av Rhymst:

Jag dricker tills jag blir sömnig det är signalen att det är dags att sluta 😆 ca 5-6 dubbel espresso innan lunch 👍

Haha. Tog 6 espresso i rad när jag hade köpt en ny maskin för ett par år sen. Jävlar vad dålig jag blev. Kändes som när man varit i solen för länge, febrig och illamående och skyhög puls.

Medlem

Noll.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Antingen för lite eller för mycket, aldrig balanserat.


signatur

IDKFA

123
Skriv svar